Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Anne-Marie

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 23 Jan 2018 14:19

Anne-Marie

Ha, ik voel me echt weer een beetje een tiener nu, maar ik ben fan van Anne-Marie. :dance: Zijn er hier meer mensen die haar muziek kunnen waarderen en misschien ook naar haar concert gaan in maart?


https://m.youtube.com/watch?v=ZOdltebCOX8

https://m.youtube.com/watch?v=xZdXI9ipZL8

https://m.youtube.com/watch?v=dmtTnGlTUI0
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jan 2018 17:11

Re: Anne-Marie

Ik ken wel een paar liedjes en vind het wel leuke muziek. Niet leuk genoeg om naar een concert te gaan maar wel leuk om in de auto mee te zingen.
Let's discover the world together.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 23 Jan 2018 19:32

Re: Anne-Marie

Hoef ik me toch niet zó raar te voelen. :nerd: Ik ga er ook echt tussen allemaal tieners en meisjes van begin twintig staan geloof ik, maar ach. Oma LG laat zich nergens door tegenhouden. :banaan:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jan 2018 20:36

Re: Anne-Marie

Hahaha dat vind ik juist leuk.
Ik moet bij Ciao Adios altijd denken aan onze Frankrijk trip, dat zongen we toen in de auto mee.
En Rockabye heeft ze toch ook ingezongen? Dat doet me denken aan onze Spanje trip in februari. Dus ja, wel positieve leuke herinneren aan haar muziek.

Ze heeft vast ook goede rustige solo nummers of niet?
Let's discover the world together.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 23 Jan 2018 22:26

Re: Anne-Marie

Marin schreef:Ze heeft vast ook goede rustige solo nummers of niet?
Ja die derde link bv. Ze is live ook echt heel goed. En ze lijkt me gewoon ook een superleuk mens.
<<

Dot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 223

Geregistreerd: 29 Dec 2015 14:26

Bericht 24 Jan 2018 15:28

Re: Anne-Marie

Ik heb haar gezien in het voorprogramma van Ed Sheeran. Was erg leuk!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers