Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


K.eien ongeluk

<<

Anoniem255

Bericht 27 Jan 2018 20:43

K.eien ongeluk

De meeste zullen al wel over het ongeluk gelezen hebben. Inmiddels zijn er 3 verdachten opgepakt. En 1 van hen ken ik redelijk goed.

En ik weet niet wat ik moet voelen. Ik ben boos, verdrietig, teleurgesteld... Verwarring ook. Je denkt iemand te kennen en dan dit. Waardoor het ook eng wordt.

Zo jong. En zijn leven gewoon vergooid. En zijn ouders en familie. En dan de slachtoffers, die hem hoogstwaarschijnlijk óók kennen!

Het is hier het gesprek van de dag in de omgeving en gelukkig gaat het met de vrouw (naar omstandigheden) beter dan verwacht. Maar echt, wat heeft die jongens bezield? Ik kan er gewoon niet over uit :(
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 27 Jan 2018 20:50

Re: K.eien ongeluk

Ik vind het vooral erg dat ze zo lang hun mond gehouden hebben.
Ik vraag mij ook af of de eerste verdachte is opgepakt vanwege het DNA spoor of dat hij nu eindelijk durfde te zeggen dat hij er bij betrokken was.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 27 Jan 2018 20:50

Re: K.eien ongeluk

Was het in een zatte bui dat ze het als 'kwajongensstreek' hebben gedaan? Echt heftig.
Gelukkig is hun baby gezond ter wereld gekomen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem315

Bericht 27 Jan 2018 20:53

Re: K.eien ongeluk

Ja, vreselijk. Zo'n onbezonnen actie, waar je jezelf levenslang mee hebt getekend.
Het slachtoffer zal ook nooit meer normaal in een auto kunnen rijden, denk ik. Wat een angst en wantrouwen zul je hiervan hebben gekregen.
<<

Anoniem255

Bericht 27 Jan 2018 20:53

Re: K.eien ongeluk

Raven: dat ook. Dat vreet toch ook aan je, lijkt me?

Ik geloof niet dat ze dat nuchter gedaan hebben. Maar dan nog, minderjarig, gedronken en dan zoiets doen...
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 27 Jan 2018 20:57

Re: K.eien ongeluk

Ze hebben er sowieso wel moeite voor moeten doen daar. Het fietspad is toch gescheiden van de rijbaan daar? Zelf met een sloot ertussen volgens mij.
En de kei ligt aan de kant waar helemaal geen fiets of voetpad is.

En ook al is het in een zatte bui vind ik dat zeker geen excuus.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 27 Jan 2018 20:59

Re: K.eien ongeluk

Zo erg hè. Ik denk er iedere keer aan als ik daar rij.

Lijkt me ook een raar idee dat je 1 van hen goed kent Mien. Hoe kun je zoiets toch doen? Ook met je zatte harses kan ik dat niet snappen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 27 Jan 2018 21:11

Re: K.eien ongeluk

Natuurlijk is het geen excuus.
Bohh.. het zou je kind ook zijn. Zo heftig.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem247

Bericht 27 Jan 2018 21:27

Re: K.eien ongeluk

*
Laatst gewijzigd door Anoniem247 op 28 Jan 2018 08:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 27 Jan 2018 21:55

Re: K.eien ongeluk

Ava dat wist ik ook niet. Nu ben ik natuurlijk benieuwd waar je vandaan komt.
Laatst gewijzigd door Meneer de Uil op 28 Jan 2018 09:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem247

Bericht 27 Jan 2018 22:13

Re: K.eien ongeluk

*
Laatst gewijzigd door Anoniem247 op 28 Jan 2018 08:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 27 Jan 2018 22:16

Re: K.eien ongeluk

Raar dan om iemand te kennen die steeds in het nieuws komt, slachtoffer en dader beide. Al lijkt mij dader inderdaad nog gekker. Wat bezielt iemand om tot zo'n actie over te komen. Lijkt mij dat ze nu wel een giga schuldgevoel moeten hebben.
<<

Anoniem278

Bericht 27 Jan 2018 22:21

Re: K.eien ongeluk

Maar Ava, als jij t slachtoffer kent dan vind ik eigenlijk niet dat Mien jou die naam moet doorgeven. Lijkt me niet de bedoeling. Het enige dat daarvan kan komen is nog meer leed voor betrokkenen. Het komt uiteindelijk toch wel in t nieuws hier.

Verder, ‘fijn’ dat ze eindelijk verdachten hebben gevonden. Ik denk dat dit nooit de bedoeling geweest is en dat die jongens uit angst niet naar voren hebben durven komen. Ergens ook begrijpelijk gezien hoe breed alles is uitgemeten in t nieuws en hoe vaak daarin termen als ‘ ernstig leed door schuld’ en andere ernstige beschuldigingen zijn genoemd. Kan me wel voorstellen dat je dan niets meer durft.
<<

Anoniem247

Bericht 27 Jan 2018 22:34

Re: K.eien ongeluk

Ach uiteindelijk wordt het toch wel bekend wie het heeft gedaan.
<<

Anoniem278

Bericht 27 Jan 2018 22:37

Re: K.eien ongeluk

Daarom. Dan weet je t dan toch ook? Nu komt t over als sensatie zoeken. En ik vertrouw erop dat dat niet je bedoeling is maar ik zou zelf nooit zomaar namen door gaan geven. Ten eerste is degene nog niet officieel schuldig bevonden en ten tweede is t al een drama op zich , zonder geroddel in de buurtsuper.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Jan 2018 22:47

Re: K.eien ongeluk

Eens met Quizzle. Dat stomme ge-pm altijd :-/ Wat schiet je er mee op?
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 27 Jan 2018 22:49

Re: K.eien ongeluk

Natuurlijk zullen ze bang geweest zijn voor een straf.
Maar ze hebben wel een leeftijd waar ze de gevolgen van hun daden kunnen inzien.
Om zo'n kei op de weg te leggen is gewoon stom. Iedereen weet dat er dan een auto op gaat botsen of een motor.
Je gaat bewust de weg op met zo'n ding en legt hem neer. Wat denk je dan hahaha straks staat er iemand stil hier met een kapotte auto. Erg lollig. Ik zie iig niet wat er grappig is aan zo'n actie.
Ook toen ik die leeftijd had vond ik zulke dingen echt niet grappig.

Ze zullen heus niet bedoeld hebben dat iemand ernstig gewond zou raken. Maar bewust dingen doen waardoor anders mans spullen kapot gaan is sowieso niet grappig en vind ik zeker geen kwaaie jongensstreek.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem257

Bericht 28 Jan 2018 00:55

Re: K.eien ongeluk

Misschien kan het de slachtoffer helpen? Waarschijnlijk is er een hoop,waarom !? En dan is elk mini detail van belang.
<<

Anoniem278

Bericht 28 Jan 2018 07:36

Re: K.eien ongeluk

Ik snap jou, Betty, zeker vanuit jou. Maar het slachtoffer is al ingelicht dat er drie vrienden zijn gearresteerd. En t is n dorp dus het is best wel ons kent ons.
Ik zou in deze situaties juist erg uitkijken met roddels en zomaar dingen doorgeven.

Raven, ik ben t met jou eens dat de actie op zich verschrikkelijk is. Ik begrijp echt wel waarom ze niet eerder naar voren zijn gekomen gezien de enorme media aandacht hier. Wil niet zeggen dat ik dat goedkeur of dat ik niet vind dat er maatregelen genomen moeten worden.
<<

Anoniem255

Bericht 28 Jan 2018 08:20

Re: K.eien ongeluk

Ik dacht eigenlijk dat iedereen het al wist, wie het was. In Sch. dan toch. Zijn naam is zelfs onder een bericht of Facebook genoemd en mijn baas en zijn zoon werden vrijdag constant gebeld. Zoiets gaat echt als lopend vuurtje.
<<

Anoniem255

Bericht 28 Jan 2018 08:23

Re: K.eien ongeluk

Ik ben het met je eens, Quizzle.
En wat hij er uiteindelijk ook mee van doen heeft, dat moet bestraft worden.
<<

Anoniem247

Bericht 28 Jan 2018 08:31

Re: K.eien ongeluk

Exogenesis schreef:Eens met Quizzle. Dat stomme ge-pm altijd :-/ Wat schiet je er mee op?


Na al die maanden wil je dat gewoon weten. Je wil niet weten hoe wij hier in het dorp er mee bezig zijn geweest. Ik ben vooral benieuwd of de slachtoffers de daders kennen omdat ze daar erg bang voor zijn.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 28 Jan 2018 08:52

Re: K.eien ongeluk

Mien schreef:Ik dacht eigenlijk dat iedereen het al wist, wie het was. In Sch. dan toch. Zijn naam is zelfs onder een bericht of Facebook genoemd en mijn baas en zijn zoon werden vrijdag constant gebeld. Zoiets gaat echt als lopend vuurtje.

Dat dacht ik eigenlijk ook. De namen gàan al lang rond. Daar heb je tegenwoordig geen geroddel in de buurtsuper voor nodig. Wees blij dat het hier netjes per pm gaat en de jongens niet openbaar aan de schandpaal worden genageld zoals op enkele andere plekken.
Afbeelding
<<

Anoniem278

Bericht 28 Jan 2018 09:19

Re: K.eien ongeluk

Mag ik het ook beiden niet ok vinden? Zowel het hier pm-en, omdat dat gewoon niet zo hoort en niet netjes is, als het gedoe wat ontstaat op Facebook etc.

Ja, ik begrijp dat het voortdurend onderwerp van gesprek is in de regio, ja ik ben blij dat er eindelijk mogelijke daders zijn opgepakt, ja, ik gun dat iedereen wiens familie betrokken is bij een ongeval met schuld dat de daders gepakt en passend gestraft worden, maar nee, ik houd niet van publieke inmenging.

Natuurlijk heeft de Telegraaf van het zuiden, het ED, wel flink meegewerkt aan alle roddels en toestanden en daarbij snap ik echt absoluut heel goed dat erover gesproken wordt en iedereen een mening heeft, maar wat helpt namen onderling hier doorgeven het slachtoffer, haar gezinnetje of de zaak an sich? Niks, dat is gewoon ter verrijking van je eigen nieuwsgierigheid.
Plus, die jongens hebben ook familie en dit soort stemmingmakerij maakt dat die familie ook met de nek wordt aangekeken terwijl wij geen van allen weten hoe en wat.

Waren ze maar meteen na die fatale nacht naar voren gekomen, of zo snel mogelijk erna, want dan was het waarschijnlijk ook niet zo enorm groot geworden. Tegelijk, als het steeds het gesprek van de dag is (logisch hoor) en dus ook bij je thuis en zelf je ouders zullen zeggen 'het zal je kind maar zijn', kan ik me toch voorstellen dat je in paniek raakt en jezelf niet meer durft aangeven, ze moeten toch geweten hebben dat ze in deze regio geen leven meer zouden hebben.

Wat echt niet wegneemt dat ik vind dat ze passend gestraft moeten worden, en meer nog door zo lang niets te zeggen, dat heeft heel veel mensen leed berokkend. Maar verhalen daarover, roddels en (ver) oordelen, is gewoon niet aan ons.
<<

Anoniem247

Bericht 28 Jan 2018 09:28

Re: K.eien ongeluk

Ik veroordeel niemand en ja ik ben gewoon nieuwsgierig. En dat is echt niet gek. Dat zou iedereen hebben. Je wil na al die maanden gewoon weten welke naam er bij het beestje hoort. En Mien en ik kennen elkaar niet alleen hier van het forum alleen en ze weet dat ik verder niks met deze info doe en dat het puur voor mijn eigen nieuwsgierigheid is. Dus ajb doe niet te serieus over die pm.
Laatst gewijzigd door Anoniem247 op 11 Feb 2018 19:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers