Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eitjes invriezen

<<

Elaine

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 15 Okt 2017 10:00

Bericht 23 Jan 2018 19:50

Eitjes invriezen

Hoi meiden, ik ben geen actieve forumster maar zit nu ergens mee en ben op zoek naar ervaring verhalen! Van de zomer word ik 35 en ben al jaren single. Zelf vind ik dit niet echt een wereld probleem maar om mij heen wordt op elke verjaardag, kerst etc dit onderwerp weer aangesneden en heb ik toch vaak het gevoel dat ik mij moet verdedigen. Wat mij meer bezighoudt is het feit dat ik begin te beseffen dat ik 35 word en dus ook weet dat mijn vruchtbaarheid steeds een beetje minder zal worden.
Mijn vraag is zijn er hier meiden die eitjes in hebben laten vriezen? Ik heb geen idee waar ik moet beginnen met zoeken op internet, hoe zit dit met verzekering, moet je een bepaalde leeftijd zijn etc?
<<

Anoniem231

Bericht 24 Jan 2018 05:46

Re: Eitjes invriezen

Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb even op Google gekeken:
https://www.umcutrecht.nl/nl/Ziekenhuis ... -invriezen

Zij organiseren informatie avonden. Ik zou daar eens heen gaan. Kan dus ook zonder medische redenen maar dan moet je wel kijken naar de kosten. Dit wordt dus waarschijnlijk niet vergoed.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 24 Jan 2018 08:22

Re: Eitjes invriezen

Ik heb geen ervaring met eicellen in laten vriezen maar ben wel in Utrecht onder behandeling en kan je dit ziekenhuis zeker aanraden. Ik vermoed dat het invriezen van je eicellen voor de verzekering als 1 ivf poging geldt, maar als het goed is mag je daar dan later nog de bevruchting en de terugplaatsing bij doen. In het ziekenhuis kunnen ze je daar meer info over geven. Ik zou niet eerst de verzekering bellen want soms worden dingen vanuit het ziekenhuis net iets anders genoemd waardoor ze ineens wel vergoed worden.
Vraag me wel af of het überhaupt vergoed wordt inderdaad
Insta: je_ei_kwijt

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers