Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vermissingszaak Australië 1966 (Beaumont family)

<<

Anoniem247

Bericht 26 Jan 2018 15:18

Vermissingszaak Australië 1966 (Beaumont family)

Ik heb dit afgelopen week gevolgd op het nieuws en het blijft me bezig houden. Heeft iemand er ook iets van meegekregen?

De ouders die nu in de 90 zijn weten tot nu toe niet wat er met hun 3 kleine kinderen is gebeurd in de jaren zestig. Ik vind dit echt zo bizar en onmenselijk. Een kind verliezen is het ergste wat je kan overkomen en deze mensen zijn er drie tegelijk kwijt geraakt en weten niet wat er is gebeurd. Ik hoop echt zo dat ze er binnenkort achterkomen :(

https://www.ad.nl/buitenland/mogelijk-d ... ~a0f7bf99/

Afbeelding

Mogelijk doorbraak in oude zaak verdwijning drie kinderen
Jane (9), Arnna (7) en Grant (4) Beaumont verdwenen op 26 januari 1966 op een strand in de Australische stad Adelaide. Ze werden sindsdien nooit meer gezien. 52 jaar later gaat de politie opgravingen doen op basis van nieuwe informatie, melden diverse Australische media.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 26 Jan 2018 15:29

Re: Vermissingszaak Australië 1966 (Beaumont family)

Gadver, wat een naar verhaal! Het zal je maar gebeuren inderdaad, alle drie je kinderen opeens weg en er nooit achter komen wat er precies gebeurd is.

Overigens vind ik het best opvallend dat die ouders zulke jonge kinderen zo lang alleen naar het strand lieten gaan.
<<

Anoniem278

Bericht 26 Jan 2018 16:11

Re: Vermissingszaak Australië 1966 (Beaumont family)

Ik hoop dat er eindelijk duidelijkheid komt. Zou wat zijn als het echt die verdachte dader blijkt te zijn. Dan hád het dus al jaren eerder opgelost kunnen worden.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 26 Jan 2018 16:52

Re: Vermissingszaak Australië 1966 (Beaumont family)

Wat een nachtmerrie zeg in je kinderen nooit meer zien en niet weten wat er gebeurt is.

Was dat toen niet normaler Harrison. Mijn moeder verteld wel eens dat zij toen ze jong was ook gewoon uren naar een park ging met vriendinnetjes en alle jongere broertjes en zusjes. Dat daar nooit iets is gebeurt is is echt een geluk (park waar allerlei mensen rondliepen en met water).
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem247

Bericht 26 Jan 2018 19:57

Re: Vermissingszaak Australië 1966 (Beaumont family)

Het zou wel heel mooi zijn als het wordt opgelost nu de ouders nog leven. Die hebben natuurlijk ook geen jaren meer :( Echt ik krijg gewoon steeds kippenvel als ik er aan denk.
<<

Anoniem244

Bericht 26 Jan 2018 20:38

Re: Vermissingszaak Australië 1966 (Beaumont family)

Vreselijk zeg :( alle 3 je kinderen kwijt en al die jaren in onzekerheid
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Feb 2018 03:30

Re: Vermissingszaak Australië 1966 (Beaumont family)

Ze zijn vandaag gaan graven hoorde ik net op het nieuws
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem306

Bericht 03 Feb 2018 10:16

Re: Vermissingszaak Australië 1966 (Beaumont family)

Ik heb het ook gezien op het nieuws. Kreeg er gewoon kippenvel van, helemaal toen ik hoorde dat die ouders nog steeds leven. Ik hoop dat het nu alsnog opgelost gaat worden..
<<

Anoniem249

Bericht 03 Feb 2018 10:52

Re: Vermissingszaak Australië 1966 (Beaumont family)

Femm schreef:Wat een nachtmerrie zeg in je kinderen nooit meer zien en niet weten wat er gebeurt is.

Was dat toen niet normaler Harrison. Mijn moeder verteld wel eens dat zij toen ze jong was ook gewoon uren naar een park ging met vriendinnetjes en alle jongere broertjes en zusjes. Dat daar nooit iets is gebeurt is is echt een geluk (park waar allerlei mensen rondliepen en met water).

Vanaf dat ik een jaar of 6 was speelde ik ook urenlang alleen met buurkindjes in het bos aan het water bij ons in de buurt. Hutten bouwen, stiekem vuurtjes stoken etc. Kwamen nooit volwassenen kijken of t goed ging.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 03 Feb 2018 14:12

Re: Vermissingszaak Australië 1966 (Beaumont family)

Pfoe wat heftig zeg. Al die jaren gewoon niet weten wat er gebeurd is. Wat een nachtmerrie.

Wij speelden vroeger ook vaak met kinderen uit het dorp buiten/ in het bos. Niet vanaf heel jong, maar zeker wel vanaf jaar of 8/9 wel en inderdaad zonder dat er volwassenen kwamen kijken. Kan me voorstellen dat dat vroeger misschien nog normaler was. (Denk niet dat mijn dochtertje dat tegen die tijd mag trouwens, toch andere tijden)
<<

Anoniem247

Bericht 03 Feb 2018 15:20

Re: Vermissingszaak Australië 1966 (Beaumont family)

Ik hoop echt dat ze iets vinden!
<<

Anoniem249

Bericht 03 Feb 2018 15:22

Re: Vermissingszaak Australië 1966 (Beaumont family)

SophieZMY schreef:Pfoe wat heftig zeg. Al die jaren gewoon niet weten wat er gebeurd is. Wat een nachtmerrie.

Wij speelden vroeger ook vaak met kinderen uit het dorp buiten/ in het bos. Niet vanaf heel jong, maar zeker wel vanaf jaar of 8/9 wel en inderdaad zonder dat er volwassenen kwamen kijken. Kan me voorstellen dat dat vroeger misschien nog normaler was. (Denk niet dat mijn dochtertje dat tegen die tijd mag trouwens, toch andere tijden)

Waarom denk je dat het nu gevaarlijker is dan toen wij jong waren?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers