Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor een kindje in 2018

<<

Eleanor

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 22 Jan 2018 12:38

Bericht 22 Jan 2018 12:43

Re: Voor een kindje in 2018

Wat naar Sophie dat het alsnog is misgelopen. En hoe pril ook, het is nog steeds pijnlijk.

Ik schrijf voor het eerst nu mee. Kom al jaren als meelezer. Vriendlief en ik zijn bezig nu een maand of zes. Al die tijd gebeurde er niet veel. Werd wel wat wanhopig inmiddels.

Net vroeg iemand 'zit er nog iemand in de wachtdagen?'. Ik dus. Ik ben inmiddels drie dagen overtijd, sinds een week of anderhalf misselijk. Maar niet altijd. Vaak vanaf drie uur in de middag en in de nacht dat ik wakker word. Borsten zijn vergroot, maar dat is ook als ik ongesteld moet worden. Zijn niet overdreven gevoelig.

Sinds ik het bijhou, ben ik drie keer eerder boven de 30 dagen geweest met een cyclus en dat had altijd een oorzaak (stress gerelateerd). Nu is dat er niet. Dus sinds gisteren begin ik lichte hoop te koesteren.

We testen pas voorbij de 35 dagen. Dat was de langste cyclus tot nu toe. Vandaag zit ik op de 32 dagen.

Het wordt dus nu wel spannend.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 22 Jan 2018 15:23

Re: Voor een kindje in 2018

Spannend Eleanor.

Dank je uffe. Nog steeds geen spoortje. Wel af en toe kramp maar dat is het dan ook.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem286

Bericht 22 Jan 2018 17:12

Re: Voor een kindje in 2018

Wauw spannend Eleanor!

Hopelijk komt de boel gauw op gang JustmeDaan.

Vandaag bij de fertiliteitsarts geweest, was een goed gesprek. Volgende cyclus gaan we met de IUI starten, heb net ‘prikles’ gehad en de volgende cyclus starten met de Gonal F. Vandaag alvast een uitgangsecho gehad en alles zag er nog steeds goed uit. Dus dat is altijd fijn.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 22 Jan 2018 20:51

Re: Voor een kindje in 2018

Spannend Eleanor, duimen dat je niet ongesteld wordt en positief test.
Oeh Highway wat spannend!! Heel erg veel sterkte met het hele traject. Dat het maar snel heel positief uitpakt voor jullie.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 22 Jan 2018 21:40

Re: Voor een kindje in 2018

Spannend Eleanor!

Highway wat "fijn" dat jullie zo snel kunnen beginnen! Dat prikken lijkt me echt zo doodeng! Wat is een uitgangsecho?

MdU...hoe is het bij jullie?
⁠♡♡♡
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 22 Jan 2018 22:12

Re: Voor een kindje in 2018

We wachten, steeds iets minder, rustig af.
Heb heel sterk het gevoel dat mijn lijf niet kan zolang ik niet een beetje aankom. Dat lijkt nu enigszins de betere kant op te gaan dus hopelijk brengt ons dat verder.
Hoe is het bij jullie?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem286

Bericht 22 Jan 2018 22:29

Re: Voor een kindje in 2018

Dank meiden, hopelijk voor jullie ook snel wat positieve ontwikkelingen
Fijn dat je wat aankomt mdu, lijkt me lastig
Uffe; een uitgangsecho is een beeld van op moment, net na de menstruatie, of er geen cystes etc zitten, dat krijg ik de komende tijd steeds na menstruatie en dan weer na ongeveer een week hormonen spuiten weer een echo etc. Worden aardig wat bezoekjes geloof ik.
Het prikken ben ik benieuwd naar, op zich ben ik niet bang voor naalden (ben zelf vpk) en zette de naald vanmiddag ook zo in mijn buik maar als het echtmoet is het denk ik alsnog wel spannend.
<<

Countingdays

Noob

Berichten: 100

Geregistreerd: 24 Aug 2017 11:21

Bericht 22 Jan 2018 22:35

Re: Voor een kindje in 2018

Ah nee Sophie, balen zeg! En ik kan me voorstellen dat je het vertrouwen zo wel kwijt raakt dat het goed gaat. Net als Uffe.

Welkom hier Eleanor, spannend dat je overtijd bent. Is jouw cyclus erg onregelmatig?

MdU, heb je last van ondergewicht? Zou natuurlijk best kunnen dan dat je lichaam beter functioneert als je een wat hoger gewicht hebt.

Highway, fijn dat je kunt beginnen en fijn dat die echo goed was. Sterkte met het prikken en de hele molen. Ik heb wel eens een tijdje bloedverdunnens moeten spuiten in mijn buik. Ik vond het niet prettig, maar ook niet heel erg of zo. Ik denk dat dit ook wel zo’n soort prik is die je in je huid moet spuiten maar de stof die er in zit is natuurlijk anders dus dat voelt misschien ook wel weer anders.

Ik ben echt heel ongeduldig geloof ik. Ik wil eigenlijk het liefst ovulatietesten bestellen om de volgende ronde te kijken wanneer mijn ovulatie eigenlijk is. Ook vanwege de onregelmatige ongesteldheid, ik zou het wel eens willen weten. Maar ik ben bang dat ik er dan vreselijk mee bezig ga zijn en dat wil ik eigenlijk niet. Ik had dat liever gedaan in een ronde dat we er nog niet voor gingen zelfs. Overigens is het nog een beetje afhankelijk van de lengte van mijn cyclus of we er volgende ronde voor gaan of de rond daarna. Ik hoop op een lange cyclus :palm: .
<<

Eleanor

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 22 Jan 2018 12:38

Bericht 23 Jan 2018 17:14

Re: Voor een kindje in 2018

Wat balen Sophie! Hoe gaat het nu met je?

MdU: ik begrijp je onrust. Lastig dat je vooral denkt dat het aan je eigen gewicht kan liggen. Of is dat ook door een arts gezegd?

Highway: ik heb het niet meegekregen maar hoe lang ben jij al bezig? Vind je het lastig dat je naar de arts moet?

CD: ovulatietesten kunnen wel wat inzicht geven maar of ze nu echt zo effectief zijn?

Hier kwam gisteravond toch een ongesteldheid op gang. Ik ben zo verdrietig geweest. Heb echt veel gehuild en ben momenteel het vertrouwen kwijt. Het was vannacht heel erg miniem, vanmorgen even heftiger dan ik gewend ben en dat is nu ook alweer afgezwakt. Wel blijf ik wat misselijk maar niet mee zoals gisteren of de dagen ervoor. Ik weet soms niet meer zo goed hoe ik de moed moet houden op een goede afloop. Vriend vindt dat we geduldig moeten zijn, maar ik ben gewoon bang.
Vind het wel lief dat iedereen me zo welkom heet. Dank je wel daarvoor.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 23 Jan 2018 18:04

Re: Voor een kindje in 2018

Aahh wat rot Eleanor! Zo moeilijk he om de hoop dan vast te houden. Houd moed hoor! Dikke knuffel

Hier weet ik t eigenlijk niet zo goed. Zoo aan het piekeren en malen. Moeten we wel voor een 2e gaan of onze zegeningen tellen en t ‘gewoon’ bij onze dochter houden. Of moeten we stug doorgaan in de hoop dat t toch een keer lukt. Of misschien een paar maanden pauze en dan opnieuw beginnen. Weet t gewoon echt niet en ben er hele dag over ah malen.
<<

Patsy

Bericht 23 Jan 2018 18:08

Re: Voor een kindje in 2018

Wat rot Sophie! Ik denk dat niemand je daar antwoord op kan geven. Het is maar net waar jij je het beste bij voelt. Wat vindt je vriend ( of toch man?)?. Het is gewoon stom allemaal. :hug:
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 23 Jan 2018 18:17

Re: Voor een kindje in 2018

Nee stond t antwoord maar ergens he :(
M’n man neigt wel naar een pauze en zou zich er, denkt hij, ook bij neer kunnen leggen als we niet meer verder gaan. Aan andere kant weten we dat t kan, want we hebben er al 1, dus proberen zonder te hoge verwachtingen doorgaan? Kortom hij weet t ook niet.
Heb volgende week nog een belafspraak met gyn, denk niet dat daar iets uitkomt, maar daarna maar weer verder kijken.
<<

Patsy

Bericht 23 Jan 2018 18:22

Re: Voor een kindje in 2018

Proberen zonder te hoge verwachtingen is op papier zo gemakkelijk. Maar wat kun je zelf nog aan als het wel meerdere keren misgaat? Ook daar is geen pasklaar antwoord op, maar wel iets om over na te denken.
Zou je zelf, denk je, het ook wel bij één kind willen houden, als het alternatief een hele lange weg zonder garanties is?
<<

Anoniem286

Bericht 24 Jan 2018 08:54

Re: Voor een kindje in 2018

Het lijkt me ook wel heel heftig om dit door te maken Sophie, weten ze waar aan ligt dat het misgaat? Soms is het idd goed om even rust in te plannen. Ik weet hoe lastig het is, wij zaten (en misschien zitten nog steeds) ook vaak in twijfel wat we gaan doen. We zijn heel tevreden met onze dochter, mijn man vind 1 prima. Toch blijft er bij mij steeds iets borrelen, maar het feit dat het zo moeilijk gaat maakt het lastig. Wij hebben wel een grens afgesproken waar we ermee opgaan houden en dan wordt het proberen om te wennen dat het bij 1 kindje blijft. Zo moeilijk. Ik leef met je mee Sophie.
<<

Anoniem286

Bericht 24 Jan 2018 09:02

Re: Voor een kindje in 2018

Eleanor schreef:Wat balen Sophie! Hoe gaat het nu met je?

MdU: ik begrijp je onrust. Lastig dat je vooral denkt dat het aan je eigen gewicht kan liggen. Of is dat ook door een arts gezegd?

Highway: ik heb het niet meegekregen maar hoe lang ben jij al bezig? Vind je het lastig dat je naar de arts moet?

CD: ovulatietesten kunnen wel wat inzicht geven maar of ze nu echt zo effectief zijn?

Hier kwam gisteravond toch een ongesteldheid op gang. Ik ben zo verdrietig geweest. Heb echt veel gehuild en ben momenteel het vertrouwen kwijt. Het was vannacht heel erg miniem, vanmorgen even heftiger dan ik gewend ben en dat is nu ook alweer afgezwakt. Wel blijf ik wat misselijk maar niet mee zoals gisteren of de dagen ervoor. Ik weet soms niet meer zo goed hoe ik de moed moet houden op een goede afloop. Vriend vindt dat we geduldig moeten zijn, maar ik ben gewoon bang.
Vind het wel lief dat iedereen me zo welkom heet. Dank je wel daarvoor.


Lastig dat je zo bang bent, het komt vast goed :) Hou moed, soms duurt het gewoon wat langer.
Wij zijn nu ruim 2 jaar bezig voor ons 2e kindje, vorig jaar januari bij de gynaecoloog beland. Eerst wat afgevallen (ben wat te zwaar) en nog een tijdje zelf geprobeerd en na de zomer weer terug gekomen en toen ook richting de fertiliteitsarts gegaan. Toen een HSG (baarmoederfoto waarbij ze de eileiders doorspuiten met olie gehad, dit bevorderd de vruchtbaarheid) en het nog even op eigen kracht geprobeerd maar zonder resultaat. Nu dus IUI opstarten. Wij hebben al wel een dochter van inmiddels bijna 5, van haar ben ik zonder problemen zwanger geraakt na 3 rondes.

Countingdays schreef:Highway, fijn dat je kunt beginnen en fijn dat die echo goed was. Sterkte met het prikken en de hele molen. Ik heb wel eens een tijdje bloedverdunnens moeten spuiten in mijn buik. Ik vond het niet prettig, maar ook niet heel erg of zo. Ik denk dat dit ook wel zo’n soort prik is die je in je huid moet spuiten maar de stof die er in zit is natuurlijk anders dus dat voelt misschien ook wel weer anders.

Ik ben echt heel ongeduldig geloof ik. Ik wil eigenlijk het liefst ovulatietesten bestellen om de volgende ronde te kijken wanneer mijn ovulatie eigenlijk is. Ook vanwege de onregelmatige ongesteldheid, ik zou het wel eens willen weten. Maar ik ben bang dat ik er dan vreselijk mee bezig ga zijn en dat wil ik eigenlijk niet. Ik had dat liever gedaan in een ronde dat we er nog niet voor gingen zelfs. Overigens is het nog een beetje afhankelijk van de lengte van mijn cyclus of we er volgende ronde voor gaan of de rond daarna. Ik hoop op een lange cyclus :palm: .


Het is een beetje hetzelfde qua naald idd. Maar ik heb nooit bloedverdunnens gespoten maar het zal ongeveer hetzelfde zijn, het moet ook op dezelfde manier gespoten worden. De pregnyl schijnt wel wat vervelender te zijn maar dat hoeft maar 1x per cyclus begreep ik.
Ik denk dat je het een beetje zelf in de hand hebt Countingdays, ik ben zelf wel ‘fan’ van ovulatietesten en ivm een onregelmatige cyclus zou ik het wel aanraden. Voel je de eisprong of zie je signalen? Want dan zou het natuurlijk evt niet hoeven.
<<

Countingdays

Noob

Berichten: 100

Geregistreerd: 24 Aug 2017 11:21

Bericht 24 Jan 2018 11:03

Re: Voor een kindje in 2018

Ah Eleonor, dat is rot. Goed dat je je tranen dan even de vrije loop geeft.

Sophie, wat een moeilijke keuze. Ik sluit me qua vragen bij Highway aan. Het antwoord is niet pasklaar en soms ligt het antwoord ergens in het midden. Het lijkt me in elk geval erg moeilijk als het steeds mis gaat, dat maakt het antwoord ook gecompliceerder denk ik.

Highway, het blijft natuurlijk niet fijn om jezelf te prikken, maar het is te doen, hopelijk valt het je mee.
Ik voel mijn eisprong niet, ik heb wel het gevoel dat ik mijn vruchtbare periode voel, meer afscheiding, hoger libido. Maar dat kan ook wel 1,5 week duren dus dat is ook wel vrij onduidelijk. En mijn menstruatie duurt vaak erg lang dus ik vraag me wel eens af of ik bij een korte cyclus niet eigenlijk al vruchtbaar ben tijdens mijn menstruatie.
Aan de andere kant ben ik ook wel gewoon van kijken wanneer het raak is en ik wil niet mijn man elke keer verplicht naar bed slepen haha. Hoewel hij dat volgens mij niet erg zou vinden :smile: .
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 24 Jan 2018 20:56

Re: Voor een kindje in 2018

Meneer de Uil schreef:We wachten, steeds iets minder, rustig af.
Heb heel sterk het gevoel dat mijn lijf niet kan zolang ik niet een beetje aankom. Dat lijkt nu enigszins de betere kant op te gaan dus hopelijk brengt ons dat verder.
Hoe is het bij jullie?


Snap ik! Hopen dat het iets aankomen de goede kant op gaat en dat het snel effect mag hebben. Hebben jullie niet zoiets dat jullie al een stapje verder willen?

Wat zal ik zeggen. Ik gebruik nu voor het eerst ovulatietesten en ben blij dat het streepje vandaag iets donkerder lijkt te worden. Volgens de app morgen de eisprong dus wie weet klopt dat. Ik ben er nog steeds niet super enthousiast over :palm: Waarschijnlijk bij een positieve ovulatietest wel weer haha!

Eleanor, wat rot toch weer ongesteld! Een maand of 6 is opzich niet heel lang maar wel als je iets graag wil.

Sophie... ik herken je gevoel zo ontzettend. Kon ik die wens voor een 2e maar gewoon loslaten. Maar ik heb altijd een beeld gehad met meerdere kindjes dus het gaat gewoon niet. Ik zei vandaag nog tegen een collega als ik nu de garantie kreeg dat ik over 2 jaar een kindje zou krijgen zou ik kunnen wachten, zelfs als ik nog 3 miskramen zou krijgen met de garantie op daarna een kindje zou ik het aankunnen. De onzekerheid is zo killing. Klinkt wel alsof jullie er goed over praten samen :hug:
⁠♡♡♡
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 26 Jan 2018 21:13

Re: Voor een kindje in 2018

Vandaag is mn ovulatietest weer een stuk donkerder maar nog niet zo donker al de controlestreep. Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat jullie hem wel eens 2x deden de dag daarna. Ik voel wel van alles onderin mn buik dus het lijkt er wel aan te komen.
⁠♡♡♡
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 26 Jan 2018 21:50

Re: Voor een kindje in 2018

Highway schreef:
Eleanor schreef:Wat balen Sophie! Hoe gaat het nu met je?

MdU: ik begrijp je onrust. Lastig dat je vooral denkt dat het aan je eigen gewicht kan liggen. Of is dat ook door een arts gezegd?

Highway: ik heb het niet meegekregen maar hoe lang ben jij al bezig? Vind je het lastig dat je naar de arts moet?

CD: ovulatietesten kunnen wel wat inzicht geven maar of ze nu echt zo effectief zijn?

Hier kwam gisteravond toch een ongesteldheid op gang. Ik ben zo verdrietig geweest. Heb echt veel gehuild en ben momenteel het vertrouwen kwijt. Het was vannacht heel erg miniem, vanmorgen even heftiger dan ik gewend ben en dat is nu ook alweer afgezwakt. Wel blijf ik wat misselijk maar niet mee zoals gisteren of de dagen ervoor. Ik weet soms niet meer zo goed hoe ik de moed moet houden op een goede afloop. Vriend vindt dat we geduldig moeten zijn, maar ik ben gewoon bang.
Vind het wel lief dat iedereen me zo welkom heet. Dank je wel daarvoor.


Lastig dat je zo bang bent, het komt vast goed :) Hou moed, soms duurt het gewoon wat langer.
Wij zijn nu ruim 2 jaar bezig voor ons 2e kindje, vorig jaar januari bij de gynaecoloog beland. Eerst wat afgevallen (ben wat te zwaar) en nog een tijdje zelf geprobeerd en na de zomer weer terug gekomen en toen ook richting de fertiliteitsarts gegaan. Toen een HSG (baarmoederfoto waarbij ze de eileiders doorspuiten met olie gehad, dit bevorderd de vruchtbaarheid) en het nog even op eigen kracht geprobeerd maar zonder resultaat. Nu dus IUI opstarten. Wij hebben al wel een dochter van inmiddels bijna 5, van haar ben ik zonder problemen zwanger geraakt na 3 rondes.

Countingdays schreef:Highway, fijn dat je kunt beginnen en fijn dat die echo goed was. Sterkte met het prikken en de hele molen. Ik heb wel eens een tijdje bloedverdunnens moeten spuiten in mijn buik. Ik vond het niet prettig, maar ook niet heel erg of zo. Ik denk dat dit ook wel zo’n soort prik is die je in je huid moet spuiten maar de stof die er in zit is natuurlijk anders dus dat voelt misschien ook wel weer anders.

Ik ben echt heel ongeduldig geloof ik. Ik wil eigenlijk het liefst ovulatietesten bestellen om de volgende ronde te kijken wanneer mijn ovulatie eigenlijk is. Ook vanwege de onregelmatige ongesteldheid, ik zou het wel eens willen weten. Maar ik ben bang dat ik er dan vreselijk mee bezig ga zijn en dat wil ik eigenlijk niet. Ik had dat liever gedaan in een ronde dat we er nog niet voor gingen zelfs. Overigens is het nog een beetje afhankelijk van de lengte van mijn cyclus of we er volgende ronde voor gaan of de rond daarna. Ik hoop op een lange cyclus :palm: .


Het is een beetje hetzelfde qua naald idd. Maar ik heb nooit bloedverdunnens gespoten maar het zal ongeveer hetzelfde zijn, het moet ook op dezelfde manier gespoten worden. De pregnyl schijnt wel wat vervelender te zijn maar dat hoeft maar 1x per cyclus begreep ik.
Ik denk dat je het een beetje zelf in de hand hebt Countingdays, ik ben zelf wel ‘fan’ van ovulatietesten en ivm een onregelmatige cyclus zou ik het wel aanraden. Voel je de eisprong of zie je signalen? Want dan zou het natuurlijk evt niet hoeven.


Ik kan het makkelijk zeggen highway maar het spuiten valt echt heel erg mee.
Ik had wel dat als het een keer pijn deed ik wel tegen op zag om de volgende dag te spuiten maar vaak wreef ik even over de plek waar ik zou spuiten en dan viel het mee.

Zelf heb ik nooit last gehad van de pregnyl. Het is een dikkere vloeistof dus dat kan je wel voelen.
Soms helpt het om het een minuut of 10 van te voren uit de koelkast te zetten zodat het wat op kamertemperatuur komt.

Ik hoop zo voor je dat dit het zetje is wat nodig is.
Heb zelf ook een laparoscopie en doorspuiten gehad, daarna iui en zwanger. Dus hooelijk geldt dat voor jou ook. Succes!!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Jan 2018 15:09

Re: Voor een kindje in 2018

Uffe, ik herken zo wat je zegt over die onzekerheid.. Dat zeiden vriend en ik ook altijd tegen elkaar; als we maar wisten dát het goed kwam, hadden we er zoveel voor over! Je weet gewoon niet wanneer (en of) het goedkomt; ook al is de grootste wens die je had wellicht (ouders worden, een gezin zijn) al vervuld en mogen jullie dit ook maar mooi meemaken :)

Had je je gevoelens maar wat meer in de hand he, zoveel makkelijker... Heel veel sterkte voor jou. En ook voor jou Sophie. Zo moeilijk :(
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Countingdays

Noob

Berichten: 100

Geregistreerd: 24 Aug 2017 11:21

Bericht 27 Jan 2018 18:13

Re: Voor een kindje in 2018

Wij gaan er eindelijk volgende ronde echt voor. Bah ik vind het spannend, ik heb het gevoel dat er nooit ‘het juiste moment is’. We hebben het er veel over gehad en kwamen tot de conclusie dat we al steeds wachten en uitstellen omdat het niet het juiste moment is, daar staan we ook nog steeds achter, maar nu is het wel een beter moment, al voelt het nog steeds niet als ‘het juiste moment’. Maar ik denk dat ik als we daarop zouden wachten we over 5 jaar nog zitten te wikken en wegen. Dat gaan we dus niet doen, we gaan er voor en dan zien we verder wel hoe het allemaal loopt. De belangrijkste dingen zijn er, de wens, onze liefde, financieel gaat het prima en we hebben er ruimte voor (al zullen we nog flink moeten opruimen om het kamertje leeg te maken).
<<

Anoniem316

Bericht 27 Jan 2018 21:09

Re: Voor een kindje in 2018

Spannend Countingdays. Hopelijk mag het snel raak zijn.

Heel gek maar ik het idee dat ik mijn eisprong vandaag had. Had wat steken rechts in mijn buik/zij, een tijdje en veranderde afscheiding. Geen idee of het het is hoor, dat zien we dan over een week of 2(of juist niet haha maar dan moet ik dus sowieso even een testje doen).
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 29 Jan 2018 11:23

Re: Voor een kindje in 2018

Lief je reactie Zora! Ik probeer me vast te houden aan het feit dat er meer vrouwen gewoon een gezonde baby hebben gekregen na 3 miskramen (waaronder jij) en dat het dus echt wel kan!

Countingdays, spannend! Net wat je zegt het belangrijkste is de wens en jullie liefde. Financieel is wel handig dus mooi dat dat ook op de rit is!

Dee, dat klinkt spannend! Zou toch mooi zijn als het weer zo voorspoedig gaat!
⁠♡♡♡
<<

Geel

Bericht 29 Jan 2018 11:32

Re: Voor een kindje in 2018

Ik heb even een vraagje. Ik wil een ronde ovulatietesten gaan gebruiken, omdat ik mijn cyclus beter wil snappen. Ik weet namelijk wel ongevéér wanneer mijn eisprong is en ik heb ook een regelmatige cyclus, maar ik wil m'n lijf en de symptomen toch nog wat beter leren kennen. Bovendien ben ik ook geen 23 meer. Maar hoeveel ervan moet ik dan hebben? Koop je tien losse testen bijvoorbeeld of zit dat allemaal in hetzelfde pakje? Of heb je er helemaal niet veel nodig? Wanneer begin je met die test? En moet je 's ochtends testen of maakt het niet uit?
Laatst gewijzigd door Geel op 29 Jan 2018 12:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Jan 2018 11:50

Re: Voor een kindje in 2018

@ Geel: ik heb ze ook even gebruikt, ook al waren we pas net bezig. Wilde ook weten wanneer nou precies m'n eisprong was. Ik had die van de Action, daar zitten er vijf in een doosje. In de bijsluiter staat precies hoeveel dagen na je menstruatie je het beste kunt beginnen. Voor één cyclus kun je sowieso wel twee van die doosjes gebruiken, dan zie je een beetje het verloop en het verschil in dikte van de strepen.

Jullie gaan er dus weer voor binnenkort? Spannend!
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers