Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


K.eien ongeluk

<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 28 Jan 2018 12:46

Re: K.eien ongeluk

Quizzle, je probeert iets te voorkomen wat niet te voorkomen is.
Je laatste post vind ik iets wat tegenstrijdig. je hebt inmiddels zelf al heel wat woorden incl. speculaties geschreven over iets waar volgens jou niet over geschreven mag worden.
Afbeelding
<<

Anoniem278

Bericht 28 Jan 2018 13:13

Re: K.eien ongeluk

Ik snap wat je zegt, Elska, en dat is misschien ook wel zo. Al doelde ik meer op met naam en toenaam bespreken.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Jan 2018 13:14

Re: K.eien ongeluk

Ava, het komt gewoon wat raar over in zo'n topic. Ik kan me je nieuwsgierigheid echter best voorstellen. Je kunt er alleen niks mee. Als je het weet, ga je dan hem of zijn familie boos aankijken als je ze tegenkomt in de supermarkt? Wat wil je anders met die naam?
<<

Okidoki

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 16 Jan 2014 18:06

Bericht 28 Jan 2018 13:34

Re: K.eien ongeluk

Ik kom uit hetzelfde dorp als Ava en snap de nieuwsgierigheid. Het gaat daarin niet om het boos aankijken van die jongen en zijn familie. Want ook zijn familie (als ze van niets wisten) zijn slachtoffer van de situatie.
Maar je bent toch benieuwd wie het is die 7 maanden lang heeft gezwegen over zoiets heftigs. Voor Mien komt het nu heel dichtbij omdat zij die jongen goed kent. Ik zou het ook behoorlijk heftig vinden als het ineens mijn collega, buurjongen, neefje enz. blijkt te zijn.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 28 Jan 2018 17:24

Re: K.eien ongeluk

Ik snap die nieuwsgierigheid ook wel.
Ik zou sowieso nooit zijn/haar familie boos aankijken op de daden die zij gedaan hebben.

Ik snap ook niet dat ze zo lang gezwegen hebben. Natuurlijk is het moeilijk dat je zo besproken wordt in het dorp en nieuws. Maar ik zou mijzelf nooit kunnen aankijken in de spiegel. Het schuldgevoel zou bij mij echt overheersen. Ook als ik zeker zou weten dat iemand erbij betrokken zou zijn zou ik eerst diegene aanspreken en als die er niets mee doet diegene aangeven. Dit is gewoon heel ernstig natuurlijk.

Ik ben ook benieuwd wie jullie uit Sch. Zijn. Aangezien jullie echt over een dorp praten en ons kent ons. Ik heb er ook gewoond voor 4 jaar ongeveer en ken nog niet eens de helft van Sch.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem247

Bericht 28 Jan 2018 17:33

Re: K.eien ongeluk

Ik denk niet dat je mij kent. Ik heb wel eens een foto van jou gezien en ik herkende jou ook niet. Je ex ken ik wel. We zaten samen op de sportclub lang geleden.
<<

Okidoki

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 145

Geregistreerd: 16 Jan 2014 18:06

Bericht 28 Jan 2018 17:54

Re: K.eien ongeluk

Wij hebben elkaar wel eens gezien. Maar dat weet ik ook alleen maar doordat ik jouw ex ken.
Ik denk dat het wel een groot verschil is of je opgegroeid bent in een dorp of dat je er op latere leeftijd komt wonen.
Het is een groot dorp dus ik ken echt niet iedereen die er woont. Maar vaak is het wel zo dat diegene via via weer verbonden is met iemand die je kent.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 28 Jan 2018 18:27

Re: K.eien ongeluk

Ava schreef:Ik veroordeel niemand en ja ik ben gewoon nieuwsgierig. En dat is echt niet gek. Dat zou iedereen hebben en vooral als je het slachtoffer kent. Je wil na al die maanden gewoon weten welke naam er bij het beestje hoort. En Mien en ik kennen elkaar niet alleen hier van het forum alleen en ze weet dat ik verder niks met deze info doe en dat het puur voor mijn eigen nieuwsgierigheid is. Dus ajb doe niet te serieus over die pm.



Maar Ava als je het slachtoffer kent kun je het haar toch vragen?

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 28 Jan 2018 18:57

Re: K.eien ongeluk

Jongens, dat van dat boos aankijken was sarcastisch hoor.
<<

Anoniem255

Bericht 28 Jan 2018 19:16

Re: K.eien ongeluk

Exo, ergens klopt dat wel hoor. Er zijn altijd mensen die de familie met de nek aan kijken of de ouders de schuld geven van een slechte opvoeding o.i.d.

Ik kom trouwens niet uit Sch. maar uit Veg.
<<

Anoniem247

Bericht 28 Jan 2018 19:27

Re: K.eien ongeluk

Elliot schreef:
Ava schreef:Ik veroordeel niemand en ja ik ben gewoon nieuwsgierig. En dat is echt niet gek. Dat zou iedereen hebben en vooral als je het slachtoffer kent. Je wil na al die maanden gewoon weten welke naam er bij het beestje hoort. En Mien en ik kennen elkaar niet alleen hier van het forum alleen en ze weet dat ik verder niks met deze info doe en dat het puur voor mijn eigen nieuwsgierigheid is. Dus ajb doe niet te serieus over die pm.



Maar Ava als je het slachtoffer kent kun je het haar toch vragen?


We hebben elkaar al 5 jaar niet meer gezien/gesproken dus dan is het een beetje raar dat ik het ga vragen.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 28 Jan 2018 19:57

Re: K.eien ongeluk

Wat ontzettend heftig, Mien! Ik zou ook niet weten hoe ik me zou voelen, veel sterkte!

Wat vreselijk ook wat de slachtoffers hebben meegemaakt, dat neem je toch je hele leven mee. Wat fijn dat ze een gezonde baby hebben en voor hen moet het ook 'fijn' zijn dat er eindelijk gerechtigheid lijkt te komen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem255

Bericht 28 Jan 2018 20:01

Re: K.eien ongeluk

Sayhtia: ja, dat denk ik ook!

Ze worden morgen voorgeleid, lees ik net.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 28 Jan 2018 20:55

Re: K.eien ongeluk

Ik las in een bericht dat de vrouw een dwarslaesie had opgelopen door dat ongeluk, maar daar lees ik in andere (latere) berichten niets meer over. Weet iemand of dat zo was/is?
#teammaple🍁
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 28 Jan 2018 21:23

Re: K.eien ongeluk

Een onvolkomen dwarslaesie was het volgens mij, dus met nog kans op herstel.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 28 Jan 2018 21:24

Re: K.eien ongeluk

Ah ok! Nou dan hoop ik maar dat ze goed hersteld is!
#teammaple🍁
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers