Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het wat wil jij nog een keer proberen topic

<<

Anoniem 48

Bericht 02 Nov 2013 16:53

Het wat wil jij nog een keer proberen topic

Op het oude forum was het topic er en hier een nieuwe.
De vragen: wat wil je nog een keer proberen en als je het dan hebt geprobeerd wat vond je er van.

Ik wil nog een keer verse kokos eten. Heb net een kokosnoot gehaald dus die ga ik maandag slachten.
Verder wil ik nog zo'n ding proeven wat een mix is tussen bloemkool en broccoli. Die er zo mooi uit zien.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 02 Nov 2013 17:04

Re: Het wat wil jij nog een keer proberen topic

Ik wil nog een keer oesters eten.

Ik heb vorige keer weer een keer zeekraal gegeten. Ik vond het dit keer wat tegenvallen, lag misschien ook aan hoe ik het had klaargemaakt.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Tamago

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:49

Bericht 02 Nov 2013 17:07

Re: Het wat wil jij nog een keer proberen topic

kreeft wil nog wel eens graag willen eten
<<

Anoniem75

Bericht 02 Nov 2013 17:09

Re: Het wat wil jij nog een keer proberen topic

Ik ook kreeft. Verder zou ik edamame wel eens een keer willen proberen en pompoen(soep)
<<

Anoniem 42

Bericht 02 Nov 2013 18:11

Re: Het wat wil jij nog een keer proberen topic

Ame.. nog iets. Ik had er nooit van gehoord totdat ik het als favoriete groente van het halve forum zag opduiken, dus nu wil ik dat ook graag proberen.
<<

Anoniem286

Bericht 02 Nov 2013 19:02

Re: Het wat wil jij nog een keer proberen topic

Konijn en haas wil ik graag nog eens proberen.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 02 Nov 2013 19:15

Re: Het wat wil jij nog een keer proberen topic

Ik ben dol op cactusthee, dus ben benieuwd of ik het ook lekker vindt als het niet in thee vorm is ;-)
<<

Anoniem75

Bericht 02 Nov 2013 22:01

Re: Het wat wil jij nog een keer proberen topic

Twellie schreef:Ame.. nog iets. Ik had er nooit van gehoord totdat ik het als favoriete groente van het halve forum zag opduiken, dus nu wil ik dat ook graag proberen.


Edamame dus :)
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 03 Nov 2013 19:45

Re: Het wat wil jij nog een keer proberen topic

Oesters. En ik ga eens een lijstje maken met culinaire bergen die ik nog wil beklimmen, zoals soufflé, een hele kip uit de oven en stoofvlees.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 04 Nov 2013 17:04

Re: Het wat wil jij nog een keer proberen topic

Coquilles. Heb het nog nooit gehad en zie het vaak voorbij komen op tv.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem 48

Bericht 05 Nov 2013 14:27

Re: Het wat wil jij nog een keer proberen topic

mida4you schreef:Coquilles. Heb het nog nooit gehad en zie het vaak voorbij komen op tv.


Vond het lekker :) vond het lijken op witvis maar dan met een veel stevigere structuur.
<<

Anoniem23

Bericht 05 Nov 2013 14:30

Re: Het wat wil jij nog een keer proberen topic

Ik geloof dat ik alles wel heb geprobeerd wat ik wilde proberen! Alleen een echt goede chocolade soufflé heb ik nog nooit gemaakt. Dat wil ik nog wel eens doen!
Ik zou wel nog een pasta machine willen zodat ik beter zelf pasta kan maken, dat is toch wel makkelijker dan zelf uitrollen haha.
<<

Anoniem7

Bericht 05 Nov 2013 14:37

Re: Het wat wil jij nog een keer proberen topic

Ik wil ei leren eten. Gekookt ei hoeft van mij niet zo nodig maar ik ben zo jaloers op de mensen die een gebakken eitje of omeletje op brood lusten. Dat lijkt me nou élke keer zo lekker eruit zien en zo lekker ruiken, maar elke keer als ik het proef dan vind ik het weer niet te eten.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers