Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Go pro

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 09 Okt 2017 13:30

Go pro

Wie heeft er een Go pro, en welke heb je dan?
Er zijn zo veel verschillende dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
<<

ChiQ

Bericht 09 Okt 2017 14:14

Re: Go pro

Wij! We hebben de hero 5 met alles erop en eraan! Zoveel lol mee gehad, op Julians hoofd tijdens het zwemmen, met de floaty in t water gegooid en wij steeds leuk gezwommen van glijbanen af gegaan met het harnas om. Timelapse gemaakt tijdens sunset echt leuk!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 09 Okt 2017 21:05

Re: Go pro

Wij hebben jaren terug de Hero2 (destijds wel al verouderd maar prima functionerend) gebruikt voor bij het wintersporten (op de helm) en tijdens het duiken (op de lamp, maar kan ook op een soort selfiestick).
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Zero

Bericht 11 Okt 2017 13:31

Re: Go pro

Ik heb ze niet, verkoop ze wel. Weet er best veel van af maar ik denk dat ik voor mijn reis geen Go Pro ga kopen maar een Nikkei (of ik ga er eentje lenen, kwaliteit van het geluid is bij Go Pro wel stukken beter en ik wil gaan vloggen...)
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 11 Okt 2017 14:56

Re: Go pro

Waarom zou je zelf geen Go Pro kopen, als ik het mag vragen?
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 11 Okt 2017 16:05

Re: Go pro

Ik heb er twee, ik hang ze aan mijn kinderen tijdens vakantie of uitstapjes en heb er op die manier echt de leukste vakantiebeelden mee verzameld haha.
<<

Zero

Bericht 11 Okt 2017 17:03

Re: Go pro

Geen geld voor. Ik ga geen extreme sporten doen, het zou voor mij puur vloggen op de fiets zijn en misschien af en toe ergens in het water (maar niet duiken) dus dat zou ik ook prima afkunnen met een goedkoper model. Geluid is het enige dingetje wat me dan tegen zit - maar goed, dat monteer ik wel onder de beelden. Het gaat voor mij puur om één vakantie, ik ben geen outdoor iemand verder. Ik heb ook geen 4K tv thuis en ga alles via Youtube uploaden. De momenten waarop je een Go Pro echt lekker op zijn staart kan trappen kom ik gewoon niet tegen.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 28 Jan 2018 09:41

Re: Go pro

Ik heb inmiddels een go pro hero 5 aangeschaft, maar welke accessoires zijn nu echt onmisbaar?

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers