Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koffie per dag

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Jan 2018 12:12

Re: Koffie per dag

0 kopjes koffie per dag.
Ik vind het heerlijk ruiken, maar ik krijg het niet weg.
Ik haal het gemiddelde wel meer naar beneden, sorry dames.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 17 Jan 2018 14:48

Re: Koffie per dag

0-4 per dag. Toen ik nog werkte was dat 4-8 per dag op werkdagen.
Ik vind koffie heerlijk maar kan ook dagen zonder. Hou wel alleen van zwarte koffie zonder suiker. Alle speciale smaakjes oid vind ik ook niet echt koffie.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 17 Jan 2018 19:52

Re: Koffie per dag

Ik neem er 1mee in de auto naar mijn werk, dan op mijn werk nog 1of 2 kopjes.
Als ik thuis ben, begin ik meestal rond half tien met het eerste kopje, totaal meestal vier. Maar thuis hebben we halfcaffeine koffie, in ons ouderwetse filterapparaat, dus die tikken wat minder hard aan.
Net als UN drink ik na een bepaalde tijd niet meer, die grens is bij mij ongeveer half vier. Ik merk echt veel van de caffeine, en wil in de avond gewoon rust in mijn lijf.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 17 Jan 2018 19:59

Re: Koffie per dag

Ik drink er 's ochtends 1 als ik op mijn werk kom. Om 11 uur nog een op mijn werk. Als ik 's middags vergadering heb nog een, als ik gewoon les moet geven heb ik geen tijd om het te halen. 's Avonds drink ik thuis nog koffie, dan hebben we filterkoffie.

Als ik niet werk drink ik 's ochtends rond 10 uur een kop en dat is dan meestal Nespresso.
⁠♡♡♡
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Jan 2018 16:08

Re: Koffie per dag

Ik drink geen koffie
2014 2016
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 18 Jan 2018 17:03

Re: Koffie per dag

Wij hebben een bonen apparaat en ik zeg altijd als die kapot gaat rijd ik gelijk om een nieuwe...
Drink iedere dag koffie en ik ben ook erg fan van een cappuccino ....vooral savonds de jongste op bed en dan kom ikk beneden en heeft mijn man mijn cappuccino al klaar staan
<<

Anoniem286

Bericht 18 Jan 2018 19:51

Re: Koffie per dag

Ik drink dagelijks koffie, ik vind het heerlijk. Ik drink wel vrij veel koffie, dat mag wel wat minder. Vooral op mijn werk drink ik een hoop. Ik kom denk ik wel op een kop of 8-10 per dag als ik werk. Als ik vrij ben wel minder, vandaag ben ik vrij en heb ik tot nu toe 3 kopjes op en neem ik er zo nog 2 denk ik. Thuis hebben wij een filterapparaat (een moccamaster) en halen daarvoor koffie bij een speciaalzaakje. Soms als we geen tijd hebben om daarheen te gaan halen we DE black. Daarnaast hebben we een nespresso, daar doe ik het liefst de gewone cupjes van nespresso in. De lekkerste vind ik de roma en de caramelito. Ik haal eigenlijk nooit koffie ergens om zo op te drinken, ik maak geen gebruik van het openbaar vervoer en kom niet langs tentjes op weg naar het werk.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 18 Jan 2018 20:08

Re: Koffie per dag

Ik drink bijna nooit koffie. Heel soms thuis als ik de thee zat ben. Of als we eens in de stad ergens wat drinken, bestel ik een lekkere koffie met caramel ofzo.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Brooke

Bericht 19 Jan 2018 10:48

Re: Koffie per dag

2 kopjes senseo per dag. Heel verschillend wanneer. De ene keer 2 kopjes achter elkaar in de ochtend, dan weer ver in de middag of 1 kopje in de ochtend en 1 in de middag. Ik kijk gewoon wanneer ik zin heb.
Ik zou wel graag een luxere koffiezetapparaat willen hebben, zodat we wat meer kunnen variëren in wat voor koffie.
Op het werk drink ik nauwelijks koffie, ik heb het daar altijd warm en vaak dorst, dus dan drink ik liever iets al water. Ik ga ook graag naar koffietentjes, dat gebeurd niet zo vaak, maar dan probeer ik altijd wat anders.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 19 Jan 2018 11:00

Re: Koffie per dag

Ik drink gemiddeld zo’n twee kopjes koffie per dag. Liefst verkeerd of zelfgemaakte latte macchiato, al lust ik zwart ook.
We hebben sinds een maand een Senseo Switch. Wisselen dus af tussen filterkoffie en een pad.

Als ik ergens anders koffie drink bestel ik vaak een cappucino, latte macchiato of variant op 1 van beide.

Thuis hebben we 1 flesje karamelsiroop staan, zo af en toe vind ik dat lekker om een beetje door m’n melk te mengen voor het opschuimen.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers