Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tegenpartij komt niet over de brug

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 30 Jan 2018 19:47

Tegenpartij komt niet over de brug

Is er hier iemand die ik iets mag vragen over het volgende:

Man heeft 6 jaar geleden een ongeluk gehad, tegenpartij is schuldig bevonden. Maar de verzekering blijft steggelen en wil niet tot overeenstemming komen. Nu komen ze (wéér) met een eindbod en anders laten ze het voor de rechter komen zeggen ze... Hun eindbod is uiteraard veel lager dan wat onze letselschadeadvocaat heeft geëist.

Iemand die ik hierover mag PMen?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 30 Jan 2018 21:06

Re: Tegenpartij komt niet over de brug

Ik heb er geen verstand van hoor maar is dit juist niet iets waar je advocaat advies over geeft? Hij weet toch of het verstandig is om te 'settelen' of het voor te laten komen?
<<

Anoniem282

Bericht 30 Jan 2018 21:13

Re: Tegenpartij komt niet over de brug

Wat Feline zegt, vroeg ik me ook af.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 30 Jan 2018 23:19

Re: Tegenpartij komt niet over de brug

Die geeft dus niet echt advies...
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 31 Jan 2018 08:21

Re: Tegenpartij komt niet over de brug

Dat vind ik een beetje vreemd. Neem aan dat het geen probono zaak is waar ie geen moeite in steekt. Ik vind dat je best tegen hem mag zeggen dat het juist zijn functie is om jullie hierin bij te staan. Anders wellicht even contact opnemen met rechtsbijstand?

Succes en sterkte!
<<

Anoniem248

Bericht 31 Jan 2018 08:47

Re: Tegenpartij komt niet over de brug

Wat vreemd dat hij geen advies geeft. Mijn vriend heeft een paar jaar terug een ongeluk gehad, kreeg een letselschadeadvocaat toegewezen en die haalde het onderste uit de kan. Belde hij m’n vriend op dat de tegenpartij bereid was een bepaald bedrag aan schadevergoeding te betalen, echt wel behoorlijk hoog voor de schade die vriend had geleden, of vriend daarmee akkoord ging. Uiteraard. Zegt die advocaat: “Nou, ik dus niet, ik denk dat ik er nog wel meer uit kan halen” en tien minuten later belt hij weerterug en zit er nog eens €1000 bovenop.

Maar hoe dan ook... hier was wel een meewerkende tegenpartij. Ik zou in jullie geval wel die advocaat bellen, het is zijn taak om te zorgen dat dit allemaal verloopt zoals het moet verlopen, jou te voorzien van informatie, en áls het dan niet loopt, druk uit te oefenen op de tegenpartij. Daar is ‘ie advocaat voor geworden, lijkt mij.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers