Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reisplannen voor 2018.

<<

Anoniem249

Bericht 01 Feb 2018 20:57

Re: Reisplannen voor 2018.

CBL wilt graag weten met wie je op vakantie gaat Guattari, dat bedoelt ze met "wie is we'? Lijkt me een heel mooi land Zuid-Afrika. Wat heb je voor ziekte dat je niet naar een smog gebied kan?
<<

Anoniem282

Bericht 01 Feb 2018 21:03

Re: Reisplannen voor 2018.

caribbeanlover schreef:
Guattari schreef:
caribbeanlover schreef:
Er is toch niet in alle aziatische landen smog? Hoe gaat het nu met je? Wie zijn we?


Nee, maar wel in ons geboorteland.
Het gaat hier wisselend. Lief dat je het vraagt, dank je wel. :)
Wat bedoel je met je laatste vraag?


Je hebt het toch over we.
Je zei dat je naar Azie wilde, maar niet welk land dus voor mij was het niet duidelijk. Lijkt je Indonesie/Bali niet leuk?


Lijkt me fantastisch, maar dat lukt niet qua gezondheid. Te lang vliegen. Maar ik hoop daar nog zeker naartoe te kunnen in de toekomst!

Oh haha, nu begrijp ik het. Ik dacht dat je het had over onze status als geadopteerden. ;-)
Een goede vriend van mij met wie ik meerdere reizen heb gemaakt. :)
<<

Anoniem282

Bericht 01 Feb 2018 21:05

Re: Reisplannen voor 2018.

Claire**** schreef:CBL wilt graag weten met wie je op vakantie gaat Guattari, dat bedoelt ze met "wie is we'? Lijkt me een heel mooi land Zuid-Afrika. Wat heb je voor ziekte dat je niet naar een smog gebied kan?


Ja, ik las haar reactie en heb al geantwoord. :)
Ik zet liever niet op internet wat ik heb, maar heb al met CBL gemaild. Vandaar dat ik haar liet weten dat delen van Azië vooralsnog niet mogelijk zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Feb 2018 15:10

Re: Reisplannen voor 2018.

Zuid Afrika lijkt me prachtig Guattari.

CBL, is het al gelukt met boeken?

Wij hebben intussen geboekt voor Spanje in het voorjaar. En dus een geheim tripje met m'n man over een maand. En we hebben nog een geheim tripje met vrienden (als in een verrassingsbestemming voor ons, ik weet het ook niet). Nou hoop ik dat we eind van 't jaar nog een keer naar Spanje gaan met z'n drietjes en een rondreis maken richting (het noordelijke deel van) Andalucía. Dan kan ik al m'n geleerde Spaans ook in de praktijk brengen.
En ik heb enorme Amerika kriebels maar dat wordt volgend jaar hopelijk. Ben al lekker aan het inlezen, heerlijk.
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 02 Feb 2018 15:20

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij zijn net terug van vakantie.

In de zomer gaan we naar Frankrijk voor een 10 dagen ongeveer.

En heeeeel misschien in september/oktober nog een last minute beslissing.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Feb 2018 15:30

Re: Reisplannen voor 2018.

Marin schreef:Zuid Afrika lijkt me prachtig Guattari.

CBL, is het al gelukt met boeken?

Wij hebben intussen geboekt voor Spanje in het voorjaar. En dus een geheim tripje met m'n man over een maand. En we hebben nog een geheim tripje met vrienden (als in een verrassingsbestemming voor ons, ik weet het ook niet). Nou hoop ik dat we eind van 't jaar nog een keer naar Spanje gaan met z'n drietjes en een rondreis maken richting (het noordelijke deel van) Andalucía. Dan kan ik al m'n geleerde Spaans ook in de praktijk brengen.
En ik heb enorme Amerika kriebels maar dat wordt volgend jaar hopelijk. Ben al lekker aan het inlezen, heerlijk.


Nee nog niet gedaan. We gaan misschien een week eerder. Moesten eerst even het antwoord afwachten van het dierenhotel, want zij moet eerst geregeld worden anders hebben we een problem.
Gaan jullie Oliver meenemen naar Amerika?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Feb 2018 15:33

Re: Reisplannen voor 2018.

Ja dat is wel het plan :) Maar nog geen vaste plannen hoor, maar het idee is met een camper met z'n drietjes. Maar dat wordt pas volgend jaar.

Spanje met z'n drietjes zullen we vliegen en dan met de auto daar rijden. Gaat ook prima.

Snap dat je eerst het dierenhotel geregeld moet hebben, dat lijkt me wel zo verstandig, dat je weet dat je hondje terecht kan.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Feb 2018 16:08

Re: Reisplannen voor 2018.

Marin schreef:Ja dat is wel het plan :) Maar nog geen vaste plannen hoor, maar het idee is met een camper met z'n drietjes. Maar dat wordt pas volgend jaar.

Spanje met z'n drietjes zullen we vliegen en dan met de auto daar rijden. Gaat ook prima.

Snap dat je eerst het dierenhotel geregeld moet hebben, dat lijkt me wel zo verstandig, dat je weet dat je hondje terecht kan.


Idd, want als wij wat hebben geboekt staat het vast en als het dan vol zit voor haar hebben we een GROOT probleem.
Spannen joh met de kleine weg. Een neef van R. ging naar N.Zeeland met hun dochter van een aantal maanden. Snap ik niet zo goed, want ze had er niks aan. Moet ze zelf weten hoor.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 04 Feb 2018 12:53

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij zijn onze vakantie aan het boeken, dit jaar blijven we lekker in Nederland en gaan we hopelijk naar de camping waar ik ieder jaar met mijn ouders heen ging, net onder Maastricht!
Ze hebben daar twee studio's, we willen er eentje huren begin September. Nu even kijken of dat wel beschikbaar is!

Echt zo tof, het is zo'n mooie en leuke camping + omgeving.
10.04.17
<<

Anoniem248

Bericht 04 Feb 2018 12:59

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij willen laat in het najaar weg maar we weten nog niet waar naar toe. Binnen Nederland is een optie maar eigenlijk wil ik ook weer heel graag een keertje vliegen, dus een goedkope bestemming binnen Europa staat ook nog open. Alleen weten we nog niet wat we dan willen.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Feb 2018 16:12

Re: Reisplannen voor 2018.

Tickets hadden we zondag al gekocht en zonet besloten in welke hotels we verblijven wat nog een hele klus was.
We verblijven eerst 7 nachten ergens, dan 6 nachten ergens anders en dan 3 nachten weer ergens anders waar we een privezwembad hebben. :banaan:
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 08 Feb 2018 16:24

Re: Reisplannen voor 2018.

Lekker vooruitzicht CBL!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem244

Bericht 08 Feb 2018 16:42

Re: Reisplannen voor 2018.

Heerlijk cbl! In het najaar weer?
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Feb 2018 20:37

Re: Reisplannen voor 2018.

Radler schreef:Heerlijk cbl! In het najaar weer?


In sept. idd, want dan is het een ideale tijd daar. Jij nog plannen voor Jamaica?

Jip, zeker een lekker vooruitzicht.

We wilde misschien ook in een hotel op de Gili eilanden zitten, maar dat was wat duurder dan we in gedachten hadden. We gaan daar wel heen voor een halve of hele dag, want ik vind het prachtig en kan niet naar huis gaan zonder daar geweest te zijn.
We zijn nu voor € 510,00 klaar voor alle 3 de acco's incl. die met een privezwembad en dat vind ik best netjes. Daar zouden we 4 nachten verblijven, maar dmv de kosten laag te houden 3 dus vandaar 1 hotel 7 nachten waarvan de bedoeling was dat het er 6 zouden zijn.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 08 Feb 2018 21:15, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem244

Bericht 08 Feb 2018 20:55

Re: Reisplannen voor 2018.

Plannen genoeg ;-) Haha, maar zit er dit jaar even niet in nog
<<

Anoniem245

Bericht 09 Feb 2018 07:11

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik wil heel graag met mijn zoon een paar dagen naar Southend-on-sea in de zomer, en dan 1 dagje tussendoor naar Londen.
<<

Anoniem266

Bericht 09 Feb 2018 11:08

Re: Reisplannen voor 2018.

Twee weken oostenrijk :-) :-)
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 09 Feb 2018 12:37

Re: Reisplannen voor 2018.

Reep schreef:Twee weken oostenrijk :-) :-)


Leuk. Wij ook! Nog 6 en halve maand haha.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem253

Bericht 10 Feb 2018 18:24

Re: Reisplannen voor 2018.

Heerlijk CBL!

Kent iemand nog een leuke bestemming in Spanje? Zoek een huis met privezwembad in de buurt van het strand. Voorkeur voor Zuid-Spanje maar ergens anders mag ook.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 11 Feb 2018 09:21

Re: Reisplannen voor 2018.

Oostenrijk is leuk! Hebben wij ook een aantal jaar gedaan.

Wij willen naar Kaapverdië in september maar ik hoop snel zwanger te zijn dus we wachten nog met boeken.
Mocht het snel zo zijn gaan we waarschijnlijk wat eerder :)
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Feb 2018 13:33

Re: Reisplannen voor 2018.

Champagne schreef:Heerlijk CBL!

Kent iemand nog een leuke bestemming in Spanje? Zoek een huis met privezwembad in de buurt van het strand. Voorkeur voor Zuid-Spanje maar ergens anders mag ook.


Zeker heerlijk! We kijken er zo naar uit. Even wat ander, want ben all in voor nu even zat. Komt wel weer..................altijd leuk.
<<

Anoniem244

Bericht 12 Feb 2018 17:34

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij hebben net voor de 2e week van de meivakantie een midweekje Denemarken geboekt incl 2 dagen LEGOland :-) gaan dan met de kinderen van vriend.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Feb 2018 21:05

Re: Reisplannen voor 2018.

Wat leuk Radler.
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 17 Feb 2018 11:47

Re: Reisplannen voor 2018.

Leuk Radler!

Ik heb net een reis geboekt naar Turkmenistan, Oezbekistan, Kirgistan en Kazachstan.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem318

Bericht 17 Feb 2018 12:45

Re: Reisplannen voor 2018.

Wat een bijzondere bestemmingen Chava! Hoe ben je daar zo opgekomen? Ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Ben nog in geen enkele voormalige Sovjet staat geweest, ik denk dat je in een aantal van deze landen dat nog heel goed terug gaat zien. In de hoofdstad van Turkmenistan moeten alle auto’s wit zijn he (President is niet helemaal 100% geloof ik), dus dat zal wel leuke foto’s opleveren. In ieder geval, heel leuk en origineel!
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers