Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 12 Jan 2018 15:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Held! Vet goed dat je gewoon even in die staat een gesprek gedaan heb joh! Afwachten maar. Voor jou niet onoverkomelijk ver uiteen?

Beterschap! Hoop dat de lappenmand een beetje meevalt qua gezin.. sterkte!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 12 Jan 2018 15:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Tnx! Maar het voelde ook niet goed om zo op het laatste moment nog af te bellen. Dus op goed geluk gegaan. Het ging ook net goed, haha. Nu maar verder uitzieken. Verder waren het nogal ouderwetse mensen met hun gewoontes. Niks mis mee hoor begrijp me niet verkeerd, maar denk niet dat het passend bij mij is. Vrij veel vaste en verplichte regels en eisen terwijl ik behoorlijk de vrijheid qua werken gewend ben. Ook qua uren en dagen liggen we niet echt op een lijn, maar dat valt wel op te lossen. We zullen zien.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem246

Bericht 13 Jan 2018 17:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Een half uur voor ik naar bed ga neem ik mijn slaapmedicatie in. Gisteren niet. Ik heb nog ruim twee uur voor de televisie gezeten en heb mezelf over mijn slaap heengezet, omdat het allemaal zo leuk was. En toen ging ik naar bed. En viel ik dus niet in slaap. Vannacht heb ik heel even geslapen en ik ben nu verschrikkelijk moe en chagrijnig. Ik heb in ieder geval geleerd dat ik consequent moet zijn en dat de televisie er niet meer toe doet als ik mijn medicatie heb gehad, maar wat baal ik! (En moe :( )
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 13 Jan 2018 18:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Beterschap thunder en goed dat je gegaan bent.
#teammaple🍁
<<

Anoniem231

Bericht 15 Jan 2018 07:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat ik al sinds 5 uur wakker ben. Zoon werd toen al wakker. Hij is nu al lastig van vermoeidheid. Wordt een lange dag! Ga vandaag maar veel dingen doen met hem zodat hij bezig gehouden wordt, minder tijd om te zeuren.
<<

Anoniem336

Bericht 15 Jan 2018 09:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

dat ik vanaf vandaag weer elke week naar het zwembad mag sjouwen met 3 kids (waaronder een baby..
<<

Anoniem231

Bericht 15 Jan 2018 10:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Succes elja
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 15 Jan 2018 10:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat mijn jongste dochter vannacht aan het spoken was waardoor ik maar een paar uurtjes heb kunnen slapen. Heb vandaag een avonddienst dus kan ook niet op tijd op bed. Zucht.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 15 Jan 2018 12:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Vet nutteloos probleem dit maar het regent en waait hier keihard en ik heb geen lunch bij me. Ik kan wel naar de kantine lopen, maar ik had m'n zinnen gezet op een broodje tonijnsalade van de broodjeszaak hier om de hoek. Maar ik wil niet natregenen. Dus nu zit ik een droge cracker te eten. Bah.

♥♥
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 15 Jan 2018 13:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik heb hetzelfde Elliot maar ik ga met m'n paraplu 3km lopen naar een koffietentje want ik moet van mezelf elke dag naar buiten :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Jan 2018 14:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat ik niet weet waar ik qua werk aan toe ben. Ik ga tijdelijk op twee scholen werken met een uur reisafstand van elkaar. Dit omdat ik via een detacheringsbureau werk. Nu gaat de nieuwe school er al vanuit dat ik vanaf donderdag volledig bij hun kan gaan werken. Terwijl mijn oude school nog aan het puzzelen is met hoe mijn rooster nu moet worden.
Nu krijg ik weer een mail over morgen van de nieuwe school voor het ophalen van spullen en dat ze zorgen dat ik donderdag kan beginnen.
detacheringsbureau is er druk mee bezig, maar het trekken aan twee kanten daar wordt ik wel moe van.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 16 Jan 2018 19:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat ik sinds gisteren ziek thuis ben. Dochter heeft me aangestoken met ene buikgriep virus ofzo. En zij is ook nog niet beter! Zelf ziek en dan ook nog voor een ziek kind zorgen... ik ben gesloopt. Mijn vriend heeft zoveel mogelijk thuis gewerkt vandaag, maar moest aan het eind van de middag wel weg. Ik hoop dat ze nu slaapt, dan duik ik ook mijn bed in :sleep:
december 2016
juli 2019
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 16 Jan 2018 20:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh, Niekske. Dat is zo vervelend.
Beterschap!

Ik baal omdat dochter al voor de 2e avond niet wil slapen.
Gillen en krijsen net. Ze wil uit bed en in ons bed. Heb haar 30 min gelaten en toen had ze alles uit bed gegooid (spenen, knuffels). Ben vervolgens stil en in het donker op de grond voor haar bed gaan zitten. En toen werd ze stil en ging ze slapen.
<<

*foef*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 131

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Jan 2018 20:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

.
Laatst gewijzigd door *foef* op 17 Feb 2018 15:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 16 Jan 2018 21:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Jeetje foef, das schrikken!!
Daar ben je dan nog goed vanaf gekomen.

Ik baal dat ik ziek ben. Handig ook net nu ik weer aan het reïntegreren ben...
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 16 Jan 2018 21:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh nou, dan heb je zeker geluk gehad Foef!

MissBitchy en Niekske, beterschap allebei!
2012 & 2016
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 17 Jan 2018 10:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oei foef, dat is schrikken en had ook zeker anders af kunnen lopen.

Ik moet zo naar de fysio, dry needling en dat doet zo verrekte pijn dat ik er ook echt tegenop zie.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 17 Jan 2018 11:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

MissBitchy en Niekske beterschap!

Dat is schrikken Foef!

Succes Daarom!

Ik baal dat ik ziek lijk te worden net nu ik een aantal dagen naar Vlieland heb gepland! Ik hoop dat het niet door gaat zetten en het bij een flinke verkoudheid blijft!
<<

Anoniem239

Bericht 17 Jan 2018 12:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Jada schreef:MissBitchy en Niekske beterschap!

Dat is schrikken Foef!

Succes Daarom!

Ik baal dat ik ziek lijk te worden net nu ik een aantal dagen naar Vlieland heb gepland! Ik hoop dat het niet door gaat zetten en het bij een flinke verkoudheid blijft!


Mocht het wel doorzetten probeer dan hotcoldrex. Dat is echt mijn wondermiddel als ik griepig ben en het niet uitkomt. Na zo'n zakje voel ik me echt stukken beter.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 17 Jan 2018 12:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh maar dat is wel zo ranzig Keshi.

Ben net terug van de fysio, ik ben eerst gekraakt en daarna op twee punten geprikt. Moet volgende week weer heen. Ik ben nu echt kapot!

Beterschap Jada, hoop voor je dat het niet doorzet! Anders vanavond even twee jagermeister nemen voor je gaat slapen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 17 Jan 2018 12:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh Daarom, ik vind dat ook zo naar, dat dry needling. Gister ook weer geweest.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 17 Jan 2018 12:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Thunder schreef:Oh Daarom, ik vind dat ook zo naar, dat dry needling. Gister ook weer geweest.


Vooral die tikken die je door je lichaam krijgt zijn echt zo pijnlijk.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 17 Jan 2018 12:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Daarom schreef:
Thunder schreef:Oh Daarom, ik vind dat ook zo naar, dat dry needling. Gister ook weer geweest.


Vooral die tikken die je door je lichaam krijgt zijn echt zo pijnlijk.

Ja, hou op. Ik lig nog wel eens te janken hoor...
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 17 Jan 2018 12:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Thunder schreef:
Daarom schreef:
Thunder schreef:Oh Daarom, ik vind dat ook zo naar, dat dry needling. Gister ook weer geweest.


Vooral die tikken die je door je lichaam krijgt zijn echt zo pijnlijk.

Ja, hou op. Ik lig nog wel eens te janken hoor...


Ze heeft me nu maar op twee punten gepakt om te kijken hoe ik erop reageer door die burn-out. Dus even afwachten vandaag.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 17 Jan 2018 21:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal ervan dat mijn zoon nog minimaal 3 weken in de gips zit. Ik had gehoopt op een loopgips, dus dat viel even vies tegen vandaag. Hij mag er niet op steunen, wordt nog wat.
2012 & 2016
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers