Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Working 2 jobs

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6113

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 25 Okt 2013 08:01

Working 2 jobs

Vandaag teken ik het contract van mijn nieuwe, tweede baan. :thumbup: Ja, ik ga het behoorlijk druk krijgen maar goed, het houdt me van de straat. Qua salaris weet ik dat het niet allemaal zo simpel werkt met 2 banen. Weet er iemand waar ik op moet letten?
<<

Anoniem66

Bericht 25 Okt 2013 08:04

Re: Working 2 jobs

Dat je bij de best betaalde baan loonheffingskorting doet, zodat je het meest over houdt in de maand :)
<<

Anoniem119

Bericht 25 Okt 2013 08:38

Re: Working 2 jobs

Wow wat goed!
Ga je bij beide banen even veel werken of is er een andere verdeling? Zorg dat je goed plant! Weet wanneer je welk werk doet. Klinkt simpel, maar dat betekent ook dat je je gedachten over Baan A moet loslaten als je met Baan B bezig bent. In de pauzes kleine dingetjes doen kan natuurlijk wel (als dat al bij de baan hoort), maar probeer het voor je eigen gemoedsrust zo veel mogelijk gescheiden te houden, anders weet je straks niet meer wat nou boven of onder zit ;)

Ik merk dat ik m'n vrije tijd heel efficiënt benut hierdoor. Baan a is baan a, baan B is baan B en vrij is vrij.

Succes joh! Ben wel benieuwd wat voor twee dingen je gaat combineren. Lijkt t op elkaar of in de verste verte niet?
<<

Anoniem119

Bericht 25 Okt 2013 08:38

Re: Working 2 jobs

Oh je vroeg specifiek naar salaris dingen zie ik nu pas. Eh hoop dat je toch wat aan m'n reactie hebt :razz:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6113

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 25 Okt 2013 08:45

Re: Working 2 jobs

Thanx! Wel dezelfde branche, allebei evenveel (2.5 dagen bij beiden) maar wel per dag om en om. Dus ja, dat vind ik best spannend want het loopt behoorlijk door elkaar heen. Ik vind het ook best wel eng omdat ik het gevoel heb dat ze hoge verwachtingen van me hebben. Als het niet bevalt, dan heb ik het geprobeerd en dan heb ik altijd nog mijn huidige baan. No stress. :laughcry: (Ik stress al een hele week, eet slecht en heb slapenloze nachten maar dat terzijde :wink: )

En verder zie ik het wel, ik weet van mezelf dat ik snel moe ben van allerlei impulsen en spanning. Daar moet ik met mijn sociale huidige leven toch wel even op letten.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6113

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 25 Okt 2013 08:46

Re: Working 2 jobs

Marin schreef:Oh je vroeg specifiek naar salaris dingen zie ik nu pas. Eh hoop dat je toch wat aan m'n reactie hebt :razz:


Jazeker! Alle tips zijn welkom. :)
<<

Anoniem173

Bericht 25 Okt 2013 08:54

Re: Working 2 jobs

Idd goed opletten op je loonheffingskorting! Je krijgt gewoonlijk jaar veel geld terug dan rond juni :).
<<

Anoniem23

Bericht 05 Nov 2013 11:22

Re: Working 2 jobs

En hoe bevalt het SoGood?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17337

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Nov 2013 20:50

Re: Working 2 jobs

Oeh dat lijkt me lastig, dat het precies de helft voor beide is! Ik werk 32u en dan nog overige uren voor mijn andere baan, en dat gaat prima, maar je ene werk loslaten op de andere dag lijkt me best lastig voor jou. Ik ben dus ook benieuwd hoe het gaat!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem119

Bericht 05 Nov 2013 22:12

Re: Working 2 jobs

Harrison schreef:En hoe bevalt het SoGood?


Ik ben ook benieuwd!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron