Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huis klaarmaken voor verkoop/fotoshoot/bezichtigingen

<<

Anoniem246

Bericht 20 Jan 2018 18:06

Re: Huis klaarmaken voor verkoop/fotoshoot/bezichtigingen

Ik bedenk me net dat het nog erger kan; Ik had mijn bruidsjurk nog aan de kast hangen. Het huis is zo klein dat ik hem niet kon opbergen. Waar had ik hem moeten plaatsen? Op en in de kast was geen ruimte en verder is elk gaatje wel zo'n beetje gevuld. We groeien met zijn tweetjes dan ook dit huis uit... Nou ja, misschien heb ik dat onbewust ook wel duidelijk gemaakt. Maar als ik jullie goed begrijp had ik deze ook moeten opbergen?
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 20 Jan 2018 18:59

Re: Huis klaarmaken voor verkoop/fotoshoot/bezichtigingen

Nou.. hier hangt gewoon was aan de waslijn boven hoor als er kijkers komen. Verder is alles wel opgeruimd en schoon. Maar die was kan ik gewoon echt niet ‘verstoppen’.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 20 Jan 2018 23:22

Re: Huis klaarmaken voor verkoop/fotoshoot/bezichtigingen

Mijn trouwjurk hangt achter de kast, maar dat lijkt me niet echt storend. De was leg ik in de auto, daar heeft mijn vriend al 3 dagen mee rond gereden :smile: So be it haha. Toen ik kijkers had in mijn appartement en daar nog met mijn vriend woonde stopte ik alle troepjes in de box, heb jij geen berging RS?
<<

widko

Noob

Berichten: 229

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:20

Bericht 21 Jan 2018 00:08

Re: Huis klaarmaken voor verkoop/fotoshoot/bezichtigingen

Bij dat we dit afgelopen jaar achter hebben gelaten. Wij stopten ook veel in de kelderbox en in de auto. Probeerde het steeds zo schoon en leeg mogelijk te maken. Maar we woonden er uiteraard ook gewoon en dat mag naar mijn mening best gezien worden.
Onze stoere bink 20-08-2015
<<

Anoniem246

Bericht 21 Jan 2018 01:09

Re: Huis klaarmaken voor verkoop/fotoshoot/bezichtigingen

Scandic schreef:Mijn trouwjurk hangt achter de kast, maar dat lijkt me niet echt storend. De was leg ik in de auto, daar heeft mijn vriend al 3 dagen mee rond gereden :smile: So be it haha. Toen ik kijkers had in mijn appartement en daar nog met mijn vriend woonde stopte ik alle troepjes in de box, heb jij geen berging RS?


Toen ik het huis kocht had ik één voorwaarde: Ongelofelijk veel opbergruimte. In de eerste vijf jaar had ik planken in de kledingkast en planken in de keuken die niet gebruikt werden. Ik had zoveel ruimte over. En toen besloot ik te gaan samenwonen. Het begon klein, maar inmiddels is elk hoekje in huis in gebruik. Mijn man wil nu graag een grote kast, om nog meer 'troep' in te verzamelen. In dat opzicht merk ik ook echt dat we toe zijn aan groter. En ja, we hebben een berging. Maar die staat zo vol met 'troep', dat de fiets van mijn man er al niet meer inpast. Die staat dan ook, tegen de regels in, tegen een muur in het complex. Ik kan het gewoon echt niet meer kwijt. :nopompom:
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers