Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie heeft er een Spilbergenkoffer?

<<

caribbeanlover

Bericht 26 Jan 2018 11:26

Wie heeft er een Spilbergenkoffer?

Ze zijn nu in de aanbieding bij Action en ik wil er een voor mijn mans verjaardag kopen. Hij gaat in april een weekend weg en neemt alleen handbagage mee. Bovendien is het altijd handig zo'n koffer om daarvoor te gebruiken. Heb ze wel eens eerder laten zien en en hij was nooit enthousiast. Hij vind dat het bij zulke winkels goedkoop is duurkoop is, maar dit merk is volgens mij best bekend en normaal gesproken best duur.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Jan 2018 12:01

Re: Wie heeft er een Spilbergenkoffer?

Ik kende het merk niet maar ik heb het even zitten googelen en volgens mij wordt het alleen bij action verkocht. Ik kom in ieder geval zo snel geen websites tegen waar hij als een dure koffer verkocht wordt. Geen idee hoe de kwaliteit is verder, maar hopelijk hebben andere forummers wel ervaring.
#teammaple🍁
<<

Anoniem244

Bericht 26 Jan 2018 12:35

Re: Wie heeft er een Spilbergenkoffer?

Qua merk geen idee, moest ook even googlen. Volgens mij is dit merk echt van de action zelf
Maar vind zo'n soort koffertje wel echt ideaal.

Als ik google komt er wel een viva topic in de zoekresultaten, misschien heb je wat aan dat topic qua ervaringen
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Jan 2018 22:37

Re: Wie heeft er een Spilbergenkoffer?

Ze waren er in de maat alleen nog maar is het roze en daar gaat hij natuurlijk niet mee lopen!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 04 Feb 2018 19:24

Re: Wie heeft er een Spilbergenkoffer?

Wij hebben al een paar jaar de stoffen variant (blauw) zie namelijk dat je ook een hardcase hebt. Tot nu toe tevreden over.
<<

Anoniem248

Bericht 04 Feb 2018 19:35

Re: Wie heeft er een Spilbergenkoffer?

Spilbergen is volgens mij één van de huismerken van de Action, en geen duur merk. Desondanks zie ik op Google wel veel goede verhalen, dus ik zou het wel aandurven als het alleen voor handbagage is. Voor ruimbagage heb ik toch graag m’n Samsonite of American Tourister (vanwege gesmijt, tenperatuursverschillen etc etc).
Edit: als hij er niet enthousiast over is, zou ik het niet doen. Het is in elk geval geen A- of B-merk en als hij een bekender merk en daarmee gegarandeerde goede kwaliteit (en garantie) belangrijk vindt, zou ik daar echt wel in investeren.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Feb 2018 20:10

Re: Wie heeft er een Spilbergenkoffer?

wij hebben harde koffers van de action geen idee welk merk. Maar hebben ze al jaren en zijn nog steeds erg goed
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Feb 2018 20:26

Re: Wie heeft er een Spilbergenkoffer?

Maple schreef:Spilbergen is volgens mij één van de huismerken van de Action, en geen duur merk. Desondanks zie ik op Google wel veel goede verhalen, dus ik zou het wel aandurven als het alleen voor handbagage is. Voor ruimbagage heb ik toch graag m’n Samsonite of American Tourister (vanwege gesmijt, tenperatuursverschillen etc etc).
Edit: als hij er niet enthousiast over is, zou ik het niet doen. Het is in elk geval geen A- of B-merk en als hij een bekender merk en daarmee gegarandeerde goede kwaliteit (en garantie) belangrijk vindt, zou ik daar echt wel in investeren.



Uiteindelijk vond hij het niet erg, maar volgens mij zei ik dat ook. Normaal zijn ze € 11,95 dus dat scheelt maar € 2,00 dus het ook niet echt waard op perse in de sale te kopen.
Als handbagage prima, maar zo'n stoffen vind ik echt riskant voor ruimbagage. Mijn ouders hebben die en hebben die van ons 2x geleend toen ze naar Curacao gingen ook om die reden.
Mijn man heeft € 25,00 aan VVV bonnen gehad dus met een beetje bijbetaling kan hij er een kopen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers