Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Luxe/romantisch nachtje weg in Nederland

<<

Anoniem247

Bericht 12 Jan 2018 12:52

Luxe/romantisch nachtje weg in Nederland

Mijn man en ik zijn in Juni 10 jaar samen en willen een romantisch nachtje weg. Gewoon naar een lekker luxe hotel en ergens waar een ruime keus is aan restaurantjes. Het liefst niet verder dan een uur rijden vanaf Eindhoven/Den Bosch. Iemand tips voor een leuk hotel? Of een leuke stad?

Ik zit zelf te denken aan Maastricht of Scheveningen. Vooral aan Scheveningen omdat we dan nog evt naar het theater kunnen en kunnen uitwaaien aan het strand. Maar wat is dan een mooi luxe hotel waar we naar toe kunnen gaan? Er is echt zoveel keus!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 12 Jan 2018 13:46

Re: Luxe/romantisch nachtje weg in Nederland

Wij boeken onze weekendjes weg altijd via nuwegexclusief.nl
Dit ziet er wel romantisch uit :smile:
http://nuwegexclusief.nl/monumentaal-landgoed-vlakbij-zee/
2016
<<

Anoniem255

Bericht 25 Jan 2018 11:54

Re: Luxe/romantisch nachtje weg in Nederland

Wij gaan een paar keer per jaar naar vd Valk. Die in Almere is vrij nieuw en echt heel mooi. En dan kiezen voor de kamer met bubbelbad of jacuzzi!

Het eten is daar ook heel goed maar in het centrum zitten ook leuke tentjes. En je zit vlakbij mooie natuurgebieden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Jan 2018 21:51

Re: Luxe/romantisch nachtje weg in Nederland

Ava schreef:
Ik zit zelf te denken aan Maastricht of Scheveningen. Vooral aan Scheveningen omdat we dan nog evt naar het theater kunnen en kunnen uitwaaien aan het strand. Maar wat is dan een mooi luxe hotel waar we naar toe kunnen gaan? Er is echt zoveel keus!


Het Kurhaus?

Of Des Indes in Den Haag als je echt luxe wilt.

Of naar Hotel van Oranje in Noordwijk en dan naar Soldaat van Oranje.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Jan 2018 22:08

Re: Luxe/romantisch nachtje weg in Nederland

Ik wilde met m'n vriend voor zijn verjaardag ook een luxe nachtje weg met per se een jacuzzi op de kamer. Uiteindelijk ben ik in het immer bruisende Almelo uitgekomen haha (theaterhotel Van der Valk). Heb er ook een diner bij een tapastent bij geboekt. Verder denk ik dat we vooral veel in de jacuzzi gaan zitten, we hoeven pas om 19.00 uit te checken, dus we gaan lekker chillen daar. Hoop dat hij het leuk vindt (duurt nog ruim twee maanden).

Maastricht of Scheveningen zijn allebei zeker aanraders trouwens! Ik hoefde verder niet naar een boeiende stad, omdat ik toch niet mobiel genoeg ben om veel rond te lopen.
❤ 7 juni 2018
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 25 Jan 2018 22:51

Re: Luxe/romantisch nachtje weg in Nederland

Van der Valk in Dordrecht heeft ook hele mooie luxe kamers, Dordrecht is ook een gezellig stadje verder, wij kwamen toen super relaxed thuis van een nachtje weg met zijn tweetjes. Veel te lang geleden alweer ;-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers