Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 23 Jan 2018 09:30

Re: Datetopic #4

Aah wat leuk, Feline! Je klinkt echt leuk :)
Wanneer hebben jullie nu weer afgesproken?

Ik heb zelf toevallig afgelopen weekend ook een leuke date gehad. Was erg gezellig! Ik heb nog geen idee waar het naar toe gaat, maar ik voelde me echt zo relaxt en op mijn gemak bij hem. Dat heb ik normaal nooit zo erg bij een eerste date, dus dat is positief :)

Zijn er nog meer mensen met leuke dateverhalen?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 23 Jan 2018 13:11

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem232

Bericht 23 Jan 2018 13:28

Re: Datetopic #4

He Feline, wat jammer! Hoe lang is de radiostilte?
Ik heb met mijn date niet elke dag contact en heb me over 't 'Ja maar hij heeft als laatste geappt'- ding heengezet en app nu gewoon als ik iets leuks zie of zin heb om te appen.
Te druk geloof ik ook niet in, maar aan het werk of sporten oid is wel 'n legitiem excuus!

Winegum, wat leuk! Hoe ken je 'm? En voor wanneer staat de 2e date gepland?

Ik was vorige week met mijn date naar een soort gamehall geweest, was superleuk. Daarna nog uit eten gegaan en nog geborreld dus was weer laat thuis! De gesprekken werden persoonlijker en op 'n gegeven moment klapte ik gewoon dicht, zo stom!
Maar hij reageerde er verder superlief op en we hadden eigenlijk voor afgelopen vrijdag afgesproken maar toen werd ik ziek. Dus nu zie ik 'm donderdag weer.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 23 Jan 2018 14:36

Re: Datetopic #4

Hoe vaak hebben jullie nu contact dan Feline? En hoe vaak was dat voor dat jullie hebben gedate?
Ik weet dat ik zelf altijd wel actief ben qua appen etc. Maar lang niet iedereen houdt dit tempo ook aan/vast. Mijn date nu is heel wisselend in zijn contact. Ik merk overdag als hij werkt of druk is bijv. echt dat zijn appjes veel kortafer zijn en minder enthousiast en leuk. Maar als hij in de avond bijv. geen plannen heeft dan appt ie bijv. wel wat meer/langere stukken etc. Aan de ene kant kan ik daar wel onzeker ofzo van worden, maar ik heb wel echt het idee dat dat ligt aan dat hij even druk is.
Wij hebben wel elke dag contact.

Waarom klapte je dicht, RS? Wel fijn dat hij zo lief daarop reageerde, dat is erg belangrijk! Leuk dat jullie voor vrijdag weer hebben afgesproken :) Ben benieuwd!

Wij hebben eigenlijk nog geen tweede date gepland. Wel uitgesproken dat we een tweede date willen. Denk voor vrijdagavond of zaterdag als hij kan. Nog even met hem bespreken. Ik ken 'm via Paiq.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 23 Jan 2018 15:27

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem245

Bericht 23 Jan 2018 16:14

Re: Datetopic #4

Als je elke dag contact hebt vind ik dat je een beetje voorbarige conclusies trekt hoor.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Jan 2018 16:17

Re: Datetopic #4

Ja dat vind ik ook. Je probeert jezelf continu in te dekken merk ik en jezelf in bescherming te nemen, maar je mag er heus voor uitkomen dat je hem leuk vindt hoor! En als je elke dag contact hebt, is er toch nog helemaal geen reden om te zeggen dat het 'm niet gaat worden?
❤ 7 juni 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 23 Jan 2018 20:26

Re: Datetopic #4

Ik ben 't volledig met jullie eens hoor! Het is alleen anders dan ik in het verleden gewend ben. Hopelijk snel een baan, heb ik iets te doen :)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 24 Jan 2018 15:57

Re: Datetopic #4

Hoe is het nu Feline met je date?
En heb je al woonruimte?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 24 Jan 2018 16:33

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 24 Jan 2018 16:47

Re: Datetopic #4

Kan me voorstellen dat dat onwerkelijk voelt dan! Maar wat ontzettend fijn dat je een nieuwe woonplek hebt en dat je daar maandag al naartoe kunt verhuizen. Met hoeveel deel je dat appartement dan? En dan heb je een kamer en verder gedeelde woonruimte?

En wauw, een goede baan aangeboden gekregen en 2 andere banen waar je meer over hoort. Kun je t sollicitatietopic niet even updaten? Ik ben heel benieuwd wat voor banen dat zijn.

Je bent ook de moeite waard hoor, dat moet je nu misschien maar eens echt gaan geloven :wink: .

Wat lastig dat het appverkeer wat stroef verloopt. Mijn man is echt mega dyslectisch en reageert altijd heel kort en de helft van de tijd weet ik niet wat hij bedoeld. Voor ons is Appen niet echt het juiste liefdesmedium dus. Hoewel we daar toch mee begonnen zijn in het begin want we waren allebei op vakantie toen we uitspraken dat we elkaar leuk vonden. Maar toen zijn we vrij snel maar gaan bellen, want dat Appen bleef een lastig dingetje. Zou ik dus niet te veel van af laten hangen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 24 Jan 2018 16:52

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 25 Jan 2018 08:03

Re: Datetopic #4

Er gebeurd gewoon super veel in je leven op dit moment, dus logisch dat het een beetje begint te duizelen.

Weet je al meer over de woning? En ik ben benieuwd naar je baan, veel succes met kiezen :)

Wat betreft je date, ik herken het wel wat je zegt over dat je elkaar soms gewoon niet begrijpt. Ook niet zo gek, want geschreven tekst is heel anders dan gesproken tekst, zeker als je elkaars humor etc. nog niet goed kent. Maar ook daar moet je gewoon even doorheen.
Probeer je niet te druk te maken over je date. Iedereen is anders en reageert ook anders. Maar hopelijk komt er nog wel een leuk vervolg uit :)

Ik heb morgenavond weer afgesproken met de mijne! Ben benieuwd :)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 25 Jan 2018 10:48

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 25 Jan 2018 11:30

Re: Datetopic #4

Super leuk dat die meiden zo enthousiast zijn. Snap je terughoudendheid wel. Wanneer ga je daadwerkelijk tekenen? Ik hoop echt dat het allemaal goed doorgaat voor je.

Je moet inderdaad ook niet appen om het appen, dan is het zo geforceerd en werkt dat ook niet. Is hij zelf ook niet zo van het enthousiast appen?
Ik vind het zelf wel jammer dat mijn date tijdens kantoortijden zo druk is dat ie bijna geen tijd heeft om te appen. Of dat hij soms wel een appje stuurt maar die eigenlijk een beetje kortaf is omdat hij wél wat van zich wil laten horen, maar er niet heel veel tijd voor heeft. Dus dat is wel weer lief.

We hebben nog niks concreets afgesproken voor morgenavond. Ik denk dat we ergens wat gaan eten samen. Denk dat we vanavond als we wat meer tijd hebben het concreet gaan maken.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 25 Jan 2018 11:42

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 25 Jan 2018 11:47

Re: Datetopic #4

Haha ja, als je er eenmaal zit gaan ze je er niet gauw uitzetten nee, maar ik zou het wel goed regelen dan met het contract. Beter heb je alles gewoon zwart op wit staan toch.

He wat jammer dat hij niet veel deelt en jullie niet echt gezellig over en weer kletsen. Zo leer je elkaar ook langzaam steeds beter kennen vind ik. Maar goed, sommige mensen zijn echt geen appers, dus het hoeft niet per se iets te betekenen. Maar ik kan me voorstellen dat je enthousiasme enzo wat wegzakt. Ook dat je een voorstel hebt gedaan voor een nieuwe date en dat ie niet kan (kan natuurlijk) maar niet direct met een nieuw voorstel komt. Dat is wel jammer!

Dankjewel, ik ben benieuwd!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 25 Jan 2018 11:52

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 25 Jan 2018 13:20

Re: Datetopic #4

Als je er hopelijk van het weekend woont, dan moet je hem maar gewoon een uitnodiging sturen en hopelijk is de tweede date dan gewoon gezellig en gaat het allemaal wat vlotter etc.
Want als je amper tussentijds met elkaar praat dan leer je elkaar ook niet echt beter kennen natuurlijk.
<<

Anoniem245

Bericht 25 Jan 2018 14:30

Re: Datetopic #4

Winegum schreef:Als je er hopelijk van het weekend woont, dan moet je hem maar gewoon een uitnodiging sturen en hopelijk is de tweede date dan gewoon gezellig en gaat het allemaal wat vlotter etc.
Want als je amper tussentijds met elkaar praat dan leer je elkaar ook niet echt beter kennen natuurlijk.


Ik ga even de oude zeikerd uithangen hoor, maar hoe deed men dit vroeger dan?
Toen er nog geen whatsapp/sms was?

Ik vind appen ook leuk hoor, maar met mijn soort van "date" app ik ook niet heel veel. Deze week bijvoorbeeld werken we compleet langs elkaar heen en nu heb ik vandaag een appje gestuurd omdat hij naar de dokter was van de week, maar dat was dan het eerste appje sinds zondagavond.
Betekent niet dat we niet aan elkaar denken of elkaar niet meer leuk vinden maar wij appen gewoon niet zo makkelijk. Zo leuk als we in het echt kunnen kletsen is het via de app gewoon niet.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 25 Jan 2018 14:42

Re: Datetopic #4

Haha, geen idee oma ;)

Ik heb gewoon echt amper ervaring met daten! Eigenlijk alleen m'n ex en stomme exdate! En m'n ex was dus meteen heel leuk. Ik weet ook echt vaak binnen 5 minuten wel dat 't hem niet wordt dus heb nooit tweede dates! Dus ik vind al jullie advies en ervaringen heel fijn om te lezen!
<<

Anoniem232

Bericht 25 Jan 2018 23:55

Re: Datetopic #4

Staat er inmiddels al 'n vervolgdate gepland Feline? Dat appen en elkaar leren kennen (dus daten haha) is maar stom! Anders probeer je zelf in 't gesprek aan te zwengelen? Stuur 'n grappig plaatje, stel 'n random vraag.. wie weet wat 't oplevert!

Hoe is 't met jouw date, Winegum? Staat bij jullie 't vervolg al gepland?

Ik heb net de 3e date gehad! We zijn naar 'n museum gegaan en daarna sushi gaan eten, was heel leuk! 't museu'm was maar kort haha maar wel tof om te doen. 't was heel gezellig, voelde al meer vertrouwd. Ik vier morgenavond m'n verjaardag en hij zou ook komen, maar hij was vergeten dat 'ie 'n andere afspraak met vrienden had
Blijkbaar had 'ie 't over mij gehad want die hadden gevraagd of ik anders niet mee kwam, haha, was leuk om te horen!
Er komt sowieso weer 'n vervolg, maar zal pas over anderhalve week zijn omdat hij op vakantie gaat dus dat is wel jamme r.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 26 Jan 2018 09:38

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Jan 2018 10:07

Re: Datetopic #4

Leuk RS en Feline!

Feline, fijn ook dat je een nieuwe baan en een huis hebt! Wat voor werk ga je doen?
❤ 7 juni 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 26 Jan 2018 10:12

Re: Datetopic #4

*
Laatst gewijzigd door Feline op 17 Apr 2018 20:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers