Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op gewicht blijven

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 19 Jan 2018 13:24

Re: Op gewicht blijven

Ik blijf op gewicht door me elke ochtend te wegen. Weeg ik meer dan die dag ervoor, let ik weer beter op mijn eetpatroon.

Als ik me 1x per week zou wegen zou ik dus aankomen. Helaas ben ik ontzettend gek op eten.
04-2014
10-2015
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 19 Jan 2018 13:35

Re: Op gewicht blijven

Elro schreef:Herkenbaar joey. En het lijkt wel hoe ouder ik word hoe erger het wordt.
2 weken geleden ruim 2 kilo afgevallen, was super trots! Daarna paar daagjes iets minder goed gegeten (maar kan niet zeggen supersuper slecht) en er zit weer een kilo aan :12:


Feitelijk kan dat niet. Je kan geen twee kilo vet zijn afgevallen in twee weken, noch dat je binnen een week een kilo vet aankomt. Grotere kans is dat je veel vocht bent verloren, en wat vet, en bij je andere weegmoment dat je toen net naar de wc moest. Of juist weer door je cyclus vocht vasthield. En dat vocht hoef je niet eens te merken als je dat vasthoudt.

Maar gewicht verliezen is nooit direct gelijk aan ook echt vet verliezen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 19 Jan 2018 15:34

Re: Op gewicht blijven

Ik hoef er gelukkig niet veel voor te doen, natuurlijk kom ik ook aan als ik teveel eet en te weinig beweeg. Ik denk dat de balans tussen bewegen en de hoeveelheid die je eet op een dag erg belangrijk is. Ik sta elke week wel een keer op de weegschaal om het wel een beetje in de gaten te houden. Ik let verder niet op wat ik eet. Behalve dat ik calorien uit drinken echt onzinnige calorien vind waardoor ik dus nooit frisdrank of fruitsappen drink. Ook vanwege de mega hoeveelheid suikers in deze dranken.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers