Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe leer je je kind hoesten?!

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Jan 2018 10:10

Hoe leer je je kind hoesten?!

T snapt er echt niks van! ‘s nachts hoest hij als de beste maar overdag lijkt ie niet te weten hoe het moet. Hij heeft wel al weken een en dezelfde rochel in zn keel hangen, zo lijkt het. Gevolg: hij doet echt letterlijk elke 2 minuten een superklein kuchje dat niks uithaalt. En wij worden helemaal gek :laughcry: we proberen het op allerlei manieren voor te doen en uit te leggen maar het hoogst haalbare lijkt dat hij heeeeeel hard doet alsof ‘ie hoest. Help!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 21 Jan 2018 13:28

Re: Hoe leer je je kind hoesten?!

Jeetje dat lijkt me idd lastig. Geen idee hoe je dat kunt leren, vlgs mij zou dat gewoon natuurlijk moeten gaan.
30-04-2017
<<

Anoniem248

Bericht 21 Jan 2018 13:34

Re: Hoe leer je je kind hoesten?!

Maar als hij niet hoest, heeft hij er zelf wellicht helemaal geen last van? Dat hij in de nacht dan weer wel hoest, kan komen omdat de longen zich liggend anders plooien dan wanneer hij gewoon wakker is en bezig is.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 21 Jan 2018 13:46

Re: Hoe leer je je kind hoesten?!

Dat kuchen lijkt me dan eerder een soort tic aangezien hoesten een natuurlijke reactie van het lichaam is. Als er echt iets vast zit gaat hij vanzelf wel hoesten denk ik. Wel lastig, misschien de nadruk juist even niet meer opleggen (dat je hem dan voordoet hoe het moet). Ik herken het wel van kinderen die ik wil leren hun neus te snuiten, maar daar snappen ze dan niks van :).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Jan 2018 14:05

Re: Hoe leer je je kind hoesten?!

Nee hij heeft er zelf volgens mij geen last van, hij rochelt gewoon de hele dag dezelfde rochel heen en weer. Maar het is idd een soort van tic geworden want het prikkelt hem blijkbaar net genoeg om wel een beetje te kuchen...

Zelfde idd als neus snuiten haha dat snapt ‘ie ook niet. Moeilijk! Misschien idd maar even niet meer de nadruk op leggen, dank Lot :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

ChiQ

Bericht 21 Jan 2018 15:20

Re: Hoe leer je je kind hoesten?!

Haha ik zeg dan tegen Julian: hoesten! Goed hoesten!
<<

Anoniem247

Bericht 21 Jan 2018 18:11

Re: Hoe leer je je kind hoesten?!

Neus snuiten snapt mijn jongste ook niet. Hij gaat dan blazen of haalt het juist op.

En als je zachtjes tussen z’n schouderbladen klopt? Ik doe het hoesten altijd voor en klop dan op z’n rug. Bij die van mij helpt dat wel.
<<

Anoniem260

Bericht 21 Jan 2018 18:13

Re: Hoe leer je je kind hoesten?!

Volgens mij Kun je dat niet leren, dat gaat vanzelf. Dus als ie t zelf niet doet, zal t niet noodzakelijk zijn. Maar voor jullie dus minder handig :laughcry:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Jan 2018 21:23

Re: Hoe leer je je kind hoesten?!

Haha nee hij vindt het zelf blijkbaar niet cruciaal maar dat er wat te hoesten valt is wel zo.,, je hoort dezelfde rochel gewoon steeds :face: maar we gaan het gewoon even proberen te laten! Met onze vingers in de oren hehe.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem260

Bericht 21 Jan 2018 23:37

Re: Hoe leer je je kind hoesten?!

En als je t probeert wat “los te kloppen”? Mss is het voor hem dan wel hoest-waardig?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Jan 2018 13:30

Re: Hoe leer je je kind hoesten?!

Jerry schreef:En als je t probeert wat “los te kloppen”? Mss is het voor hem dan wel hoest-waardig?


Dat gaan we ook eens proberen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers