Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Broodbeleg

<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 19 Jan 2018 11:51

Re: Broodbeleg

Hij staat standaard puur hagelslag, melk hagelslag, vlokken, pasta, speculoos, appelstroop en kaas op tafel.

Ik hou niet zo van brood dus als ik het nu eet, eet ik een boterham met gestampte muisjes op.
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 20 Jan 2018 11:39

Re: Broodbeleg

Wij hebben altijd in de kast; pasta, hagelslag, gekleurde hagelslag, vlokken en pindakaas. In de koelkast ligt standaard; ham, kaas (2 soorten), saksische leverworst, boterhamworst, kipfilet, boerenmetworst, gebraden gehakt en ardennerworst. Keuze genoeg dus.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 20 Jan 2018 12:16

Re: Broodbeleg

Ik eet eigenlijk nooit brood maar als ik 't eet is het met oude kaas/geitenkaas of avocado of ei. Maar dit koop ik als ik er zin in heb dus heb eigenlijk nooit iets in de koelkast :)
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 20 Jan 2018 12:39

Re: Broodbeleg

Pindakaas, chocopasta, hagelslag, vruchtenhagel, honing, appelstroop, jam, smeerworst, smeerkaas, ham, kipfilet, kaas, hummus en tival file American (vegetatisch)
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 20 Jan 2018 12:46

Re: Broodbeleg

Smeerkaas, chocopasta, jam, hummus, hagelslag, pindakaas en schuddebuikjes hebben we standaard in huis. Verder hebben we regelmatig kaas, filet americain van de vegetarische slager, zuivelspread en ander zoet beleg in huis.
2010 2012
<<

Anoniem231

Bericht 20 Jan 2018 14:00

Re: Broodbeleg

Ik heb weer inspiratie opgedaan! Dingen die ik al lang niet meer heb gehad maar ook dingen die ik niet ken.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 20 Jan 2018 14:04

Re: Broodbeleg

Standaard pindakaas, nutella, hagelslag, jam, honing, appelstroop, kaas, smeerkaas en wat vleeswaren (wisselen wat af met kipfilet, ham, smeerworst en salami)

Voor af en toe: rauwe ham (voor m’n man met name) en brie. Met lekkere Italiaanse bollen erbij bijvoorbeeld. Of we halen wat om zelf panini’s te maken. Met pesto kipfilet en tomaat vind ik lekker. Of met tomaat, cheddar en chutney
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Jan 2018 22:30

Re: Broodbeleg

Ik zei tegen m'n vriend dat ik in een belegsleur zat en dat jullie allemaal zo veel beleg in huis hebben en toen kwam hij van de AH terug met pasta, kokosbrood en schuddebuikjes (naast ons 'reguliere' beleg). Haha voorlopig weer even wat meer keuze dus.
❤ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 20 Jan 2018 22:44

Re: Broodbeleg

We hebben altijd hagelslag, pindakaas en zuivelspread. Verder wisselen we af. Vaak hebben we wel kaas maar niet altijd, mijn man heeft elke week een pakje vleeswaren maar dat is eigenlijk altijd wat anders. Ik eet bijna nooit vleeswaren, heel soms koop ik een pakje rookvlees of kipfilet
Verder hebben we soms smeerkaas in verschillende varianten, en salades zoals eiersalade.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers