Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reisplannen voor 2018.

<<

Anoniem278

Bericht 28 Dec 2017 21:44

Re: Reisplannen voor 2018.

Dorien , landal heeft omheinde tuinen bij speciale honden bungalows! In ieder geval Twenhaarsveld heeft dat maar ik vermoed wel meerdere.

https://www.landal.nl/accommodaties/spe ... nbungalows
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Dec 2017 22:11

Re: Reisplannen voor 2018.

Dorien.J schreef:Dank je CBL en Quizzle om mee te denken! Het hoeft zeker niet in België te zijn, zelfs liever de buurlanden aangezien we bij alles dichtbij wonen.
Aan vakantieparken hebben we ook al gedacht, al zou het wel handig zijn moesten de huisjes omheind zijn. Maar dat is het geval niet waarschijnlijk?

Vorig jaren waren we op hotel aan de Moezel dat zelfs op Dogsincluded stond, daar waren de dames niet zo welkom. De eigenaars vonden hen te groot :no:


Te groot? Wat een domme reden zeg. Ze zeggen dat honden welkom zijn en moeten niet zeiken om de grootte. Bovendien horen zij beter te weten en dat ze in alle maten kunnen komen. Heb je je vakantie wel uitgezeten? Wat zeiden jullie toen ze dat zeiden? Het staat nergens in de regels dat je hond niet groter mag zijn dan een x aantal cm's. De meeste parken hebben geen omheinde tuinen bij de huisjes. Dat is waar ik ook op zocht echt heel raar. Parken zouden moeten weten dat honden anders weg kunnen lopen.

https://www.vanmaanenvakantiehuizen.nl/nl/chalets/merel

Deze heb ik bewaard voor wie weet ooit.
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 29 Dec 2017 16:10

Re: Reisplannen voor 2018.

Quizzle schreef:Dorien , landal heeft omheinde tuinen bij speciale honden bungalows! In ieder geval Twenhaarsveld heeft dat maar ik vermoed wel meerdere.

https://www.landal.nl/accommodaties/spe ... nbungalows

Wauw, wist helemaal niet dat er speciale hondenbungalows bestonden in vakantieparken! Ik heb de link meteen bij mijn favorieten gezet. Zien er ook heel gezellige bungalows uit!
Bedankt voor de tip Quizzle!

caribbeanlover schreef:
Dorien.J schreef:Dank je CBL en Quizzle om mee te denken! Het hoeft zeker niet in België te zijn, zelfs liever de buurlanden aangezien we bij alles dichtbij wonen.
Aan vakantieparken hebben we ook al gedacht, al zou het wel handig zijn moesten de huisjes omheind zijn. Maar dat is het geval niet waarschijnlijk?

Vorig jaren waren we op hotel aan de Moezel dat zelfs op Dogsincluded stond, daar waren de dames niet zo welkom. De eigenaars vonden hen te groot :no:


Te groot? Wat een domme reden zeg. Ze zeggen dat honden welkom zijn en moeten niet zeiken om de grootte. Bovendien horen zij beter te weten en dat ze in alle maten kunnen komen. Heb je je vakantie wel uitgezeten? Wat zeiden jullie toen ze dat zeiden? Het staat nergens in de regels dat je hond niet groter mag zijn dan een x aantal cm's. De meeste parken hebben geen omheinde tuinen bij de huisjes. Dat is waar ik ook op zocht echt heel raar. Parken zouden moeten weten dat honden anders weg kunnen lopen.

https://www.vanmaanenvakantiehuizen.nl/nl/chalets/merel

Deze heb ik bewaard voor wie weet ooit.


Hebben onze vakantie uitgezeten, gelukkig waren we er maar 3 dagen. Mijn ouders hebben de eigenaars duidelijk gemaakt dat we niet van plan waren om onze honden in de autokoffer te laten en dat we ze mee gingen nemen op de kamer. Ze mochten uiteindelijk mee binnen, maar niet op bed. Beide dames hebben de 3 dagen op bed geslapen... :laughcry:

Ben net nog eens gaan kijken, nu hebben ze het aangepast op hun website. Met de kleine huisdieren goed in het vet gezet :eyes:.
Ter plaatse: privégarage (ca. € 5/24u). Kinderbedjes gratis. Kleine huisdieren (ca. € 5/nacht).


Snap ook niet zo goed waarom er zo weinig parken zijn met een omheining. Als we dan een huis/bungalow vinden dat omheind is, vaak veel te laag. We hebben minstens 1,80m nodig, anders springen ze er zonder problemen over...

Deze link heb ik ook bewaard, bedankt CBL!
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Dec 2017 16:58

Re: Reisplannen voor 2018.

Zeiden ze dat jullie de honden in de auto moesten laten? Jullie hadden hun erop kunnen wijzen dat er nergens op de site/folder staat dat grote honden niet welkom zij en dat ze duidelijk moeten zijn! Nu ineens is het wel veranderd lees ik van jou. Lekker klantonvriendelijk. Ga het onthouden daar ga ik dus niet heen!
Hoe kunnen ze nou controleren of ze op bed zijn geweest of niet? Dan nog jullie betalen er toch voor oom voor de schoonmaak. Hahaha net goed dat jullie dat wel deden.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Jan 2018 14:44

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij gaan dit jaar 2 weken naar Normandië! We hebben een vrijstaand huis geboekt vorige week. Er zit een groot grasveld bij, een speeltoestel en bij regenachtige dagen hebben we binnen ook lekker de ruimte. Het huisje ligt zo'n 15 minuten van het strand, redelijk dichtbij de invasiestranden en dichtbij allerlei kleine dorpjes. Heerlijk vooruitzicht!
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 02 Jan 2018 11:39

Re: Reisplannen voor 2018.

caribbeanlover schreef:
Jada schreef:
Jada schreef:Ik hoop een weekend naar Ameland te gaan in 2018 en verder hoop ik in september voor het eerst in 15 jaar echt minimaal een week op vakantie te gaan naar het buitenland.


Dit schreef ik in oktober, inmiddels ga ik in elk geval in januari 3 dagen naar Vlieland. Ik ben bang dat het weekend naar Ameland door omstandigheden het niet gaat worden in 2018.


Jammer. Waarom?

Door omstandigheden in de familie.
<<

Anoniem315

Bericht 02 Jan 2018 20:50

Re: Reisplannen voor 2018.

We gaan eind april een week naar Zuid-Frankrijk. We zitten dan in een chalet in een ski-gebied in de Alpen. Het zou leuk zijn als het mooi weer is en dat we dan wat bergwandelingen kunnen maken, maar zo niet, dan zit er een verwarmd binnenbad bij :)
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Jan 2018 21:35

Re: Reisplannen voor 2018.

Exogenesis schreef:We gaan eind april een week naar Zuid-Frankrijk. We zitten dan in een chalet in een ski-gebied in de Alpen. Het zou leuk zijn als het mooi weer is en dat we dan wat bergwandelingen kunnen maken, maar zo niet, dan zit er een verwarmd binnenbad bij :)


Toe maar
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Jan 2018 22:09

Re: Reisplannen voor 2018.

Had het net met mijn man over die ex collega die een vriendin in India heeft. Ik vertelde mijn man dat ik aan hem had verteld dat wij er in 2015 zijn geweest, maar dat ik voorlopig er niet heen wil. Die ex collega gaf als tip een ander deel ondanks dat ik vrij duidelijk was. Anyway daardoor kwam onze vakantie ter sprake omdat mijn man voor 18-1 al moet doorgeven wanneer hij vrij wil. Hij zei als je naar Bali wilt moet ik het gauw weten. Dus ik zei geef maar door wat jij wil aangezien het altijd dezelfde periode is. Ik vertelde hem dat sept. een hele goede tijd is daar en dat we wel zien. Als zijn vakantie vast staat, dan kunnen we heen gaan waar we willen al is dat Griekenland.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 04 Jan 2018 11:30

Re: Reisplannen voor 2018.

Ik ga in maart een paar dagen met een vriendin weg. Waarom is nog onbekend, gaan met srprs me weg. Ben benieuwd wat de bestemming gaat worden!
Verder ga ik eind mei met mijn ouders en broertjes een paar dagen naar Madrid, omdat ze 30 jaar getrouwd zijn. Hebben een heel mooi penthouse geboekt midden in de stad.

Verder staat er nog een paar dagen Praag op de planning met een vriendin, maar dat is nog niet geboekt. Verder zie ik wel wat er op mijn pad komt!
<<

Anoniem242

Bericht 08 Jan 2018 13:07

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij gaan vanavond definitief reserveren. We hebben een camping gezien in Zuid-Frankrijk waar ook de hond welkom is.
Mooie camping, goede recensies en dicht bij het strand. Alleen 11 uur rijden met de auto is wel erg lang voor de kids en de hond. Dus wellicht dat we een tussenstop maken voor een bed and breakfast hotel. Dus iemand tips waar we dit het beste kunnen doen? Leukste zou zijn rond Parijs :-) Dan kunnen we een wandeling maken bij de ijfeltoren. Hebben de kids deze ook eens gezien.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 08 Jan 2018 15:20

Re: Reisplannen voor 2018.

Amandine schreef:Misschien in het voorjaar op vakantie naar Frankrijk. Bourgogne of zo lijkt me wel leuk / mooi.


We hebben een vakantiehuis geboekt aan de Saone. Iets andere regio dus :wink:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem286

Bericht 09 Jan 2018 19:10

Re: Reisplannen voor 2018.

Highway schreef:Ik heb net een midweekje bij landal geboekt voor februari, beach resort ooghduyne. Ook heb ik afgelopen week flink gezocht naar een camping voor de zomer, ik heb een leuke in Frankrijk gevonden, in Bretagne. Als de vakantie van mijn man goedgekeurd is hoop ik dat hij nog te boeken is.


Jeej geboekt! Eerst 2 nachtjes nabij Parijs voor Disney en dan door naar Bretagne voor 8 nachtjes. Heb er al zin in :)
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 10 Jan 2018 07:48

Re: Reisplannen voor 2018.

Jeej wij hebben ook geboekt voor de zomer. Voor het eerst in 8 jaar gaan we weer eens zonder familie/vrienden weg.
Dus ook meteen de eerste keer als gezin. Heb er nu al zin in.

We gaan 11 dagen naar een appartement in het Zwarte Woud in Duitsland.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem236

Bericht 10 Jan 2018 08:03

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij hebben gister ook geboekt, weekje Landal in de zomer.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Jan 2018 14:08

Re: Reisplannen voor 2018.

Yes ik heb ook weer wat geboekt, namelijk een 'babymoon' naar Texel :) Ga in april vier nachtjes naar een leuk appartementje in het centrum van Den Burg met m'n vriend. Even lekker uitwaaien en genieten van het kinderloze bestaan! :P
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jan 2018 14:12

Re: Reisplannen voor 2018.

Leuk Bliss, lekker van genieten!
Let's discover the world together.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 17 Jan 2018 14:23

Re: Reisplannen voor 2018.

Snirp schreef:Oehhh, leuk al die vakantieplannen!
Hier staan ook gewoon 4 vakanties op de planning, met z'n viertjes, zin in :heart:

Februari: Weekje wintersport. Mijn ouders en zusje gaan ook mee, dus mooi oppas voor N. en T. :ja:
T. is dan bijjjna 3, dus we gaan kijken of hij misschien ook een ochtendje (of meer, als hij het wat vindt) mag en skiën. Erg benieuwd!
Mei: We willen 7-10 dagen met zijn viertjes op vliegvakantie naar een kindvriendelijke bestemming :) Iets op een uurtje of 3/4 vliegen ofzo. Wordt onze eerste vliegvakantie, spannend! Gaan langzaamaan eens rondneuzen.
Juli: Als we worden ingeloot voor de Nijmeegse Vierdaagse gaan we een weekje kamperen, ook weer samen met mijn ouders.
September: Een weekje naar de Ardennen met 4 vriendenstellen (tegen die tijd dus 8 volwassenen en 8 kinderen in de leeftijd van 4 maanden - bijna 4 jaar).


Ja, de wintersport komt eraan, nog 3 weekjes geduld :banaan:

In mei gaan we naar Mallorca, ben heel erg benieuwd. Hotel, all-inclusive. Mooie zwembaden erbij, dus lekker zwemmen met de kindjes.
En in september wordt het een villa met zwembad :) Gaan uiteindelijk met 3 stellen. Zin in :)
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 17 Jan 2018 14:23

Re: Reisplannen voor 2018.

Leuke plannen komen er allemaal voorbij! Heerlijk, met dit gure weer denken aan vakanties :sunny:
<<

Anoniem244

Bericht 17 Jan 2018 18:50

Re: Reisplannen voor 2018.

Radler schreef:Nog geen idee, ik weet alleen dat ik eind februari vrij moet houden voor een verrassingsreis. Heeft vriend alvast geregeld voor mijn verjaardag, dus ben benieuwd :-)
En waarschijnlijk naar Denemarken / Legoland met vriend en zijn kinderen.


5 dagen porto is de verrassing :-)
<<

Anoniem281

Bericht 19 Jan 2018 20:49

Re: Reisplannen voor 2018.

Whoop! We hebben geboekt voor Mallorca :D Nog maar 255 dagen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jan 2018 22:16

Re: Reisplannen voor 2018.

Heerlijk Bazinga. Laat het aftellen maar beginnen!
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Jan 2018 00:40

Re: Reisplannen voor 2018.

Radler schreef:
Radler schreef:Nog geen idee, ik weet alleen dat ik eind februari vrij moet houden voor een verrassingsreis. Heeft vriend alvast geregeld voor mijn verjaardag, dus ben benieuwd :-)
En waarschijnlijk naar Denemarken / Legoland met vriend en zijn kinderen.


5 dagen porto is de verrassing :-)


Dus geen verrassing meer voor je...............jammer?
<<

Anoniem272

Bericht 20 Jan 2018 07:48

Re: Reisplannen voor 2018.

Wij gaan met de trein naar Zürich in augustus. Daar slapen we drie nachtjes in een safaritent op deze camping:
Afbeelding

Dan reizen we door naar dit station in Oostenrijk:Afbeelding

...en slapen we nog 14 nachten in een Landalhuisje in deze omgeving:
Afbeelding

Zoon en ik zijn gek op klimmen. Genoeg te beleven daar, denk ik. Zo'n zin in!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Jan 2018 09:58

Re: Reisplannen voor 2018.

Oh wat heerlijk Filoria. Ik hou van de bergen.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers