Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke accommodatie met hond (labrador)

<<

Anoniem284

Bericht 18 Jan 2018 16:44

Leuke accommodatie met hond (labrador)

Hoi,

Heeft iemand hier misschien een leuke tip om ergens een paar dagen te verblijven met een labrador? We willen met Pasen of Pinksteren in de auto stappen voor een paar dagen eruit. We willen niet al te ver rijden. (Zuid-)Duitsland, België (Ardennen), Luxemburg of Noord-Frankrijk, die kant op. Een huisje, hotel, appartement, allemaal prima, zolang onze hond maar welkom is. De omgeving moet uiteraard ook wel wat te bieden hebben voor mens en hond ;). Als je alleen tips voor de omgeving/een bepaalde plek hebt, ook welkom!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Jan 2018 17:09

Re: Leuke accommodatie met hond (labrador)

Ik ben vorig jaar met een vriendin naar de Belgische Ardenne gereden en we hebben daar 5 dagen in een landen huisje gezetten. Ruim park, aan een groot meer en een hoop wandel routes in de buurt. We zatten een half uur rijden van de abdij van maradous en ook een half uur van Chimay.

We zatten toen op village l’eau d’heure
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 18 Jan 2018 18:39

Re: Leuke accommodatie met hond (labrador)

Ik volg even mee!
Willen in de zomer ook even met de twee honden weg, iets vinden lijkt moeilijker dan dat we eerst gedacht hadden :(
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 18 Jan 2018 19:05

Re: Leuke accommodatie met hond (labrador)

Heb al veel positieve reacties gehoord van andere adoptanten van GINB over De Zeebries in Middelkerke (België). Zeer hondvriendelijk hotel waar de honden mee mogen naar de ontbijtruimte/restaurantgedeelte. Honden zijn ook in alle kamertypes toegelaten.
<<

Anoniem281

Bericht 18 Jan 2018 19:45

Re: Leuke accommodatie met hond (labrador)

Picardië?

https://www.vacanceselect.com/nl/vakant ... ljoly/3956

https://www.vacanceselect.com/nl/vakant ... lage/51670

Geen ervaring met de parken, hoor! Maar wil zelf naar de eerste link, dus als jij nou gaat en even laat weten of 't leuk is? :smile: Honden zijn wel op beide parken toegestaan! Tis een mooie omgeving en 4 à 5 uur rijden vanaf Utrecht.
<<

Anoniem246

Bericht 19 Jan 2018 08:14

Re: Leuke accommodatie met hond (labrador)

Wij zijn twee jaar geleden naar www.hotelkameleon.de gegaan. Het hotel ligt niet ver van Willingen, Brilon en Winterberg. Een overnachting is altijd met gratis ontbijt. Het ontbijt is heel goed, maar niet erg luxe of speciaal. De eigenaren zijn Nederlands en komen van origine uit Rotterdam. Wij hebben erg van deze vakantie genoten. Maar wij hadden ook niet heel veel wensen, we wilden er gewoon even uit. Inmiddels vrienden van ons hadden hun honden bij zich.
<<

Anoniem284

Bericht 20 Jan 2018 12:38

Re: Leuke accommodatie met hond (labrador)

Bedankt, ik ga het allemaal straks even bekijken!
<<

Anoniem284

Bericht 21 Jan 2018 20:50

Re: Leuke accommodatie met hond (labrador)

Bazinga, die eerste lijkt me niks, maar die tweede wel. De omgeving is daar volgens mij erg mooi. Ik ga sowieso even verder kijken wat de mogelijkheden in de regio Picardië zijn.

Silly-one, waar jij bent geweest lijkt me niet zo, maar via dat park kwam ik bij twee andere parken in de Ardennen van Landal en die lijken me wel wat.

RS, de omgeving is volgens mij wel mooi daar. Het hotel lijkt me niks en een beetje duur voor hoe het eruit ziet.
<<

Anoniem246

Bericht 22 Jan 2018 03:15

Re: Leuke accommodatie met hond (labrador)

Gympie schreef:
RS, de omgeving is volgens mij wel mooi daar. Het hotel lijkt me niks en een beetje duur voor hoe het eruit ziet.


De omgeving is prachtig. Wij hebben er destijds 55 euro voor vijf nachten voor betaald. Losse nachten zijn volgens mij vrij duur, maar ze hebben vrij vaak aanbiedingen. Centerparks Hochsauerland ligt er in de buurt. Misschien is dat goedkoper en leuker?
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 558

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 22 Jan 2018 10:57

Re: Leuke accommodatie met hond (labrador)

Niet echt in de regio die je aan geeft en ik weet niet waar je woont. Maar wij gaan graag met onze hond naar t Erkemeder meer/hondenstrand. Omdat t voor ons te ver rijden is voor even, doen we dat dan i.c.m. met een weekje centerparcs ofzo. Het voordeel van een huisje is dat je de hond ook even daar kunt laten.

We hebben ook ooit de kust van Normandië en Bretange bezocht, dit in combinatie met een hotelkamer. Niet ideaal, omdat je dan je hond steeds mee moet nemen en met uit eten enz. niet handig is. Als je via de bookingswebsites al booking.com boekt, kun je filteren op waar honden welkom zijn. Je hebt niet echt hond-proof accommodaties maar voor een paar dagen vaak wel te doen.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem284

Bericht 29 Jan 2018 23:22

Re: Leuke accommodatie met hond (labrador)

Ik ben ondertussen nog flink aan het zoeken ;). Nog niet helemaal gevonden wat ik zoek, maar wel wat leuke dingen gezien.

Erkemederstrand is ongeveer een halfuur rijden bij mij vandaan. Zijn we van de zomer geweest. Alleen toen had mijn hond nogal last van zijn hormonen en sprong hij werkelijk achterop elke hond daar. Was geen succes, haha! Maar wel een leuke plek inderdaad.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 29 Jan 2018 23:28

Re: Leuke accommodatie met hond (labrador)

In de Belgische Voerstreek waar ik woon, zit een hotel met appartementen waar honden zijn toegestaan. Het is niet het meest moderne appartement, de honden zijn alleen toegestaan in de iets oudere delen van het gebouw. Maar het is op zich een mooi hotel en er is in de omgeving ontzettend veel te doen. Het is vooral een prachtig wandelgebied, zeker in de tijd waarin jullie willen gaan. Het heet Blanckthys en het ligt in 's Gravenvoeren

http://www.blanckthys.be/

http://www.voerstreek.be/

Oh en ik zie dat ze bij een leuke B&B die ik ken, in een supermooi dorpje, ook honden toestaan: http://www.lo-ghis.be/ Die accommodatie is wel wat gezelliger denk ik. Hele leuke uitbaatster die naast de B&B ook een klein restaurantje runt.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers