Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke fiets heeft jouw kind?

<<

Anoniem250

Bericht 17 Jan 2018 12:14

Re: Welke fiets heeft jouw kind?

Katrien schreef:
HollyGolightly schreef:Ik wil ze heel graag de Veloretti geven als ze 4 worden, maar daar moeten ze 1,01 m voor zijn en ik vrees dat ze dat niet gaan halen. Ze waren vorig jaar ook te klein voor de Veloretti loopfiets.



Dat is wel jammer dan HG! Hoe lang zijn ze nu? Ik las dat ze in 12 en 16 inch te krijgen zijn, 16 inch lijkt me nog zo groot, maar misschien verkijk ik me daar op. Het zijn echt prachtige fietsen. Vooral de gele vind ik super.


Die 12 inch zijn volgens mij loopfietsen. Ze zijn nu drie jaar en 88 en 90 centimeter. Dus ze moeten wel heel veel groeien om op een 16 inch fiets te passen. Ik vind de fietsen ook echt heel mooi! Hoe schattig, een tweeling op twee van die fietsjes.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 17 Jan 2018 12:21

Re: Welke fiets heeft jouw kind?

Katrien schreef:
HollyGolightly schreef:Ik wil ze heel graag de Veloretti geven als ze 4 worden, maar daar moeten ze 1,01 m voor zijn en ik vrees dat ze dat niet gaan halen. Ze waren vorig jaar ook te klein voor de Veloretti loopfiets.



Dat is wel jammer dan HG! Hoe lang zijn ze nu? Ik las dat ze in 12 en 16 inch te krijgen zijn, 16 inch lijkt me nog zo groot, maar misschien verkijk ik me daar op. Het zijn echt prachtige fietsen. Vooral de gele vind ik super.


Als het zadel op z’n laagst staat, is het bovenkant zadel tot de grond 55 cm las ik op de site (bij die 16inch).
Hij is geschikt voor kindjes van 102 T/m 118 cm.

Onze dochter was trouwens ook lang nog wat klein voor de loopfiets. Binnenkort haar even goed opmeten voor we deze fiets bestellen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 17 Jan 2018 13:36

Re: Welke fiets heeft jouw kind?

Toen zoen 3 werd hebben we hem een 12 inch fiets gegeven. We waren toen gewoon naar een fietsenwinkel gegaan en daar heeft hij er (onbewust) zelf eentje uitgekozen die wij later zijn gaan halen en voor zijn verjaardag gegeven hebben. Hij had toen nog zijwieltjes maar een halfjaar later fietste hij zonder zijwieltjes.

Afgelopen zomer, toen hij 4,5 was, hebben we een 14 inch gekocht. Deze keer tweedehands omdat we verwachtten dat hij hier niet lang op zou fietsen. Hij is/was helaas nog te klein voor een 16 inch. Denk dat we deze zomer wel overgaan naar een 16 inch, maar nog geen idee welke fiets.
2012 & 2016
<<

Patsy

Bericht 17 Jan 2018 14:41

Re: Welke fiets heeft jouw kind?

Echt super schattig, HG. Maar dan moeten ze nog wel een groeispurt krijgen. Mijn zoon is dus 1.01m maar heeft hele korte beentjes, dus ik denk dat een Veloretti te groot wordt dan.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 17 Jan 2018 16:29

Re: Welke fiets heeft jouw kind?

Die veloretti fietsen vind ik zo mooi! Een loopfiets daarvan leek me destijds ook leuk, maar ik wilde hem geven met de tweede verjaardag en toen was hij echt nog niet lang genoeg.

Mijn zoon is trouwens nu ongeveer 1.05m en rijdt dus sinds kort op een 16 inch, zadel op zn laagst en dat past net. Verschilt soms ook echt nog wel per merk/model hoe ze erop zitten.
<<

Patsy

Bericht 13 Feb 2018 18:02

Re: Welke fiets heeft jouw kind?

Even een up met het resultaat. Deze fiets gaat het worden.

https://www.specialized.com/nl/nl/ripro ... r/p/129078
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 13 Feb 2018 18:52

Re: Welke fiets heeft jouw kind?

Holly je zou eens kunnen kijken naar de fietsjes van banwood. Die lijken qua stijl erg op de veloretti, maar zijn wat kleiner (de loopfiets in ieder geval, dus de gewone fietsjes wellicht ook wel!)
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 13 Feb 2018 18:53

Re: Welke fiets heeft jouw kind?

Stoere fiets Katrien!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot], Verde