Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gordijnen, waar koop je die?

<<

Anoniem205

Bericht 07 Mei 2014 19:33

Re: Gordijnen, waar koop je die?

Alex schreef:Oh ja! Kwantum is ook een goede inderdaad! Tnx Oreo! Zonde dat jij zo'n slechte ervaring hebt gehad bij Hema ... Zo'n tegoedbon van 20 euro is ook echt een druppel op een gloeiende plaat, jammer hoor.

Ik zet Kwantum erbij iig :)


Ja, grapjurken.. was ook de laatste keer dat daar gordijnen vandaan kwamen!
In onze slaapkamer hangen gordijnen van de Kwantum. Vorig jaar gekocht. Geleverd binnen 2 weken. Vitrages ook daar gekocht, helemaal prima en voor 2 ramen (slaapkamer (breed en kort) en studeerkamer (smal en hoog)) waren we minder dan 100 euro kwijt. Dikke prima dus!
<<

yvetteenrj

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 21 Feb 2017 21:30

Bericht 21 Feb 2017 21:32

Re: Gordijnen, waar koop je die?

Hadden prachtige gordijnen. Alles (10 ramen!) was binnen een jaar kapot! Het was niet mogelijk om en supervisor aan te telefoon te krijgen. Afspraken werden niet nagekomen en niet per mail bevestigd.

De touwtjes / koordjes van de plisses gingen rafelen en knapten stuk voor stuk! Niet te geloven werkelijk. Daarna zou alles gehaald worden, een afspraak maken bleek dramatisch want moet per se met een eigen vervoerder die maar beperkt kan, duurde weken.

Binnen tien dagen zouden wij alles terug ontvangen.
Na een halve winter, inclusief de kerstdagen zonder enige raambekleding te hebben gezeten kwam alles terug. Waren niet genotificeerd door het bedrijf dat het langer zou duren, hoorde gewoon niets!
Toen eindelijk alles terug was bleek alles maar gedeeltelijk hersteld en 1 plisse ook nog vernield, compleet foutief in elkaar gezet.

De reparatie was kosteloos maar geheel nutteloos. Hier niet mee akkoord gegaan, niets geen geld terug of vervangend product min de aanschafkosten, alleen een korting op een volgend product.

Als je eenmaal alles gemonteerd hebt voor al je ramen wil je echt niet alles weer los halen om weer van vooraf aan te beginnen dus je zit zo beetje vast aan het bedrijf.
Prachtige en dure plisses, werkelijk mooi en warm, waardeloze kwaliteit. Is echt iets vreemds mee aan de hand.
Laatst gewijzigd door Burgemeester Sil op 26 Jan 2018 15:04, in totaal 2 keer gewijzigd.
Reden: aangepast wegens reclame
<<

Patsy

Bericht 21 Feb 2017 21:36

Re: Gordijnen, waar koop je die?

En toen bedacht je dat dat een goede reden was om je hier op het forum aan te melden?
<<

Celeste_x

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 26 Jan 2018 11:57

Bericht 26 Jan 2018 12:08

Re: Gordijnen, waar koop je die?

hmmm.. ik heb even gekeken tussen de comments om te kijken waar iedereen hun gordijnen heeft gekocht, want ben zelf nu ook elk forum aan het lezen wat maar te maken heeft met raamdeco hahah. Omdat het natuurlijk wel iets is waar je elke dag tegen aan kijkt wil ik wel dat het precies is zoals ik wil, als je begrijpt wat ik bedoel.
Laatst gewijzigd door Burgemeester Sil op 26 Jan 2018 15:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
Reden: aangepast wegens reclame
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 30 Jan 2018 14:11

Re: Gordijnen, waar koop je die?

Kijk eens op Veneta.nl
Je kunt gratis stofstalen aanvragen en ze komen gratis voor je inmeten, zo weet je zeker dat het ook echt past.
Wij hebben ze hier pas besteld, waren voor 6 ramen 800 euro kwijt, op maat gemaakt dus en goede kwaliteit.
Dat is dan 1 raam van 233 breed, 2 openslaande deuren, 2 keukenkranen en een lang smal raam naast de voordeur.
Van de week komen ze weer om de maten van de babykamer op te meten en dan bestel ik ze ook weer daar. Ze worden thuisbezorgd, gratis.
<<

Juli14th.

Noob

Berichten: 54

Geregistreerd: 01 Feb 2018 14:26

Bericht 01 Feb 2018 20:32

Re: Gordijnen, waar koop je die?

Ik heb twee jaar geleden gordijnen gekocht bij de Leen Bakker en daar ben ik heel tevreden over, ze waren goedkoop maar zien er nog steeds heel mooi uit, gratis op maat gemaakt en ondanks dat het aangeraden was om ze niet zelf te wassen (ik wilde het toch proberen) komen ze perfect weer uit de was!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 01 Feb 2018 21:17

Re: Gordijnen, waar koop je die?

Veneta inderdaad. Ideaal!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 02 Feb 2018 00:53

Re: Gordijnen, waar koop je die?

Ik heb trouwens vandaag de gordijnen voor de babykamer besteld bij Gamma (plisségordijnen komen van veneta). Ik was verrast door de goede kwaliteit en grote keuze stoffen! Tot zondag hebben ze 30% korting en de gordijnen worden gratis op maat gemaakt, de prijs viel mij echt enorm mee. Dus wie weet is dat nog een idee?
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 02 Feb 2018 11:57

Re: Gordijnen, waar koop je die?

Het topic is al 4 jaar oud, maar kwam weer omhoog door wat reclame blijkbaar ;-)
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 02 Feb 2018 12:26

Re: Gordijnen, waar koop je die?

Oh Hahahaha had ik niet eens door!
Ach nou ja.... misschien was er net iemand anders op zoek naar gordijnen en heeft die wat aan onze tips gehad :palm:
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 02 Feb 2018 13:01

Re: Gordijnen, waar koop je die?

Haha ja kan nooit kwaad extra tips. Ik zag het ook alleen omdat ik blijkbaar nog geabonneerd was op dit topic en toen eens keek wanneer mijn reactie dan wel niet was, want ik kon het me niet meer herinneren :-P
<<

jvdg

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 13 Nov 2018 15:14

Bericht 13 Nov 2018 15:18

Re: Gordijnen, waar koop je die?

*


Aangepast door Burgemeester Puck,
Reclame maken is niet toegestaan.
<<

Anoniem248

Bericht 13 Nov 2018 15:24

Re: Gordijnen, waar koop je die?

Wat leuk dat je in je eerste reactie gelijk reclame maakt. Zit uiteraard vast geen eigenbelang bij :wink:
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers