Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gezocht: classy winterjas

<<

Anoniem249

Bericht 01 Feb 2018 15:57

Gezocht: classy winterjas

Wie heeft zin om mee te zoeken? Ik ben op zoek naar een nette winterjas. Ik fiets veel, dus hij moet goed dicht kunnen en niet van wol zijn. Ik vind leren accenten heel mooi in een dergelijke jas. Voor de echt gure dagen heb ik een hele dikke jas met capuchon.
Laatst gewijzigd door Anoniem249 op 16 Feb 2018 12:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 01 Feb 2018 18:06

Re: Gezocht: classy winterjas

Oehh, doordat het geen wol mag zijn vind ik het best een lastige zoekopdracht! Ik vind jassen van andere materialen vaak namelijk minder classy. Is natuurlijk ook helemaal prima maar niet de stijl die jij zoekt denk ik. Maaar ik ga toch even zoeken. En qua kleur?
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 01 Feb 2018 18:08

Re: Gezocht: classy winterjas

Een trenchcoat is niet warm genoeg denk ik he?
<<

ChiQ

Bericht 01 Feb 2018 18:11

Re: Gezocht: classy winterjas

Ja, eens met Harrison. Maar zelf heb ik kwa enigzins nette jas die geen wol is de Airforce Herringbone Fishtail.
<<

Anoniem249

Bericht 01 Feb 2018 18:13

Re: Gezocht: classy winterjas

Wat is jullie ervaring met wol & regen? Dank voor het meedenken :-)
<<

Anoniem249

Bericht 01 Feb 2018 18:14

Re: Gezocht: classy winterjas

ChiQ schreef:Ja, eens met Harrison. Maar zelf heb ik kwa enigzins nette jas die geen wol is de Airforce Herringbone Fishtail.

Zoiets heb ik ook, maar wil graag een nette jas hebben. Misschien dan toch wol overwegen...
<<

Anoniem249

Bericht 01 Feb 2018 18:20

Re: Gezocht: classy winterjas

Oh nee nu heb ik een luipaard print regenjas gekocht haha.
<<

ChiQ

Bericht 01 Feb 2018 18:43

Re: Gezocht: classy winterjas

Ik heb zelf deze:

https://www.stories.com/us/Ready-to-wea ... 67979006.2

De donkerblauwe en krijg altijd veel complimentjes!
<<

Anoniem249

Bericht 01 Feb 2018 18:48

Re: Gezocht: classy winterjas

Oh I like! Hoe warm is ie? (vanaf hoeveel graden draag je m?)
<<

ChiQ

Bericht 01 Feb 2018 18:57

Re: Gezocht: classy winterjas

Eigenlijk heel vaak, vandaag bijv had ik hem aan met handschoenen en muts! Kijk, écht warme jas is mijn canada goose of mijn woolrich of dus die airforce maar die zijn gewoon stoer..

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers