Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mei 2017 21:45

Re: Temptation Island.

Volgens mij was er alweer een oproep voor het volgend seizoen toch?

Ik hoop dat ze eens wat meer volwassenen erin doen. Ik vind de stellen te jong en toch hebben ze al een aantal jaren een relatie. Bovendien zijn ze meestal naief en in dit seizoen waren er meerdere die ooit zijn vreemd gegaan. Dus vanaf zo'n 28 jr zou leuker zijn.
<<

Anoniem257

Bericht 08 Mei 2017 00:47

Re: Temptation Island.

Ik heb wel ergens een oproep gezien inderdaad. Ik zou vanaf 25 jaar ook leuk vinden!
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2017 11:59

Re: Temptation Island.

Ja he gewoon wat volwassener mensen erin niet van die jeugd die net komt kijken in een relatie.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 08 Mei 2017 18:28

Re: Temptation Island.

Zag dit voorbij komen op facebook :

https://www.youtube.com/watch?v=XVfqhLL6ge0
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2017 18:46

Re: Temptation Island.

Da's nou toevallig heb dit nl vanmiddag gezien.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Mei 2017 22:19

Re: Temptation Island.

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mei 2017 10:41

Re: Temptation Island.

sarah1985 schreef:Ik zag dit net op Facebook


http://www.show.nl/rubrieken/sterren/20 ... -kleintje/


Het zou wel een ontzettende domme zet zijn als zij echt zwanger is wat ik niet geloof. Ze moeten min of meer opnieuw beginnen gezien het vreemdgaan van haar. Dus ik denk dat het om een huisdier gaat.

Waarom zo geheimzinnig doen?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 11 Mei 2017 12:29

Re: Temptation Island.

Omdat de geheimzinnig heid zorgt voor sensatie en dus interesse en dus geld...
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mei 2017 13:04

Re: Temptation Island.

Sensatie ja geld weet ik niet. Als ze zwanger zou zijn,dan had ze dat gewoon gezegd denk ik. Omdat ze het nu al over een naam hebben neem ik aan dat het om een huisdier gaat vandaar aangezien die al vrij snel bij hun zal komen wonen. Als je zwanger bent, dan heb je nog zoveel tijd om een naam te bedenken daar is niet echt haast bij.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 11 Mei 2017 14:12

Re: Temptation Island.

Ik geloof ook niet dat ze zwanger is, denk ook eerder dat het om een huisdier gaat.
2012 & 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Mei 2017 13:38

Re: Temptation Island.

Ik vind het een beetje sneu en toe toevallig dat meerdere zonodig moeten vloggen. Hebben ze niks beters te doen?
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2017 13:38

Re: Temptation Island.

Nee, niks beters.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Mei 2017 13:39

Re: Temptation Island.

Snoes schreef:Ik geloof ook niet dat ze zwanger is, denk ook eerder dat het om een huisdier gaat.


Op FB werd ze al gefeliciteerd met haar zwangerschap. Apart dat men ervan uitgaat dat het daar om gaat.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Mei 2017 13:40

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:Nee, niks beters.


Bedoel je dat sarcastisch?
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2017 13:47

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Nee, niks beters.


Bedoel je dat sarcastisch?

Nee, ik denk dat ze echt niks beters te doen hebben. Zo proberen ze nog wat geld bij elkaar te schrapen.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2017 13:47

Re: Temptation Island.

Lekker blijven hangen in de one minute of fame zeg maar.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Mei 2017 15:23

Re: Temptation Island.

Wat vinden jullie van Rosanna? Buiten het feit om dat ze vreemd is gegaan vind ik haar echt geen mooie meid en snap niet dat ze gevraagd is voor de Playboy. Ze heeft totaal geen uitstraling, emotieloos, opgevulde lippen, botox in d'r voorhoofd, gewoon geen expressie. Heb haar nog nooit zien lachen als ze dat al deed was het krampachtig en verre van lachen. Zal wel commentaar krijgen, maar dit is mijn mening.
<<

Anoniem280

Bericht 15 Mei 2017 07:17

Re: Temptation Island.

Om jou hoeft ze er niet in te staan, maar er zijn zat mannen en vrouwen die het wel een mooie meid vinden.

Niet alles draait om het perfecte leven van jou, CBL.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2017 12:35

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Om jou hoeft ze er niet in te staan, maar er zijn zat mannen en vrouwen die het wel een mooie meid vinden.

Niet alles draait om het perfecte leven van jou, CBL.


Wat nou?! Zeg ik dat dan? Nee! Het is mijn mening als je beter had gelezen zag je dat en tuurlijk snap ik wel dat anderen haar wel mooi vinden.

Het slaat nergens op dat je zegt dat ik een perfect leven heb, want dat heb ik nooit gezegd.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Mei 2017 15:05

Re: Temptation Island.

Ik vind haar ook maar wat saai. Maar de echte BN-ers voor in de Playboy zijn vast 'op'.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Mei 2017 11:48

Re: Temptation Island.

Het gaat om een kat bij Rosanna en Niels.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Mei 2017 17:02

Re: Temptation Island.

I knew it. Domme aankondiging.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2017 15:00

Re: Temptation Island.

Chiara waar Marvin in het vorige seizoen mee vreemd ging zit nu in Ex on the beach double dutch (al snap ik die titel niet). Wat goedkoop zeg ze plukken ze uit TI en andersom. Overigens krijgt ze ruzie met iemand, want ik zag een stukje waar ze een pluk haar in haar handen heeft....................classy.......not!
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jan 2018 16:05

Re: Temptation Island.

Het begint bijna weer! Zullen we afspreken geen spoilers tot het in NL op TV is geweest? Videoland loopt namelijk een week voor.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Jan 2018 16:07

Re: Temptation Island.

Goed idee Cotton! Ik heb er overigens super veel zin in.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers