Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Situatie rondom Barbie

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 19 Jan 2018 11:51

Re: Situatie rondom Barbie

Vergissing, ik vind nóg iets. Namelijk dat als je naar die series kijkt, je dus een klant bent van rtl4, en dus kennelijk wilt kijken naar dat soort dingen. Als je dat leuk vindt dan doet rtl4 kennelijk iets goed voor je.

Ik zelf was m’n handen in onschuld, ik kijk geen tv :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 19 Jan 2018 12:02

Re: Situatie rondom Barbie

Urban Naked schreef:Vergissing, ik vind nóg iets. Namelijk dat als je naar die series kijkt, je dus een klant bent van rtl4, en dus kennelijk wilt kijken naar dat soort dingen. Als je dat leuk vindt dan doet rtl4 kennelijk iets goed voor je.


Dat is wel een goeie, daar had ik nog niet over nagedacht. Maar je bent dan inderdaad onderdeel van het business model, als afnemer.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 19 Jan 2018 12:08

Re: Situatie rondom Barbie

Ook eens met UN en CL. Ze is blijkbaar ook interessant voor mensen om er een topic over te openen. Het enige dat RTL heeft gedaan is daar een platform voor bieden. Wie is er dan gek?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 19 Jan 2018 12:12

Re: Situatie rondom Barbie

Zeg Caro met je nieuwe avatar, denk je dat dat hondje om die foto gevraagd heeft?
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jan 2018 12:13

Re: Situatie rondom Barbie

Urban Naked schreef:Zeg Caro met je nieuwe avatar, denk je dat dat hondje om die foto gevraagd heeft?

Hij heeft niet eens een broekje aan.. :eyes:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 19 Jan 2018 12:15

Re: Situatie rondom Barbie

Cotton schreef:
Urban Naked schreef:Zeg Caro met je nieuwe avatar, denk je dat dat hondje om die foto gevraagd heeft?

Hij heeft niet eens een broekje aan.. :eyes:
Kennelijk vindt zn moeder het goed :(
#teammaple🍁
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 19 Jan 2018 12:19

Re: Situatie rondom Barbie

Ja dat heeft ie! Hij vond zichzelf alleen wat dikkig, maar dat kan ie wel hebben!
<<

Anoniem313

Bericht 19 Jan 2018 12:28

Re: Situatie rondom Barbie

Caro schreef:Ja dat heeft ie! Hij vond zichzelf alleen wat dikkig, maar dat kan ie wel hebben!


Waar gaat het mis bij hem?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Jan 2018 13:04

Re: Situatie rondom Barbie

Foto stond op Google toch? Iedereen weet dat alles van Google gebruikt mag worden :cheering:


Dat over het kijken naar die series is inderdaad nog wel een goede ook. Heb geen idee wat de kijkcijfers verder zijn, maar kennelijk genoeg om serie na serie te maken.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 19 Jan 2018 14:05

Re: Situatie rondom Barbie

Urban Naked schreef:Wat Carootje zegt. En dan vind ik nog 1 ding: dat je van een commercieel bedrijf dat leeft van kijkcijfers geen maatschappelijke hulp hoeft te verwachten. Daar zijn andere instanties voor, en familie en vrienden bijvoorbeeld.

Toch maakt RTL genoeg programma’s waarin ze maatschappelijke hulp bieden. Misschien kunnen ze wel weer een programma maken met Barbie. “Help ik ben kapot gemaakt door de media”, of zo. Win-win. Ik ga voor John Williams of Natasja Froger.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Jan 2018 14:38

Re: Situatie rondom Barbie

Carra schreef:
Urban Naked schreef:Wat Carootje zegt. En dan vind ik nog 1 ding: dat je van een commercieel bedrijf dat leeft van kijkcijfers geen maatschappelijke hulp hoeft te verwachten. Daar zijn andere instanties voor, en familie en vrienden bijvoorbeeld.

Toch maakt RTL genoeg programma’s waarin ze maatschappelijke hulp bieden. Misschien kunnen ze wel weer een programma maken met Barbie. “Help ik ben kapot gemaakt door de media”, of zo. Win-win. Ik ga voor John Williams of Natasja Froger.


Natasja is van sbs 6 toch :P Of zit die tegenwoordig ook bij RTL?
Ik ben t ff kwijt...
<<

Anoniem246

Bericht 19 Jan 2018 17:28

Re: Situatie rondom Barbie

Cotton schreef:
Raphanus Sativus schreef:Ik vind het triest om te lezen wat haar is overkomen, maar nog erger vind ik alle reacties op de berichtgeving dat ze in het ziekenhuis ligt. Ze moet wel het meest slechte van de Nederland zijn, als je de reacties moet geloven. Ik vind het alleen maar naar dat haar 'roem' haar duur is komen te staan en ik hoop dat ze snel hersteld. Wel vond ik het heel fijn te lezen dat Michael met spoed terug naar Nederland is gekomen om voor hun kinderen te zorgen.

Maar Barbie is niet de enige die 'doordraaide', ook Bibi (ik weet haar alias in Oh Oh Cherso niet meer) is er niet heel erg goed aan toe. Zij heeft het vloggen stilgelegd, omdat ze overspannen is?

Sterretje heeft ook in de problemen gezeten toch?

Sowieso, je ziet het met Teen Mom en Jersey Shore enzo ook.


Ik weet het niet van Sterretje. Bibi weet ik omdat het in RTL Boulevard kwam en dat stond er toevallig een keer op. Van TM lees ik ook veel problemen. Het zijn toch de meningen van Piet Snot en zijn aanhang. Je moet er echt tegen kunnen. Caitlyn heeft het bijvoorbeeld op dit moment gedaan. Ze krijgt me daar een lading sh*t over zich heen. :snik:

Op TM na kijk ik niet naar RL soaps. Onee, wacht. Rosanna en Louise komen er vanavond op, dat kijk ik ook.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Jan 2018 17:30

Re: Situatie rondom Barbie

Raphanus Sativus schreef:
Cotton schreef:
Raphanus Sativus schreef:Ik vind het triest om te lezen wat haar is overkomen, maar nog erger vind ik alle reacties op de berichtgeving dat ze in het ziekenhuis ligt. Ze moet wel het meest slechte van de Nederland zijn, als je de reacties moet geloven. Ik vind het alleen maar naar dat haar 'roem' haar duur is komen te staan en ik hoop dat ze snel hersteld. Wel vond ik het heel fijn te lezen dat Michael met spoed terug naar Nederland is gekomen om voor hun kinderen te zorgen.

Maar Barbie is niet de enige die 'doordraaide', ook Bibi (ik weet haar alias in Oh Oh Cherso niet meer) is er niet heel erg goed aan toe. Zij heeft het vloggen stilgelegd, omdat ze overspannen is?

Sterretje heeft ook in de problemen gezeten toch?

Sowieso, je ziet het met Teen Mom en Jersey Shore enzo ook.


Ik weet het niet van Sterretje. Bibi weet ik omdat het in RTL Boulevard kwam en dat stond er toevallig een keer op. Van TM lees ik ook veel problemen. Het zijn toch de meningen van Piet Snot en zijn aanhang. Je moet er echt tegen kunnen. Caitlyn heeft het bijvoorbeeld op dit moment gedaan. Ze krijgt me daar een lading sh*t over zich heen. :snik:

Op TM na kijk ik niet naar RL soaps. Onee, wacht. Rosanna en Louise komen er vanavond op, dat kijk ik ook.


Kak... die babyspecial.. Is die vanavond? Ik dacht gister :(
<<

Anoniem246

Bericht 19 Jan 2018 17:33

Re: Situatie rondom Barbie

Lejow schreef:Kak... die babyspecial.. Is die vanavond? Ik dacht gister :(


Crap! Ik denk dat je gelijk hebt! En hij staat niet op uitzending gemist van TLC. Potverdikke! D :palm:

Nou ja, dat volg ik dus iets minder goed. :palm:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Jan 2018 17:36

Re: Situatie rondom Barbie

Raphanus Sativus schreef:
Lejow schreef:Kak... die babyspecial.. Is die vanavond? Ik dacht gister :(


Crap! Ik denk dat je gelijk hebt! En hij staat niet op uitzending gemist van TLC. Potverdikke! D :palm:

Nou ja, dat volg ik dus iets minder goed. :palm:


Kun je niet terugkijken? Ik kan met Telfort echt tot iets van 3 dagen terug kijken.
<<

Anoniem246

Bericht 19 Jan 2018 17:38

Re: Situatie rondom Barbie

Lejow schreef:
Raphanus Sativus schreef:
Lejow schreef:Kak... die babyspecial.. Is die vanavond? Ik dacht gister :(


Crap! Ik denk dat je gelijk hebt! En hij staat niet op uitzending gemist van TLC. Potverdikke! D :palm:

Nou ja, dat volg ik dus iets minder goed. :palm:


Kun je niet terugkijken? Ik kan met Telfort echt tot iets van 3 dagen terug kijken.


Tenk joe! Dat is inderdaad mogelijk! Hij staat nu op! :cheering:
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 31 Jan 2018 06:56

Re: Situatie rondom Barbie

https://www.rtlnieuws.nl/rtlboulevard/r ... oordpoging

Barbie heeft nu zelf gereageerd in de media.
Ik snap niet zo goed waarom ze het dan allemaal zo precies moet vertellen, hoe het gegaan is.
Ik vind het wel 'fijn' om te lezen dat ze eerst haar kinderen had weggebracht.
2012
2016
2020

Instagram
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Jan 2018 07:20

Re: Situatie rondom Barbie

Heftig zeg.

En wat ik niet snap. Ze gaven 2 weken geleden aan dat ze rust wil en nu zoekt zij zelf steeds de media op. Ook haar manager stuurt steeds foto's naar de nedia.

Wel fijn dat de kindjes er niet bij waren
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Jan 2018 07:30

Re: Situatie rondom Barbie

Het is de prive die het verhaal plaatst. Ik vraag mij af wat er waar van is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem229

Bericht 31 Jan 2018 08:06

Re: Situatie rondom Barbie

Silly-One schreef:Het is de prive die het verhaal plaatst. Ik vraag mij af wat er waar van is.


Ik weet niet wat er zoal in de Privé staat - ik weiger die bladen überhaupt aan te raken - maar ik heb Barbie gisteren wel zelf een verklaring zien doen in beeld. Natuurlijk in één lijn met d'r crisis ook dat d'r nagels en lippen alweer netjes bijgewerkt zijn.

Als het zo slecht met je gaat mede door druk van buitenaf, vraag ik me af waarom je dan toch op deze wijze weer een verklaring gaat geven. Dan houd je de boel in stand. Lijkt mij.
Verder heb ik vraagtekens bij de poging zelf.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Jan 2018 10:13

Re: Situatie rondom Barbie

Dat heb ik niet gezien. In de link die werd geplaatst staat in de eerste zin dat het van de Prive komt. Daarop heb ik mijn reactie gebaseerd.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Jan 2018 10:21

Re: Situatie rondom Barbie

Het is de privé die het plaatst. Maar bij boulevard en shownieuws gaf ze zelf een interview
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Jan 2018 10:52

Re: Situatie rondom Barbie

Jezzie schreef:https://www.rtlnieuws.nl/rtlboulevard/realityster-barbie-bevestigt-zelfmoordpoging

Barbie heeft nu zelf gereageerd in de media.
Ik snap niet zo goed waarom ze het dan allemaal zo precies moet vertellen, hoe het gegaan is.
Ik vind het wel 'fijn' om te lezen dat ze eerst haar kinderen had weggebracht.


Maar laatst las ik nog dat haar dochter haar had gevonden en naar haar ouders was gerend ofzo. Hmm. Nou ja, ik hoop dat ze er weer bovenop komt en een beetje uit de media blijft, lijkt me beter voor haar.
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers