Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe salontafel gezocht

<<

Anoniem247

Bericht 17 Jan 2018 15:17

Nieuwe salontafel gezocht

Mijn man en ik willen een nieuwe salontafel. We hebben nu deze en die is gewoon veel te lomp en te groot :

Afbeelding

Wat ik wel leuk vind maar mijn man helaas niet is deze set :
Afbeelding

En wat we helemaal niks vinden is dit :
Afbeelding

We zoeken 1 of 2 tafeltjes die stevig staan en waar de kinderen nog een boterham aan kunnen eten op zondag ochtend. Ook moet mijn man zijn voeten erop kunnen leggen :palm: Budget hebben we niet. Als het maar naar onze smaak is.

Heeft er iemand zin om mee te zoeken? Onze smaak is een beetje landelijk met een vleugje scandinavisch.
Laatst gewijzigd door Anoniem247 op 17 Jan 2018 20:15, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jan 2018 15:19

Re: Nieuwe salontafel gezocht

Ik vind het leuk om (zometeen) mee te zoeken.
Maar één vraag: de plaatjes die je laat zien hebben geen lade of interne opbergruimte. Dat is dus geen punt? (dat is bij mij altijd een vereiste voor een salontafel, wat de reden is dat we nog steeds de oude hebben).
Let's discover the world together.
<<

Anoniem247

Bericht 17 Jan 2018 15:22

Re: Nieuwe salontafel gezocht

Nee dat is geen punt. Er ligt nu toch alleen maar rommel in haha. Maar we hebben in de buurt van de bank nog andere opberg mogelijkheden voor de afstandsbedieningen, tijdschriften enz dus ruimte genoeg.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 17 Jan 2018 15:53

Re: Nieuwe salontafel gezocht

https://www.wehkamp.nl/product/656796

https://www.wehkamp.nl/product/507067

https://www.wehkamp.nl/product/358241

https://www.made.com/nl/jenson-ovalen-s ... ken-en-wit


Ik heb je laatste plaatje vooral zo opgevat dat je geen kleine tafeltjes bij elkaar wilt en niet perse dat je geen rond wilt :palm:
Rond of ovaal vind ik zelf altijd wel mooi voor een salontafel. Rechthoekig staat vaak zo log, zeker in combinatie met een hoekbank. Geen idee of je dat hebt maar daarom heb ik nu ronde tafels gezocht.
Laatst gewijzigd door Ooh La La! op 17 Jan 2018 15:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 17 Jan 2018 15:54

Re: Nieuwe salontafel gezocht

Ik vind die set die jij leuk vindt heel leuk! Ik zou die er proberen door te drukken. ;)
<<

Anoniem247

Bericht 17 Jan 2018 16:03

Re: Nieuwe salontafel gezocht

Ooh La La rond vind ik niet zo erg maar het moet gewoon stevig staan. Niet als mijn kinds de gekke 5 minuten hebben dat die tafeltjes zo omliggen zeg maar. En drie stuks hoeft van mij niet. We hebben nog geen hoekbank maar die komt nog wel. Ik vind van je linkjes de tweede het leukst! Deze :
Afbeelding

Carra ik vind die dus ook echt te gek. En ik heb mijn man gezegd dat hij pas echt een oordeel mag geven als hij ze in het echt heeft gezien. Dus binnenkort gaan we gewoon even bij die meubelzaak kijken :angel:
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 17 Jan 2018 17:04

Re: Nieuwe salontafel gezocht

Carra schreef:Ik vind die set die jij leuk vindt heel leuk! Ik zou die er proberen door te drukken. ;)
Ja ik ook! Gaaf zeg. Waar is die van?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem247

Bericht 17 Jan 2018 17:28

Re: Nieuwe salontafel gezocht

Marin bedankt voor de links. Er zitten er wel twee tussen die ik leuk vind maar die zijn ook weer vrij lang.

Thunder van De Bommel meubelen. Het zijn 2 losse tafels.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 17 Jan 2018 19:18

Re: Nieuwe salontafel gezocht

Wij hebben er laatst 2 gekocht. Bovenkant is een hele robuuste boomstam. Onder stalen pootjes. Mijn opa gaat er nu 1 lager maken, waardoor ze wat onder elkaar kunnen staan.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 17 Jan 2018 19:56

Re: Nieuwe salontafel gezocht

Haha, ik kom alleen zeggen dat ik exact die tafeltjes heb die jullie niks vinden :smile:!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem247

Bericht 17 Jan 2018 20:03

Re: Nieuwe salontafel gezocht

Oh haha sorry June! Ze zijn wel leuk hoor alleen totaal niet praktisch voor ons.

Maarrr ik heb mijn man denk ik toch een klein beetje overtuigd om volgende week mee te gaan om te kijken. Het is nu van ‘ik vind ze echt niet mooi’ naar ‘ik moet ze eerst in het echt zien en dan zien we wel’ dus er is nog hoop :ja:
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 17 Jan 2018 20:08

Re: Nieuwe salontafel gezocht

Toch prima dat smaken verschillen! Ik vind het grappig :D. Ze vallen trouwens inderdaad al om als je een keer boos kijkt. Succes met jullie zoektocht. Ben benieuwd!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem247

Bericht 17 Jan 2018 20:17

Re: Nieuwe salontafel gezocht

Sam schreef:Wij hebben er laatst 2 gekocht. Bovenkant is een hele robuuste boomstam. Onder stalen pootjes. Mijn opa gaat er nu 1 lager maken, waardoor ze wat onder elkaar kunnen staan.


Klinkt ook leuk Sam!
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 17 Jan 2018 22:30

Re: Nieuwe salontafel gezocht

J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Jan 2018 06:45

Re: Nieuwe salontafel gezocht

Hee bij die winkel hebben wij ook wel eens wat gekocht, Plien. Prima winkel (wij hebben wat in de fysieke winkel gekocht maar online zal ook prima zijn). Leuke salontafel trouwens.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem247

Bericht 18 Jan 2018 12:36

Re: Nieuwe salontafel gezocht

Oh die is ook leuk Plien!
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 23 Jan 2018 07:12

Re: Nieuwe salontafel gezocht

https://www.rofrahome.nl/tafels/salonta ... ond-80x50/
Deze vind ik ook leuk zou zelf wel een glasplaat erboven opnemen
<<

Anoniem247

Bericht 23 Jan 2018 22:53

Re: Nieuwe salontafel gezocht

Hmm dat is niet echt mijn ding huismus. Toch bedankt voor het mee zoeken. Volgende week woensdag gaan we even wat meubelzaken af. Oa waar ze die set verkopen die ik eigenlijk toch heel leuk vind en mijn man erbij nog moet overhalen :P

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers