Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 26 Jan 2018 10:31

Weekend

Wat zijn jullie plannen?



Hier ligt dochter ziek op de bank.
Dus ik denk dat we niet zo veel van doen dit weekend.
Vanavond ga ik naar zumba.
En morgen de weekboodschappen doen. Maar dat kan pas 's middags.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Jan 2018 10:34

Re: Weekend

Beterschap voor je dochter Jezzie.

Ik ga vanmiddag even naar de stad, even met zoon naar de bieb en wat winkelen en drink dan een borrel met m'n man daar.

Morgen komen vrienden die in Dubai wonen eten. Hebben ze al een tijdje niet gezien dus dat is gezellig.

Overmorgen hebben we het verjaardagsfeestje van ons nichtje.
Let's discover the world together.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8838

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 26 Jan 2018 10:54

Re: Weekend

Dankjewel Marin. Ik moet de boeken van L vandaag inleveren bij de bieb. Maar dat lukt nu dus ook niet. Misschien vanmiddag even snel als mijn man wakker is. Die heeft nachtdienst.

Dat klinkt als een gezellig weekend Marin!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Jan 2018 10:58

Re: Weekend

Oh lastig! Kun je ze niet online verlengen? Dat kan hier wel.
De bibliotheek hier in het dorp is momenteel dicht ivm verbouwing dus daarom moet ik naar de stad. Had ook wel kunnen verlengen maar ach, dit vind ik ook wel leuk.
Let's discover the world together.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 26 Jan 2018 11:16

Re: Weekend

Mijn weekend begint altijd op vrijdag.
Net met dochter wat boodschapjes gedaan.
Net om de hoek viel ze in slaap en ze was meteen heel ver weg.
Dus ik heb haar maar meteen in bed gelegd.
Vanmiddag gaan we naar een oude vriendin die ik al ken vanaf de basisschool maar al 5 jaar niet gezien heb.
Daarna eten we bij mijn ouders.

Morgen ga ik met een vriendin winkelen en uit eten.
En zondag willen we eigenlijk gaan zwemmen met z'n 3tjes. Geen idee of dat ook echt gaat gebeuren.
<<

Anoniem306

Bericht 26 Jan 2018 11:21

Re: Weekend

Vrijdag: dan werk ik niet, dus lekker in het huis rommelen en vanmiddag wanneer man thuis hardlopen.
Zaterdag: 's ochtendsharlopen. Man heeft een cursusdag. Geen idee wat het weer morgen doet, misschien erop naar de speeltuin.
Zondag: 's ochtends naar de sportschool en 's middags komt mijn schoonmoeder op bezoek.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 26 Jan 2018 11:36

Re: Weekend

Vandaag: Rommelen in huis en nog even naar m'n moeder helpen de benedenverdieping inrichten.
Morgen: Komen m'n schoonmoeder en schoonzusje even op visite. Daarna wil ik misschien nog even voetbal kijken bij m'n man en 's avonds korfbal kijken.
Zondag: Nog geen plannen maar wil iets leuks met m'n man gaan doen, we willen sowieso uit eten en daarvoor nog even wat anders leuks doen. Maar heb nog geen idee wat, iemand tips?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 26 Jan 2018 12:16

Re: Weekend

Hier allemaal net griep gehad of met griep op de bank dus vrees voor onze plannen. 2 verjaardagen en repeteren voor een optreden. Dat laatste "moet" echt
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 26 Jan 2018 12:31

Re: Weekend

Ik ben vandaag nog tot 15.30u aan het werk.
Vanavond ga ik met wat vriendinnen wat drinken in de stad.

Morgen gaan mijn man en ik naar Den Haag, samen een nachtje weg :heart:
Zondag na het hotelontbijt (kijk er al weken naar uit, haha) weer richting huis.
Kindjes ophalen bij mijn ouders en richting het oosten voor het verjaardagsfeest van mijn schoonvader.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Jan 2018 12:33

Re: Weekend

Beterschap bij jullie Jezzie en bij Bolus ook.

Ik werk vandaag tot 5 uur. Morgen relaxen en naar de babywinkel die net verbouwd is. Zondag boodschappen doen en 's middags heb ik een verwenmiddag bij m'n schoonouders. Geen idee wat ze met me gaan doen :p
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Jan 2018 12:35

Re: Weekend

Beterschap voor de zieke.

Ik ben over 30 minuten klaar met werken.
Om 14.00 ga ik naar de fysio en daarna hard aan de studie. Misschien vanavond toch even een sauna rondje pakken. Ik ben vannacht heel verkouden geworden en misschien dat ik het zo kan beperken aangezien ik maandag weer tentamens heb.
De rest van het weekend saai leren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 26 Jan 2018 12:37

Re: Weekend

AAh ik ook Silly-One! Zondagavond iets inleveren en hele weekend voor nodig. En ik heb er geen zin in. Ik heb zin om weekend te hebben. Maar ja.. Succes maandag!
<<

Anoniem336

Bericht 26 Jan 2018 12:38

Re: Weekend

Werken tot 16:30, daarna eten en met oudste zoon een bril uitzoeken.
Morgenvroeg met zoon mee naar de voetbal,voetbal daarna boodschappen, om vervolgens weer naar de voetbal te gaan. Hij is gevraagd om in te vallen bij een hoger team.
Man gaat naar een feestje en blijft daar slapen.
Zondag nog geen plannen.


Fijn weekend iedereen!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 26 Jan 2018 12:42

Re: Weekend

Ik heb een vrij druk weekend.
Vanmiddag even de stad in met een vriendin om kadootjes te kopen. Vanavond langs vrienden.
Morgenmiddag met een vriendin afgesproken en morgenavond een verjaardag van een vriendin.
En zondag ook een verjaardag van een vriendin inclusief daar eten.

Fijn weekend allemaal!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 26 Jan 2018 15:26

Re: Weekend

Ik ben elke vrijdag vrij. Vandaag tot 11:30 geslapen! Heb de laatste weken slecht geslapen dus moest echt even bijslapen. Vanmiddag gaan we de weekboodschsppen doen. Misschien vanavond nog naar de bioscoop. De rest van het weekend nog geen plannen, heerlijk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Jan 2018 15:30

Re: Weekend

Ik ben de hele week al niet lekker, gisteren weer gewerkt, maar vandaag heb ik weekend en voel ik me weer niet goed. Tot nu toe alleen maar in bed gelegen. Ga zo maar eens douchen en een poging doen om naar AH te gaan. Zou eigenlijk vanavond met Sushi gaan eten in Haarlem, maar dat heb ik afgezegd.
Morgen staat er alleen een etentje met de schoonfamilie op de planning, maar ik moet morgen maar eens bekijken of dat gaat lukken. Heb steeds zo'n raar weeïg/misselijk gevoel en weinig eetlust. Ik eet af en toe wel wat, want anders word ik ook weer misselijk, maar het gaat niet van harte. Warm eten trekt me ook totaal niet momenteel.
Zondag gelukkig geen plannen.

Anyways, fijn weekend allemaal!
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Jan 2018 15:43

Re: Weekend

Beterschap voor de zieken


Morgen thuis schoonmaken . Misschien naar de opening van de culturele hoofdstad maar zal wel mega druk worden


Zondag is mijn oma jarig ze heeft het in dec al gevierd met opa maar ze wou toch graag dat iedereen weer kwam. Niet zoveel zin in want daar word behoorlijk gerookt in dat vind ik zo smerig
Afbeelding
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 26 Jan 2018 15:47

Re: Weekend

Vandaag: de boodschappen gedaan voor de hele week en vanavond nog met zoon naar de open dag van t voortgezet onderwijs.
Zaterdag: 's morgens eerst een uitreiking vanuit onze stichting en 's middags gaat zoon naar scouting en ben ik met dochter lekker thuis.
Zondag: eerst even naar de zwarte markt hier in de buurt en daarna door naar m'n ouders en daar eten we dan ook mee.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 26 Jan 2018 22:27

Re: Weekend

Veel meiden die ziek zijn, beterschap!

Ik heb vandaag gewerkt, net thuis. Nu lekker op de bank, met wat te snacken.
Morgen: vrije dag, denk wel wat dingen doen in mijn vaders nieuwe appartement. Moet een paar administratieve dingen uitzoeken, en mijn broer + gezin zouden nog even op de koffie komen. In de avond gaan we met vrienden naar een tonpraters avond hier in het dorp.
Zondag: werken.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 26 Jan 2018 22:43

Re: Weekend

Vanmorgen moest ik nog wat werk doen (toetsen nakijken). Vanmiddag met mijn man de stad in geweest, wat gewinkeld en een hapje gegeten. Vanavond lekker op de bank gehangen.
Morgen boodschappen doen en schoonmaken. 's Avonds viert mijn man zijn verjaardag voor familie.
Zondag nog geen plannen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers