Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

<<

caribbeanlover

Bericht 24 Jan 2018 11:09

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Joey schreef:Netherlands
+31
207 941 433
09:00 - 18:00 Mon to Sat

10:00 - 18:00 Sun

Dit kon ik vinden op hun site!


Dank je wel. Ga zo even bellen.

Ik had op google Qatar airways telefoon nederland ingetoetst en toen zag ik 020- 794 1434. Blijkbaar hebben ze er 2.

Ik zoeken naar de reactie van Sawadee dat zij zei dat Qatar niet telefonisch bereikbaar was ging het om jou en over Etihad.

De goedkoopste optie met Qatar is met een tussenstop heen van 17 uur en nog wat daar heb ik geen zin in!

Wat een ontzettende onduidelijke site van Cathay Pacific waar ik ook heb gekeken.

Net maar even gebeld naar Cathay Pacific omdat ik er niet uitkwam. Direct gezegd dat ik alleen info wilde en dus hoe duur een ticket is voor mijn periode. Diegene wist niet waar ik het over had toen ik uitlegde wat voor schema ik zag qua prijzen. Dus ik zei dat ik het raar vond dat hij niet wist wat ik bedoelde dus hoe dat eruit zag. Ook dat als hij dat niet weet hoe hij mij dan kan uitleggen hoe ik het zelf kan checken. Hij sprak vrij slecht en had volgens mij een accent. Hij zei tot 3x toe dat hij mijn ticket wilde inplannen dat terwijl ik had gezegd alleen info te willen hebben. Heb hem dat dus 3x moeten zeggen.



Door dit gedoe zit ik er toch aan te denken om bij Vliegtickets.nl oid te boeken, dan krijg ik iemand te spreken die het mij beter kan uitleggen aangezien Garuda ook niet duidelijk was. Een kennis van me heeft goede ervaringen met Vliegtickets en boekt daar altijd. Bovendien boden zij advies toen wij in 2015 een foutje hadden gemaakt ivm spelling. Heb niet zoveel zin om alle nederlandse vestigingen te bellen.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Jan 2018 22:38

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Marin, Wat jij zei dat we beter direct bij de maatschappij direct kunnen boeken ivm incidenten geloof ik zeker. Op 1 jaar na hebben we altijd een pakketreis geboekt en dus niet direct bij TUI fly zelf. We boeken altijd bij zo'n verzamelsite allereizenop1site.nl die vn reizen van TUI aanbied. Die vakanties waren wel van TUI, maar bij hun geboekt. Ook dan had er wat kunnen gebeuren. TUI had dan ook moeilijk kunnen doen zo van ze hebben niet direct bij ons geboekt, maar bij allereizen. Dus wat dat betreft denk ik dat het niet zo'n grote ramp is om bij Vliegtickets.nl oid te boeken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Jan 2018 08:49

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Ja weet je, natuurlijk kan je prima boeken bij een externe website. Als jij dat prettig vindt doe je dat toch? Niemand houd je tegen en iedereen heeft z'n eigen voorkeur. Helemaal prima.
Alleen als er dan iets is, zeker vóór vertrek, moet je bij hen aankloppen want je contract is op dat moment met die website en niet met de luchtvaartmaatschappij zelf, zij kunnen en mogen dan niks voor je doen.

Maar als jij dat oké vindt en op die manier een andere website die je vertrouwd wilt gebruiken, moet je dat gewoon doen. Het is slechts een advies he, geen verplichting.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jan 2018 13:15

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Marin schreef:Ja weet je, natuurlijk kan je prima boeken bij een externe website. Als jij dat prettig vindt doe je dat toch? Niemand houd je tegen en iedereen heeft z'n eigen voorkeur. Helemaal prima.
Alleen als er dan iets is, zeker vóór vertrek, moet je bij hen aankloppen want je contract is op dat moment met die website en niet met de luchtvaartmaatschappij zelf, zij kunnen en mogen dan niks voor je doen.

Maar als jij dat oké vindt en op die manier een andere website die je vertrouwd wilt gebruiken, moet je dat gewoon doen. Het is slechts een advies he, geen verplichting.


Het is niet zozeer dat ik het bij VT oid prettig(er) vind, maar het is meer het gemak denk ik. Ik heb nu 2 maatschappijen zelf gebeld en ik verbaasde me erover hoe weinig ze weten. Op de meeste simpele vragen hadden ze geen duidelijk antwoord. Ik denk dat ik er nog 2 ga bellen voor de zekerheid, maar heb het idee dat die ook niet veel weten zoals die andere 2. Dmv met iemand te praten die nederlands spreekt is het voor mij net wat duidelijker. Ik neem jouw advies zeker mee lieve Marin dus hopelijk denk je niet dat ik dat in de wind gooi.Vind het fijn dat ik zulke duidelijke antwoorden altijd van je krijg.We gaan er voor alsnog vanuit dat er niks gebeurd met mijn moeder. Ik heb het er met haar ook over gehad en zij vind dat we gewoon moeten gaan en er niet aan moeten denken verder.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 29 Jan 2018 20:37

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Volgens mij zijn tickets alleen goedkoper als je ver van te voren boekt voor schoolvakanties.
Voor andere periodes is vaak goedkoopste om 1 tot 3 maanden van te voren te boeken. Althans dat zijn mijn ervaringen en heb al hoop tickets geboekt.
@Marin, ik had tickets geboekt bij schipholtickets.com en had vertraging met vluchten. Toen heb ik gewoon contact gehad met maatschappij zelf. Ik kon ook gewoon inloggen met reserveringsnummer bij maatschappij zelf.
Maar misschien zit er nog verschil en is dat weer iets anders dan cheaptickets etc.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Jan 2018 20:43

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Ja bij vertraging gelden weer andere regels.

CBL, je moet natuurlijk doen waar jij / jullie je goed bij voelen. Het is vakantie he, dus het moet leuk blijven ;-)
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Feb 2018 17:49

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Zonet eindelijk de tickets geboekt. :yes:
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers