Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is het hier nou zo rustig?

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 05 Nov 2013 13:57

Re: Is het hier nou zo rustig?

Ik merk dat er ook veel topics (heel snel!) worden verplaatst.
In de pijler algemeen is het daardoor steeds rustiger volgens mij...
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 05 Nov 2013 14:07

Re: Is het hier nou zo rustig?

MissBitchy schreef:Ik merk dat er ook veel topics (heel snel!) worden verplaatst.
In de pijler algemeen is het daardoor steeds rustiger volgens mij...

Ja dit wilde ik ook net typen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Burgemeester Julia

Bericht 05 Nov 2013 15:05

Re: Is het hier nou zo rustig?

Topics worden verplaatst als ze qua onderwerp ergens anders horen. Algemeen is meer een verzamelplaats voor de topics die nergens onder horen en de kletstopics, vandaar dat het hier rustiger is. Andere pijlers zijn nu actiever.
<<

Anoniem 52

Bericht 05 Nov 2013 15:34

Re: Is het hier nou zo rustig?

Nou wil ik daar wel even op inhaken... Als ik nu naar de pijler Persoonlijk kijk, vind ik dat er best nietszeggende topics tussen staan.

Tenminste, je vinger tussen de deur is natuurlijk niet niks ;) Maar ik vind 't niet echt persoonlijk of zo. Net als schoonmaakspul in de ogen, kriebelhoest etc. Zien jullie alles medisch als persoonlijk?
<<

Burgemeester Julia

Bericht 05 Nov 2013 16:06

Re: Is het hier nou zo rustig?

Ja, volgens de huidige regels horen topics over lichamelijke problemen in Persoonlijk thuis. Nu was ik toevallig degene die dat topic over die vinger daarheen verplaatst heeft (vanuit zwangerschap & kinderen), maar dat is inderdaad wel een voorbeeld van een topic waarbij misschien niet helemaal duidelijk is waarom hij daar staat. Maar ik vond hem het meest onder lichamelijke problemen vallen. In elk geval niet in de mamapijler want het feit dat het een kindje is verandert m.i. niks aan het advies.
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Nov 2013 16:30

Re: Is het hier nou zo rustig?

Ik vind zoiets juist wel eerder in de mamapijler passen. Genoeg ervaringen daar waarschijnlijk over andere kindjes die met hun vinger tussen de deur hebben gezeten en adviezen over wat ze het best kan doen.
<<

Anoniem16

Bericht 05 Nov 2013 21:13

Re: Is het hier nou zo rustig?

Bazinga schreef:Huh is Printje er niet dan?..


nu ben ik er;)

Overdag allemaal geen tijd, veel te druk met van alles. Net twee zieke kinderen gehad en druk op school. Maar s'avonds klets ik ff bij.
<<

Anoniem 63

Bericht 05 Nov 2013 21:39

Re: Is het hier nou zo rustig?

Het viel mij ook al op ja, dat het rustiger is. Nou moet ik zeggen dat ik zelf ook wat aan het minderen ben qua forummen. Andere bezigheden. Ik vind het niet zo erg, trekt vanzelf wel weer een keer aan denk ik.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 05 Nov 2013 22:31

Re: Is het hier nou zo rustig?

Ik heb het idee dat er ook niet veel zwangere zijn die met verlof zijn.
De nog niet zo lang geleden bevallen mama's hebben het vaak toch even wat drukker met een nieuw ritme zoeken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers