Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #8

<<

Anoniem231

Bericht 21 Jan 2018 16:43

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Beterschap trouwens, hopelijk heb je er niet teveel last van.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jan 2018 16:48

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik heb net even gekeken en het frame is 50 cm, wat al de laagste maat is. Dus ruilen heeft geen nut. Wat ik zeg, ik heb dat echt nog nooit gekund, ik ben al klein maar heb ook echt korte benen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem248

Bericht 21 Jan 2018 16:55

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik zie net de foto’s voorbij komen oo Facebook, als ik je zo zie fietsen, heb ik het idee dat je wel met je voeten bij te grond kunt, of in elk geval met je tenen. Ik heb het idee dat je je been niet echt kunt strekken als je je voeten op de trappers hebt en één van de trappers staat op het laagste punt? Volgens mij moet je dan gewoon bij de grond kunnen, even kwestie van oefenen :thumbup:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jan 2018 16:59

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Nee ik kan er echt niet bij maar ik ga wel oefenen met zijwaarts afstappen. Dat lukte wel redelijk. Haha voel me nu wel dom hoor, alsof ik niet kan fietsen.
(oh en stom maar niet zeggen op Facebook hoor dat ik was gevallen want wilden m'n schoonouders niet bezorgd maken)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem247

Bericht 21 Jan 2018 17:01

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Jeetje dat was schrikken Marin! Gelukkig heeft O. niks en hopelijk heb je niet al te veel lastvan je elleboog.
Toen ik de eerste keer ging fietsen met mijn oudste waren de veters van mijn AllStars los gegaan en waren helemaal om de trapper gedraaid tot ik niet meer verder kon. Ik zat helemaal vast met mijn ene voet en was ook bijna gevallen. Gelukkig was mijn man erbij. Maar het heeft daarna lang geduurd voordat ik weer durfde te fietsen.

Met S. gaat het weer iets beter. Hij heeft iets kunnen eten en drinken en ligt nu tegen mij aan op de bank. Ik verwacht dat de migraine straks nog een keer terug komt en dat het na een goede nacht slapen weer over is. Voor mij is het herkenbaar. Ik was ook 7 toen het bij mij begon. Ik kan er dus wel mee omgaan als hij migraine heeft.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jan 2018 17:03

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Oh dat is ook rot Ava! Had jij/hij zich toen bezeerd?
Vind het ook zo zielig dat je zoon migraine heeft. Juist omdat je zelf zo goed weet hoe het voelt. Dat zou je 'm zo graag willen besparen dan. Hoop dat de episode gauw over is.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem247

Bericht 21 Jan 2018 17:07

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Nee dat niet maar ik raakte wel heel erg in paniek. Mijn man heeft mij toen op kunnen vangen en mijn veter los kunnen maken.

Is ook heel erg sneu om te zien. Ik heb ‘m ook zo een keer van school moeten halen. Vond ik zo sneu toen omdat hij zich ook zo schaamde dat hij moest overgeven op school :(
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 21 Jan 2018 17:12

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Marin, ik kan ook moeilijk bij de grond, maar ik denk met een kortere jas alles al beter gaat. Ik heb dat ook gehad met een lange jas, dat hij achter mijn zadel bleef haken en ben toen ook gevallen. Je hebt dan gewoon minder bewegingsvrijheid om jezelf op te vangen als je af wilt stappen omdat je vast zit.

Maar ik snap dat je geschrokken bent! Gelukkig had O. niets.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jan 2018 17:15

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ja klote is dat he is islandgirl. Ik heb ook een korter jasje gelukkig en ik heb het toch altijd warm op de fiets. Dus dat ga ik maar doen!
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 21 Jan 2018 17:28

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik zag toevallig net je foto’s op fb Marin en ik denk niet dat jij een kleinere fiets nodig hebt. Het heeft denk ik vooral te maken met de weinige ruimte om op te stappen, door het stoeltje voorop.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jan 2018 17:35

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ja klopt, daardoor kan ik niet afstappen zoals ik gewend ben dus moet meer naar de zijkant. Het is wel een echte mama fiets maar nog steeds niet veel ruimte er tussen. Hopelijk went het gauw!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem248

Bericht 21 Jan 2018 17:43

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Marin schreef:Nee ik kan er echt niet bij maar ik ga wel oefenen met zijwaarts afstappen. Dat lukte wel redelijk. Haha voel me nu wel dom hoor, alsof ik niet kan fietsen.
(oh en stom maar niet zeggen op Facebook hoor dat ik was gevallen want wilden m'n schoonouders niet bezorgd maken)

Haha, daarom reageerde ik ook hier :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jan 2018 17:45

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Haha dank je. Ik vind het trouwens heel leuk dat jij weer terug bent hier. Hoe gaat het met jou/jullie?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem248

Bericht 21 Jan 2018 17:50

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Met mij/ons gaat alles goed! Ik ben vrij fanatiek aan het sporten geslagen, krijg daar echt energie van. Op het werk ook alles goed. M’n vriend heeft sinds deze zomer een andere baan en doet er een opleiding naast, werkt nu dag-/nachtdiensten, was wel even wennen. En verder gaat alles z’n gangetje.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 21 Jan 2018 18:03

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Schrikken Marin! Gelukkig heeft 0 niets!

Mapje ik vind het ook leuk dat je terug bent. Wat doe je voor sport? Goed man!
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jan 2018 18:09

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ah wat fijn dat het zo goed gaat. Goed dat je sport! Ben je ook afgevallen daardoor? Beweging is iig sowieso goed, heerlijk dat je er energie van krijgt.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem247

Bericht 21 Jan 2018 19:28

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik dacht dat het wel bekend was dat Maple Poutine was? Of zit ik er nu zo naast?
<<

Anoniem313

Bericht 21 Jan 2018 19:31

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ava schreef:Ik dacht dat het wel bekend was dat Maple Poutine was? Of zit ik er nu zo naast?


Echt! Dat heb ik dan nooit gemerkt. Leuk dat je er weer bent Maple!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 21 Jan 2018 19:36

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ava schreef:Ik dacht dat het wel bekend was dat Maple Poutine was? Of zit ik er nu zo naast?
Ook ik heb dat niet door gehad!
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jan 2018 20:09

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Volgens mij is dat niet zo, maar misschien heb ik 't mis. Meende dat ik dat wel eens gevraagd heb.
Let's discover the world together.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 22 Jan 2018 08:58

Re: Wat wil je even kwijt? #8

@Marin, vervelend zeg. Kun je dan niet beter een bakfiets nemen en dan een driewieler? Dan hoef je tijdens het fietsen er niet af.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jan 2018 09:21

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Marin schreef:Volgens mij is dat niet zo, maar misschien heb ik 't mis. Meende dat ik dat wel eens gevraagd heb.

Ja dat dacht ik ook idd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Jan 2018 09:28

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Isolt schreef:@Marin, vervelend zeg. Kun je dan niet beter een bakfiets nemen en dan een driewieler? Dan hoef je tijdens het fietsen er niet af.


Neuh een bakfiets zie ik voor mijn woon/leef situatie het nut niet zo van in. We wonen te dichtbij de winkels en school om daar echt gebruik van te maken. We willen in de zomer ook lekker veel door de duinen fietsen enzo en dat is met een bakfiets weer niet handig. Dus een bewuste keuze voor een normale fiets.
Let's discover the world together.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 22 Jan 2018 12:19

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Het ging mij meer om de veiligheid van O en jou. Je hoeft dan niet van de fiets af te stappen.
10-08-2017 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Jan 2018 12:22

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dat snap ik maar één keer met de fiets vallen door m'n jas betekent natuurlijk niet dat ik niet kan fietsen of altijd val. Ik ben er erg van geschrokken maar het is ook weer geen vreselijk groot ongeluk of reden om nooit meer te fietsen, eerlijk gezegd. Ik moest het wel echt even kwijt omdat ik het heel naar vond maar om nou direct een fiets weg te doen of iets anders te kopen vind ik eerlijk gezegd wel echt een beetje overdreven.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers