Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hello February!

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 01 Feb 2018 21:39

Re: Hello February!

Ik ga ook nog naar prison escape in Breda, daar heb ik ook veel zin in!
<<

Anoniem245

Bericht 02 Feb 2018 07:11

Re: Hello February!

Geen bijzonderheden eigenlijk.
Mijn ouders zijn 32 jaar getrouwd, daar moet ik iets mee en ik krijg een nieuwe bank.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 02 Feb 2018 08:12

Re: Hello February!

Er staan leuke dingen voor iedereen op de planning! Succes aan de dames die gaan bevallen!

Wij hebben veel verjaardagen, oa van mijn dochter en vriend. Carnaval, en we zijn deze maand tien jaar samen!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Feb 2018 09:17

Re: Hello February!

Even denken, volgens mij staat er al weer aardig wat op de planning.
- morgen heb ik afgesproken met vriendinnen, ze komen ons nieuwe huis bekijken en we gaan samen spelletjes doen en widm kijken
- ik heb over een week een week vakantie
- vasteloavend (carnaval dus)
- ik ben jarig
- de Olympische spelen beginnen bijna!
- vrienden van mijn man komen langs om ons nieuwe huis te bekijken
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2501

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 02 Feb 2018 09:44

Re: Hello February!

Wij hebben echt zo'n leuke maand!
-Bordspellenfeestje met een aantal vrienden bij ons thuis
-Met een groepje van het mamacafé nemen we nu ook de papa's mee en gaan we wat drinken
-Vrienden komen langs voor chocolade eten en spelletjes
-Vrienden komen langs met hun kinderen en we gaan samen lunchen
-Een workshop rugdragen met een aantal andere moeders
-Een vriend komt langs en neemt hopelijk zijn vriendin mee. Die kennen wij nog niet, maar we lijken veel gemeenschappelijke interesses te hebben.

Verder wordt het tijd om ons huis aan te passen aan de toenemende mobiliteit van J. Ik vind het nu best spannend worden op zolder. Net tijgerde ze haar eerste centimeters naar voren, dus die actieradius zal wel snel uitbreiden en we hebben nog geen traphekjes of stopcontactbeveiligdingessen.

Doordeweeks hebben we weinig gepland, maar eigenlijk vind ik dat gekneuter wel leuk thuis. Ik ben ook wel toe aan wat mooier weer, maar als dat niet zo is, is het ook prima.
<<

Anoniem282

Bericht 02 Feb 2018 15:02

Re: Hello February!

Februari wordt niet heel spannend, maar heb wel wat leuke dingen op de planning:

Dit weekend een feestje in het noorden en vrienden opzoeken.
Paar avonden met vrienden afgesproken door de gehele maand heen.
Twee etentjes.
Mooie route voor een reis uitstippelen.

Verder vind ik het een prima maand om 's avonds op de bank te kruipen met een deken, kop thee en dan series kijken.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 02 Feb 2018 15:21

Re: Hello February!

Uit eten met mijn familie, schoonouders verhuizen, vader & oma jarig, cursus babymassage.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 03 Feb 2018 09:52

Re: Hello February!

Hier staat februari vooral in het teken van verjaardagen. Zo uit m'n hoofd zijn het er een stuk of 10 waarvan 1 van onze dochter die 6 word. Verder hoop ik snel op bericht uit t ziekenhuis in Nijmegen zodat we weer verder kunnen en ik eindelijk ns verder kan met m'n leven.
<<

Anoniem306

Bericht 03 Feb 2018 10:14

Re: Hello February!

- Mijn verjaardag
- Verjaardag van mijn man
- Klusbedrijf komt een vliering op zolder maken

Niet heel veel bijzondere dingen.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 03 Feb 2018 17:13

Re: Hello February!

Hier wel wat leuke dingen op de planning:

- etentje met vriendinnen/collega’s
- 2 verjaardagen
- mijn vriend gaat een weekend weg dus dan ben ik home alone :banaan: vind ik heerlijk af en toe even doen waar ik zelf zin in heb zonder met iemand rekening te houden!
- mijn studie weer oppakken
<<

Anoniem317

Bericht 03 Feb 2018 19:53

Re: Hello February!

Wij hebben afgelopen donderdag de sleutel gekregen van ons huis. In de maand februari gaan we beginnen met de verbouwing. Ik ben zo benieuwd hoe alles eruit komt te zien. We hebben er een jaar voor uitgetrokken. Eind februari gaan mijn ouders verhuizen, dus daar gaan we ook helpen. Ook heb ik eind van de maand een week vakantie.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers