Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kolven op het werk

<<

Anoniem306

Bericht 18 Jan 2018 21:33

Re: Kolven op het werk

O wauw Fauve daar valt mijn mond echt van open.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Jan 2018 06:50

Re: Kolven op het werk

Ik zat op het toilet. En keek dan elke dag een andere comedian op youtube, had ik wat te doen. Bij ons zijn er wel kamertjes en ruimtes maar met raampjes en om die nou telkens af te plakken vond ik teveel gedoe.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 19 Jan 2018 06:51

Re: Kolven op het werk

Jeetje Fauve, wat een nare opmerkingen!

Ik heb gelukkig alleen maar positieve reacties gehad.
Laatst gewijzigd door Jezzie op 19 Jan 2018 11:07, in totaal 2 keer gewijzigd.
2012
2016
2020

Instagram
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 19 Jan 2018 07:10

Re: Kolven op het werk

Mijn god Fauve, wat een idiote en vooral lompe reactie zeg. Wat rot voor je.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 19 Jan 2018 09:30

Re: Kolven op het werk

Oh wat naar Fauve! Echt ongelooflijk dat mensen zo'n opmerkingen durven te maken.

Gelukkig zijn er hier ook wat positieve verhalen te zien. Dat geeft moed voor straks! :)
09-07-2018
11-07-2021
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 19 Jan 2018 10:06

Re: Kolven op het werk

Belachelijk Fauve! Heb je daar iets van gezegd?

Bij mijn op m’n werk is het goed geregeld, mijn collega mocht nog gewoon kolven nadat haar kolfrecht was afgelopen.
Wij hebben een directiekamer waar gebruik van gemaakt kan worden, daar kunnen de rolgordijnen naar beneden en er staan fijne stoelen en een bankstel.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 19 Jan 2018 12:25

Re: Kolven op het werk

Nou zeg, hebben die mensen het verstand van een boomstam? Dat zeg je toch niet?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Jan 2018 12:39

Re: Kolven op het werk

Pff ongelooflijk.

Mijn vriendin ging laatst voedingsbeha's kopen bij de Hennes. Toen zij de medewerkster tegen haar: 'nou da's ook niet echt leuk shoppen he?' :face: OMG, dat zeg je toch ook niet.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jan 2018 12:40

Re: Kolven op het werk

Zora schreef:Pff ongelooflijk.

Mijn vriendin ging laatst voedingsbeha's kopen bij de Hennes. Toen zij de medewerkster tegen haar: 'nou da's ook niet echt leuk shoppen he?' :face: OMG, dat zeg je toch ook niet.

Whahaha. Jemig wat een domme opmerking.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 19 Jan 2018 13:49

Re: Kolven op het werk

Cotton schreef:
Zora schreef:Pff ongelooflijk.

Mijn vriendin ging laatst voedingsbeha's kopen bij de Hennes. Toen zij de medewerkster tegen haar: 'nou da's ook niet echt leuk shoppen he?' :face: OMG, dat zeg je toch ook niet.

Whahaha. Jemig wat een domme opmerking.


Ik vond voedingsbh's kopen inderdaad echt niet leuk shoppen hoor :smile:
december 2016
juli 2019
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 19 Jan 2018 13:51

Re: Kolven op het werk

Cotton schreef:
Zora schreef:Pff ongelooflijk.

Mijn vriendin ging laatst voedingsbeha's kopen bij de Hennes. Toen zij de medewerkster tegen haar: 'nou da's ook niet echt leuk shoppen he?' :face: OMG, dat zeg je toch ook niet.

Whahaha. Jemig wat een domme opmerking.


Ik ben misschien dom maar wat is er zo ontzettend lomp aan deze opmerking? Ik snap het niet.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jan 2018 14:20

Re: Kolven op het werk

Ik vind het gewoon ongepast, waar bemoeit ze zich mee denk ik dan.

Maargoed. That's me :P
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 19 Jan 2018 15:09

Re: Kolven op het werk

Ik kolfde op mijn werk 2x 50 minuten. Niemand heeft daar ooit moeilijk over gedaan. Ik kolfde op mijn eigen werkplek. Een keer liep een collega binnen, toen draaide ik mij gewoon om.

Doordat ik fulltime kolfde heb ik echt op de meest gekke plekken zitten kolven (langs het parcours van een wedstrijd, in een koelwagen bij een andere wedstrijd, toiletten, badmeesterhokjes, kleedkamers, etc)
Samen met andere vrouwen vond ik geen probleem. In het begin wel wat ongemakkelijk, omdat ik dubbelzijdig kolfde, dus helemaal bloot moest om ze aan te leggen. En mee moest masseren... Dus heel subtiel kon ik niet kolven.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Jan 2018 17:35

Re: Kolven op het werk

Elliot schreef:
Cotton schreef:
Zora schreef:Pff ongelooflijk.

Mijn vriendin ging laatst voedingsbeha's kopen bij de Hennes. Toen zij de medewerkster tegen haar: 'nou da's ook niet echt leuk shoppen he?' :face: OMG, dat zeg je toch ook niet.

Whahaha. Jemig wat een domme opmerking.


Ik ben misschien dom maar wat is er zo ontzettend lomp aan deze opmerking? Ik snap het niet.


Ik vind het een beetje hetzelfde als commentaar krijgen van een man op maandverband kopen ofzo haha. Ik weet niet. Besides, misschien is vriendin wel supertrots dat ze bv geeft, of wat dan ook. Ik vind het sowieso stom als cassieres hun (negatieve) mening geven over hetgeen je koopt. Kortom, je kunt het om verschillende redenen een stomme opmerking vinden :smile:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 19 Jan 2018 18:01

Re: Kolven op het werk

Fauve, ik heb dat gelukkig zelf niet meegemaakt, maar een collega van mij kreeg ook zulke opmerkingen. Ook ‘hield zij de kantine bezet’ en dat irriteerde ook mensen. Eigenlijk had ik er wel iets van moeten zeggen, maar ik durfde dat toen (nog) niet.
Ik heb zelf gekolfd in een heen fijn hok met raam, afgeplakt raam in de deur, koelkast, een bordje ‘niet storen’ en een stopcontact. En een kajuit haakje, zodat je hem van binnen dicht kan doen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 20 Jan 2018 07:25

Re: Kolven op het werk

Ik kolf in een soort bezemkast die omgebouwd is tot kolfruimte. Er zitten dus geen ramen in, er staat een tafel en een stoel, gewoon een simpele, er staat een koelkast en er is een wastafel die extra heet kan zodat de kolfspullen goed afgewassen kunnen worden en er liggen van die papieren handdoekjes om af te drogen.
De deur heeft een code slot aan de buitenkant die alleen de kolvende vrouwen krijgen en kan van binnen uit op slot gedraaid worden. Niks te klagen dus.
De vorige keer bij hetzelfde bedrijf maar in een ander pand hing er ook nog een kleine losse verwarming die je zelf aan kon zetten en die ruimte was iets gezelliger, maar beide echt prima.

Ik kolf alleen in mijn pauzes, dat red ik prima en is makkelijk met afspraken.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 21 Jan 2018 15:18

Re: Kolven op het werk

Ik schrik echt van sommige ruimtes en opmerkingen.

Ik werkte eerst bij defensie de technische dienst. Dat waren 83 mannen en 5 vrouwen.
Daar kolfde ik op de kleedkamer. Die kon op slot had een douche dus ook warm water. We hadden er een tafel en een goede stoel neer gezet. De melk zette ik in de kantine koelkast van ons gebouw. Nooit een opmerking over gehad gelukkig.

Nu werk ik voor een klein bedrijf. Totaal 5 mensen.
We hebben een kantoorruimte waar we vergadering hebben. Of er wordt ooit een gesprek gehouden met een klant.
Maar over het algemeen wordt deze ruimte bijna nooit gebruikt. Hij kan niet op slot, maar als ik zeg dat ik er zit komen ze echt niet binnen. Er staat een heerlijke bank dus dat is ook fijn.
Melk zet ik in de koelkast in het keukentje.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 21 Jan 2018 16:02

Re: Kolven op het werk

Het gesprekskamertje is mijn kolfruimte. Deze kan niet op slot maar als ik een lade van de archiefkast open zet kan niemand naar binnen. Ik hang er wel een papiertje op de deur van bezet. Ik kolf ook dubbel dat gaat niet discreet bij mij. Er staat een tafel en stoel, ik heb verwarming en er staat ook een pc. Ik kijk meestal even iets, nu Jinek van de avond ervoor, om te ontspannen. De melk zet ik in de koelkast.
Ik ben de eerste met een kind en heb ze wel even gewezen op mijn rechten. Want tijdens mijn zwangerschap kwamen ze aan met het toilet. Dat heb ik ja afgewezen.
10-08-2017 ♥
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 21 Jan 2018 16:36

Re: Kolven op het werk

Wel grappig, afgelopen week kwam het artikel bij ons in de koffiekamer ter sprake. Notabene de bewuste persoon die ik dagelijks uit haar kamer moet sturen, begon over het artikel en ze zei dat ik het dan maar goed getroffen had. Mijn leidinggevende zat er ook bij. Ze zijn zich er gewoonweg niet van bewust hoe lastig het kan zijn om in slechts 15 minuten pauze te vragen of iemand elders wil gaan zitten, wachten tot diegene haar spul heeft gepakt, de ramen te voorzien van rolgordijnen, vluchtig te kolven en je kleding weer te fatsoeneren. Aan omspoelen en het opzoeken van een koelkast kom ik niet eens toe. Maar het was een opening voor een goed gesprek, dus dat was wel fijn.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 21 Jan 2018 17:26

Re: Kolven op het werk

Wij hadden geen aparte ruimte, maar ik mocht het kantoor van de manager daarvoor gebruiken. Dan hing hij even aan de kassa staan.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Jan 2018 23:02

Re: Kolven op het werk

Wb betreft de melk in de koelkast: ik had koeltasje en deed het daar in. Mijn zakjes melk vond ik zelf beetje gek staan in de koelkast. Plus ik moest het ook met koelelementen en in koeltas mee naar huis nemen want hier te warm. Ik heb het trouwens ook nooit met mn baas besproken, ik deed het gewoon. Als mijn collega’s regelmatig gaan roken, kan ik wel even 2 keer per dag half uur kolven. 3 maanden gedaan, ging prima.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marin