Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

Anoniem304

Bericht 19 Jan 2018 16:08

Re: Temptation Island.

België loopt misschien dan ook wel weer een week voor trouwens.

Dus de NL TV uitzending lijkt me een goede.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 19 Jan 2018 17:07

Re: Temptation Island.

Wat jammer dat de uitzendingen in NL en BE weer niet tegelijk lopen. Hier in BE start het vanaf 1 februari, ben wel benieuwd! En ik vind het een goed idee om geen spoilers te plaatsen voordat het in NL op tv is geweest.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 19 Jan 2018 21:08

Re: Temptation Island.

Vind ik ook een goed idee Cotton!

Wat vinden jullie van de deelnemende koppels?
Er doet terug een koppel mee uit mijn stad, ik begrijp weer de reden waarom ze ons ‘MarginAalst’ noemen :palm:
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Jan 2018 00:41

Re: Temptation Island.

Sayhtia schreef:Wat jammer dat de uitzendingen in NL en BE weer niet tegelijk lopen. Hier in BE start het vanaf 1 februari, ben wel benieuwd! En ik vind het een goed idee om geen spoilers te plaatsen voordat het in NL op tv is geweest.


Ze hadden het gewoon zoals heel in het begin alleen bij nederlanders moeten houden. Waarom zo vaak met hun samen doen? Laat hun het fijn apart doen.
Dat is niet zo dus moeten ze afspraken erover maken vind ik dus niet dat zij een week voorlopen gewoon gelijk doen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 20 Jan 2018 08:03

Re: Temptation Island.

In NL start het toch ook 1 februari? Dus dan lopen we toch gelijk?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2018 08:51

Re: Temptation Island.

Ik heb geen idee wanneer het begint op TV. Ik kijk het op Videoland :P
<<

Anoniem280

Bericht 20 Jan 2018 08:53

Re: Temptation Island.

Ik zag dat het ook in Nederland 1 februari begint.
Het loopt dit seizoen dan gelijk met België.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2018 08:54

Re: Temptation Island.

Mooi dat scheelt dan weer! :D
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 20 Jan 2018 10:05

Re: Temptation Island.

Dat is mooi!
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Jan 2018 12:05

Re: Temptation Island.

Ik vind het ook mooi.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Jan 2018 12:06

Re: Temptation Island.

Sayhtia schreef:Wat jammer dat de uitzendingen in NL en BE weer niet tegelijk lopen. Hier in BE start het vanaf 1 februari, ben wel benieuwd! En ik vind het een goed idee om geen spoilers te plaatsen voordat het in NL op tv is geweest.


Hoe kan men spoilers plaatsen als er niks bekend is?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 20 Jan 2018 12:25

Re: Temptation Island.

Ruim 10 jaar geleden keek mijn ex altijd Temptation Island en ik vond het verschrikkelijk! Vorig jaar ben ik per ongeluk ook eens gaan kijken en het werd ineens mijn guilty pleasure :smile:
Ik kijk het vaak later terug, kan niet zo goed met tv en reclames overweg. Dus voordat ik de uitzending kijk niet in de topic kijken, wordt nog een uitdaging.
Heb de koppels van vorig jaar even gegoogled en volgens mij zijn ze allemaal nog bij elkaar zoals ze eruit zijn gekomen. Ik heb/had alleen vertrouwen in Lize en Ken, vond hun het normaalst. In hoeverre ik dat uberhaubt vind van mensen die hier aan meedoen (en vervolgens met een verleider een relatie krijgen). :eyes:
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2018 12:33

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Sayhtia schreef:Wat jammer dat de uitzendingen in NL en BE weer niet tegelijk lopen. Hier in BE start het vanaf 1 februari, ben wel benieuwd! En ik vind het een goed idee om geen spoilers te plaatsen voordat het in NL op tv is geweest.


Hoe kan men spoilers plaatsen als er niks bekend is?

Videoland loopt 1 week voor.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 20 Jan 2018 19:15

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:
Sayhtia schreef:Wat jammer dat de uitzendingen in NL en BE weer niet tegelijk lopen. Hier in BE start het vanaf 1 februari, ben wel benieuwd! En ik vind het een goed idee om geen spoilers te plaatsen voordat het in NL op tv is geweest.


Hoe kan men spoilers plaatsen als er niks bekend is?

Videoland loopt 1 week voor.


En omdat ik dacht dat NL weer een week achter zou lopen. Ik heb geen idee wanneer welk programma in Nederland wordt uitgezonden, ik volg dat niet. Ik woon in België. Maar wel fijn dat het nu toch tegelijk wordt uitgezonden.

En het was ook als reactie op wat Cotton zei :)

Dorien, ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik van de koppels vind. Welk koppel komt uit Aalst? Haha ik wist niet dat ze de stad zo ook wel noemen.
Laatst gewijzigd door Vanya op 20 Jan 2018 19:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2018 19:18

Re: Temptation Island.

Inderdaad en het is alsnog van toepassing, want Videoland loopt dus wel 1 week voor.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 20 Jan 2018 19:29

Re: Temptation Island.

Inderdaad! Wel fijn voor de mensen die Videoland hebben. Is dat met meer programma's zo dat je ze daar eerder kan bekijken?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2018 19:31

Re: Temptation Island.

Ja er zijn ook wel eens series die dan op TV komen en dan bijv. een week eerder al op Videoland staan. Of series die enkel op Videoland komen.

Wij hebben geen Videoland meer nu, maar dat nemen we weer even voor Temptation haha.
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 20 Jan 2018 19:40

Re: Temptation Island.

Sayhtia, Deborah en Tim komen uit Aalst. Hij houdt vooral van haar mooie tanden haha

Koppels 2018
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 20 Jan 2018 19:47

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:Ja er zijn ook wel eens series die dan op TV komen en dan bijv. een week eerder al op Videoland staan. Of series die enkel op Videoland komen.

Wij hebben geen Videoland meer nu, maar dat nemen we weer even voor Temptation haha.


Ah dat is wel tof! Ik heb nu zelf enkel Netflix maar Videoland en Amazon Prime lijken me ook fijn, en ook omdat ze ook hun eigen series hebben.

Haha wel handig dat je het ook gewoon voor even kunt nemen. Ik ga het toch via tv volgen, denk ik :P

Dorien, ahja nu weet ik wie ze zijn! Het viel me ook al op dat hij zei dat hij vooral van haar mooie tanden houdt haha.
Ben benieuwd, nog eventjes geduld. Echt zo'n guilty pleasure dit programma :smile:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem244

Bericht 25 Jan 2018 14:40

Re: Temptation Island.

De 1e aflevering van temptation island staat online :)
Via genial vids op fb
<<

Anoniem253

Bericht 25 Jan 2018 15:36

Re: Temptation Island.

Radler schreef:De 1e aflevering van temptation island staat online :)
Via genial vids op fb


Hij doet het bij mij niet...
<<

Anoniem244

Bericht 25 Jan 2018 15:39

Re: Temptation Island.

Hier wel
Heb de aflevering net gekeken. Je komt op een site uit en als je dan iets naar onder scrolt staat daar de aflevering
<<

Anoniem244

Bericht 25 Jan 2018 15:42

Re: Temptation Island.

Als je naar www.voorallebroeders.nl gaat en dan iets naar onder scrolt
Lukt het dan?
<<

Anoniem253

Bericht 25 Jan 2018 18:20

Re: Temptation Island.

Nee dan krijg ik een link naar een sexy fotoshoot van 1 van de verleiders.
Vaag..
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Jan 2018 19:26

Re: Temptation Island.

bij videoland kan je nu de eerste 2 afleveringen al kijken
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers