Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ariel Pods 3-1 Alpine

<<

Anoniem246

Bericht 12 Jan 2018 10:23

Ariel Pods 3-1 Alpine

Via internet kan ik geen antwoord op mijn vraag vinden. De facebookpagina van Ariel is uit de lucht. En ik vind het nog te vroeg voor de klantenservice op de website. Dus misschien dat jullie het antwoord weten?

Normaal gesproken haal ik 3-1 pods van Ariel uit Duitsland. Ik kies dan voor de vollwaschmittel, zodat ik met één soort pod alle soorten kleding e.d. kan wassen. Gisteren zag ik de 1+1 aanbieding van Ariel bij AH en besloot deze aanbieding mee te nemen. Ik heb naar mijn mening gekozen naar de Nederlandse vollwaschmittel, maar sinds thuiskomst twijfel ik daar toch aan. Op internet vind ik niet dat het alleen voor kleur of wit is, behalve dat hij nieuw is door zijn berggeur, maar tussen de ingrediënten staat Optische bleekmiddelen... En ik ben bang dat ik nu met 32 pods zit waar ik de komende jaren alleen mijn vitrage mee kan wassen, omdat ik geen witte kleding heb.

Iemand die deze vraag kan beantwoorden?
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 12 Jan 2018 11:02

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Als het voor witte was is dan staat dat er toch gewoon op? Dus zolang dat niet op de verpakking wordt vermeld kan het prima voor kleur, voor alle was zou ik zeggen trouwens.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Jan 2018 11:04

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Wat staat er op de verpakking dan? Kan je niet een foto laten zien of het product opzoeken op de Albert Heijn website?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem246

Bericht 12 Jan 2018 11:10

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Grote God, ik geloof dat ik met mijn neus heb gekeken. :omg:

Want volgens mij zegt dit plaatje meer dan voldoende....

Afbeelding

Dit is trouwens de verpakking:

Afbeelding
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 12 Jan 2018 11:14

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Ik denk dat je dit prima voor alle kleuren kunt gebruiken, inderdaad!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Jan 2018 16:27

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Kan volgens mij prima!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jan 2018 16:30

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Ja ik dacht eigenlijk dat er altijd zoiets van dat optische bleekmiddel in zat, in alle soorten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Jan 2018 17:15

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Hee en wie was jij dan eerst ook alweer? :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem298

Bericht 12 Jan 2018 17:27

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Die heb ik ook wel gebruikt voor alle was. Kan gewoon, hoor!
<<

Anoniem335

Bericht 12 Jan 2018 17:43

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Haha ik heb het me bij deze verpakking ook al meerdere keren afgevraagd dus dan koop ik maar degene waar het echt op vermeld staat dat het voor color is :)
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 13 Jan 2018 07:05

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Vraagje voor de dames die van die pods gebruiken. Ik heb áltijd dat ze vlekken achter laten. Dan een soort vettige plek van de folie en dan weer is de poeder niet goed opgelost en klontert aan mijn wasgoed. Anderen ook last van?
Was op 40 graden,lang programma (vlekken programma) en zelfs met weinig was gebeurd het.
<<

ChiQ

Bericht 13 Jan 2018 08:46

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Sawadee schreef:Vraagje voor de dames die van die pods gebruiken. Ik heb áltijd dat ze vlekken achter laten. Dan een soort vettige plek van de folie en dan weer is de poeder niet goed opgelost en klontert aan mijn wasgoed. Anderen ook last van?
Was op 40 graden,lang programma (vlekken programma) en zelfs met weinig was gebeurd het.


Herken het niet, maar ik vind pods altijd maar viezig ofzo.. waar smelt dat velletje heen.. toch wel op je kleding..
<<

Anoniem247

Bericht 13 Jan 2018 16:24

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Sawadee schreef:Vraagje voor de dames die van die pods gebruiken. Ik heb áltijd dat ze vlekken achter laten. Dan een soort vettige plek van de folie en dan weer is de poeder niet goed opgelost en klontert aan mijn wasgoed. Anderen ook last van?
Was op 40 graden,lang programma (vlekken programma) en zelfs met weinig was gebeurd het.


Heb je ook een extra spoelen functie op je wasmachine? Misschien dat dat helpt?

Meestal zijn bij de Ariël pods de groene voor de witte was en de paarse pods voor de gekleurde was. Ik zou dus wel denken dat die Alpine alleen maar voor de witte was is.

Ik gebruik alleen die pods bij het beddengoed. Want ik ben dus altijd die wasbol kwijt die dus ergens in de sloop verstopt zit. Dan is een pod wel makkelijk haha.
<<

Anoniem246

Bericht 13 Jan 2018 17:20

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Bij Ariel Pods is het zo dat alles gel is. Alles lost op. Er is dus geen sprake van een velletje dat achterblijft en ik heb ook nooit last van zeep dat in de kleding blijft zitten. Hij spoelt ook niet extra na en ik kan de Pods zelfs, en dat doe ik ook als ik er zin in heb, gebruiken tijdens de snelwas van 30 minuten. Ook dan blijft er niets achter en worden restanten van het zeep netjes afgevoerd.

Is het een gel-pod of een wasmiddel-pod? En met dat laatste bedoel ik niet helemaal vloeibaar?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 15 Jan 2018 09:44

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Ik heb van die pods die half gel half poeder zijn. Extra spoelen helpt niet want dat is dan met koud water en na bijna 2 uur een programma gedraaid te hebben moet het gewoon goed zijn lijkt me.
Ik maak ze op en blijf verder bij de vloeibare wasmiddelen.
<<

Anoniem246

Bericht 15 Jan 2018 14:11

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Ik heb in de afgelopen jaren een paar keer een overstap gemaakt. Van vloeibaar naar poeder en nu dus de pods. Ik heb expres op deze pods gewacht, omdat het me met een poedervorm helemaal niets leek. En dat blijkt dus ook. Als je ooit weer pods overweegt, raad ik echt de volledige gel-vorm van Ariel aan.
<<

Anoniem313

Bericht 17 Jan 2018 20:25

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Als je ze maar niet in je mond stopt!

https://www.ad.nl/buitenland/nieuwe-lev ... ~af8f622f/
<<

Anoniem246

Bericht 19 Jan 2018 16:20

Re: Ariel Pods 3-1 Alpine

Caulfield schreef:Als je ze maar niet in je mond stopt!

https://www.ad.nl/buitenland/nieuwe-lev ... ~af8f622f/
v

Idioot toch? Ik moest eerst Tide googlen om te weten wat de challenge nu weer was. Pods eten, ze zijn niet goed.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers