Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Doktersassistent

<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 21 Jan 2018 19:26

Doktersassistent

Ik ben benieuwd of hier misschien meiden zijn die werken als doktersassistente (op een hap).

Zojuist zag ik een vacature langskomen voor deze functie waarin ik wel geïnteresseerd ben. Ik ben verpleegkundige en inmiddels al 2 en half jaar thuis met de kinderen. Als ik kijk naar de vacature zou deze beter passen bij mijn gezinsleven en opvangmogelijkheden hier in het dorp dan mijn voorgaande banen.

Kan iemand mij iets vertellen over de werkzaamheden en hoe zit het met kennis. Is er een soort draaiboek van waaruit je reageert op telefoontjes of eigen kennis en ervaring.
Wanneer je aangenomen word moet je een bijscholing triage volgen. Iemand hier een cursus in gevolgd die weet hoe het bijscholingstraject eruit ziet.

Ik was van plan pas weer te gaan werken als de jongste 4 is maar nu krijg ik deze vacature toch niet uit mijn gedachten.

Morgen bel ik hen met nog wat andere vragen en beslis ik of ik ga solliciteren.
Laatst gewijzigd door Femm op 21 Jan 2018 20:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem286

Bericht 21 Jan 2018 20:07

Re: Doktersassistent

Ik ben geen doktersassistente geweest maar wel bij een medische dienst gewerkt en daar werkten we met een triage boek van de NHG. Dus advies vanuit ervaring maar ook een boek bij de hand waar je alles in op kon zoeken. Klinkt als een goede oplossing voor je, succes :)
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jan 2018 07:17

Re: Doktersassistent

Misschien kun je met deze informatie wat:
http://www.werkwebsite.nl/beroepen/medi ... stent.html

Welke opleiding moet je gevolgd hebben?
Triage assistent word je niet zo maar. Als triage assistent heb je een medische achtergrond als doktersassistent, verpleegkundige of ziekenverzorgende en heb je een speciale bij- of nascholing gehad, zowel in medische kennis als in telefonische vaardigheden.


Kortom als het je wat lijkt, zou ik gewoon schrijven. Niet geschoten is altijd mis!
08/2018
05/2021
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 23 Jan 2018 11:09

Re: Doktersassistent

Die site had ik ook gevonden miss energy. Nee ik snap dat je dat niet zomaar word.
In de vacature word gevraagd naar een dokters assistente of verpleegkundige met minimaal 1jaar werkervaring. Ik heb 8 jaar in diverse sectoren ervaring als verpleegkundige alleen de laatste 2 en half jaar dus niet meer gewerkt.

Ik word morgen gebeld door degene van p&o die over deze vacature gaat.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]