Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jan 2018 13:32

Telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Gelui staat uit, maar blijf het horen. Hoe krijg ik het weg?
Laatst gewijzigd door Burgemeester Sil op 18 Jan 2018 14:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
Reden: bericht aangepast wegens taalgebruik
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Jan 2018 13:33

Re: telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Bericht openen?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Jan 2018 13:34

Re: telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Ik zou vooral beginnen met rustig worden en niet zo vloeken.

Als bericht opnemen niet werkt, lekker je telefoon uit doen :palm:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jan 2018 13:34

Re: telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Ik zie niks staan van opnemen heb hem uitgezet......................lekker rustig! Vloeken doet iedereen en het is niet voluit geschreven................get over it!
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 18 Jan 2018 13:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem247

Bericht 18 Jan 2018 13:35

Re: telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Uitgezet dus.. :palm:
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jan 2018 13:36

Re: telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Nou, topic kan gesloten worden dus.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Jan 2018 13:36

Re: telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

caribbeanlover schreef:Ik zie niks staan van opnemen heb hem uitgezet......................lekker rustig! Vloeken doet iedereen en het is niet voluit geschreven................get over it!


CBL: doe even rustig asjeblieft. Het gaat om een berichtje op je telefoon. Geen reden zo uit je panty te schieten.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jan 2018 13:38

Re: telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Caro schreef:
caribbeanlover schreef:Ik zie niks staan van opnemen heb hem uitgezet......................lekker rustig! Vloeken doet iedereen en het is niet voluit geschreven................get over it!


CBL: doe even rustig asjeblieft. Het gaat om een berichtje op je telefoon. Geen reden zo uit je panty te schieten.


Mag ik dat zelf bepalen? Nu staat die uit, maar kan dus niet bereikt worden niet zo heel erg handig.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 18 Jan 2018 13:46

Re: telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Dan zet je ‘m weer aan en kijk je of het alarm uit is gegaan door het uit- en aanzetten. Kan goed!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 18 Jan 2018 14:11

Re: telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Teun schreef:Dan zet je ‘m weer aan en kijk je of het alarm uit is gegaan door het uit- en aanzetten. Kan goed!


Klopt, ik heb het ook wel eens gehad! Of dat ik het bericht tig keer ontving, ook gezellig..
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Jan 2018 14:54

Re: Telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

dan schakel je je noodmeldingen toch alleen uit. Hier ook wat vaker binnen gekomen maar waarschijnlijk was het dus noodzakelijk anders zouden ze dat echt niet er uitgooien.
2015 💙
<<

Anoniem244

Bericht 18 Jan 2018 15:15

Re: Telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Hier ook 5x binnen gekomen op mijn telefoon, 4x op telefoon vriend en 4x op m’n werktelefoon
Beetje vaak maar ach :)
<<

Anoniem248

Bericht 18 Jan 2018 15:33

Re: Telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Ik heb helemaal niks gehad. Ik denk dat jij mijn meldingen gewoon gehad hebt, CBL.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jan 2018 15:33

Re: Telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Mensen met een bepaalde provider kregen berichten idd vaker binnen en andere (zoals ik) weer helemaal niet.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 18 Jan 2018 15:42

Re: Telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Wat kun jij je toch druk maken om onbenullige dingen :palm: haal gewoon de batterij eruit of zo.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Jan 2018 16:29

Re: Telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Amandine schreef:Wat kun jij je toch druk maken om onbenullige dingen :palm: haal gewoon de batterij eruit of zo.

Nou, als mijn telefoon continu zou loeien omdat ik een alarmmelding zou hebben zou ik daar ook wel schijtziek van worden. En batterij eruit halen kan niet eens bij alle telefoons, en daarbij ben je dan ook niet bereikbaar wat ik niet prettig vind.
Niet dat je dan maar meteen zo moet gaan vloeken zoals CBL deed hoor, maar ik vind het ook wat raar om te zeggen dat je je hier niet druk om moet maken want ik snap wel dat ze het vreselijk irritant vond.

♥♥
<<

Anoniem244

Bericht 18 Jan 2018 19:42

Re: Telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Ik vond het ook irritant hoor, vooral omdat het 3 telefoons waren hier en het een vrij indringend geluid is
<<

Anoniem260

Bericht 23 Jan 2018 10:39

Re: Telefoon blijft maar afgaan alarmmelding.

Amandine schreef:Wat kun jij je toch druk maken om onbenullige dingen :palm: haal gewoon de batterij eruit of zo.



Heerlijk toch, als dat t enige is waar je je druk om hoeft te maken :laughcry:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers