Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gescheiden zijn en irritaties

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 24 Jan 2018 18:45

Gescheiden zijn en irritaties

Ik blijf het lastig vinden om het voor jezelf niet meer goed te hoeven maken zeg maar. Als er nu irritaties zijn merk ik dat ik lang in boosheid blijf hangen en daar heb ik last van.

Zo heeft hij de kinderen sinds een tijdje om de week ook op dinsdag (ipv alleen de maandag), nu heeft hij zich vergist in weken en heeft dus gezegd dat hij wel kan werken dinsdagavond. Ik hoor dit gisteren pas en kan nu mijn eigen avonddienst niet meer wegruilen. En nu wil hij dus de kinderen op zijn dag van 8.30-23.00 van eerst school daarna door naar de gastouder brengen en daar word ik zo boos van. Alhoewel ik weet dat hij zijn dienst niet meer kan veranderen vind ik het gewoon niet oké.

Toen we nog een relatie hadden ebte die boosheid op een gegeven moment weg doordat er nog liefde of vriendschap is of iets in die trant, maar nu zie ik geen reden om te vergeven ofzo. Ik blijf mijn poot langer stijf houden en ben veel minder bereid om een compromis te sluiten.

Herkent iemand dit? En heb je tips om wat sneller los te laten?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11487

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 24 Jan 2018 18:56

Re: Gescheiden zijn en irritaties

Geen tips maar ik herken het wel.

Ik loop de hele dag ook al met koppijn omdat ik vanochtend te laat op mijn werk was doordat mijn ex niet nagedacht had.
2015 💙
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 24 Jan 2018 19:47

Re: Gescheiden zijn en irritaties

Pfff herkenbaar. Ik heb inmiddels echt lichamelijke klachten van stress van die man...
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem242

Bericht 24 Jan 2018 19:57

Re: Gescheiden zijn en irritaties

Herkenbaar ik heb daar ook echt mijn weg in moeten vinden en moeten leren loslaten. Dat heeft echt heel veel tijd nodig gehad.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 25 Jan 2018 10:07

Re: Gescheiden zijn en irritaties

Heel herkenbaar en frustrerend. Zowel als bij mijn ex als bij de ex van mijn vriend. Ze doen allemaal maar wat en rekening houden met ons is vrij lastig. Maar dat blijken ze beide niet te begrijpen. Hier hebben we nu ook gesprekken over met een team van professionals want ik ging er aan onderdoor met afspraken die niet nagekomen worden en juist de kinderen hier de dupe van zijn. Dit is ook een reden waarom ik een burn-out heb gekregen. Dit is in overleg gegaan met mijn psycholoog dat dit moet veranderen qua afspraken en communicatie. Maar beide exen lijken ernstig schijt te hebben. Maar gelukkig denken de professionals er anders over dat dit echt een punt is wat anders moet. Anders blijft dit een knelpunt.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 25 Jan 2018 18:39

Re: Gescheiden zijn en irritaties

Daarom, wat vervelend dat je er zoveel last van had dat het zelfs tot een burn out hebt gekregen! Heftig zeg. Hopelijk komen jullie met hulp van professionals tot betere afspraken.
Ik zit er aan te denken ook maar weer een afspraak te maken bij de mediator.

Stuiterbal, fijn om te lezen dat het uiteindelijk wel minder wordt!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers