Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor een kindje in 2018

<<

Anoniem286

Bericht 09 Jan 2018 19:01

Re: Voor een kindje in 2018

Wat een vervelende spanning Lot. Hopelijk heb je snel een knaller te pakken qua testen.

Uffe: over innesteling heb ik geen verstand maar volgens mij is dat kort na bevruchting. Paar dagen ofzo. Maar ik begrijp idd dat je je rot voelt als je weer negatief test, ik heb dat ook heel erg. Hopelijk wordt je niet ongesteld en test je het weekend wel positief!


Hier niks te melden trouwens, in de wachtweken en heb vanmiddag echt een leuke kast geZien voor op een babykamer dus hopelijk ben ik snel zwanger :p de oude kamer van S moet sowieso dan goed opgeknapt worden dus vandaar :)
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 09 Jan 2018 19:13

Re: Voor een kindje in 2018

Ooh spannend uffe!
Hoop op alsnog goed nieuws komend weekend!

Lot jemig snap dat je er beetje over stresst :(
Hopelijk zit t alsnog wél goed. Ga je over paar dagen nog een keer testen?

Nou ik heb ook wat hoor. Vannacht naar huisartsenpost geweest met enorme pijn in m’n buik. Ze dachten aan galsteen. Heeft de arts me een injectie gegeven met een of andere pijnstiller en me diclofenac meegegeven voor vandaag (en notabene met hem besproken dat ik heeeel pril zwanger zou kunnen zijn). Vandaag opnieuw veel pijn maar op andere plek, dus naar m’n eigen huisarts geweest. Blijken zowel die pillen als injectie absoluut niet te mogen tijdens zwangerschap. Pfff. Nu is de kans dat ik daadwerkelijk zwanger ben natuurlijk niet groot, maar jemig daar nu dus wel beetje bang voor :( bah
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 09 Jan 2018 19:56

Re: Voor een kindje in 2018

Oh dat is echt shit Sophie. Hopelijk weet je snel meer.

Ik heb zelf de moed eigenlijk al opgegeven en denk nu:next round!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 09 Jan 2018 20:14

Re: Voor een kindje in 2018

Ik lijk nu toch wel echt ongesteld te worden.

Bah Sophie wat naar. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar een naar gevoel over hebt. Hoelang moet je nog wachten Sophie?

Highway spannend, als het nu niet raak is wil je de stap richting het ziekenhuis zetten toch?

Lot, je kan nog testen maar als het nu gewoon een menstruatie lijkt is het denk ik inderdaad in een heel vroeg stadium mis gegaan.
⁠♡♡♡
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 09 Jan 2018 20:31

Re: Voor een kindje in 2018

Ja duurt nog lang hoor. Officieel zou ik volgende week donderdag mogen testen. Maar vorige keer testte ik al 2 dagen ervoor duidelijk positief, dus miss dat ik dan nu ook wel wat eerder test.

Heb net samen met m’n man besloten dat ik met de utrogestan stop voor deze poging. En dan hopelijk deze ronde niet zwanger en volgende keer met goede moed weer proberen (en ik zeg wel hopelijk vanuit rationeel dat dat beter zou zijn. Gevoelsmatig doet t me wel echt weer verdriet)
<<

Anoniem286

Bericht 09 Jan 2018 21:48

Re: Voor een kindje in 2018

Is al bekend waar de pijn nou vandaan komt Sophie? Vervelend zeg, zeker dan nog die onzekerheid erbij omdat de medicatie eigenlijk niet mag..

Uffe: idd na deze cyclus wil ik met IUI beginnen, ik mocht bellen wanneer ik ‘zover’ was dus als het goed is en het niet te druk is kan ik dan vrij vlot starten.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 10 Jan 2018 02:56

Re: Voor een kindje in 2018

Nee ze weten t niet precies. Ben vandaag ook in ziekenhuis geweest voor bloedprikken en heb licht verhoogde ontstekingswaarden, maar niet dusdanig dat t echt op iets ernstigs lijkt. Dus nog 2 dagen aankijken of t vanzelf overgaat en mocht t erger worden of ik krijg koorts dan gelijk melden en door naar ziekenhuis. Dus nu overleven op paracetamol (die andere pillen durf ik niet meer)

Spannend voor jullie zeg! Hoop dat de iui alsnog niet nodig blijkt te zijn. Maar wel fijn om nu stappen te kunnen nemen mocht t nodig zijn denk ik!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 10 Jan 2018 07:53

Re: Voor een kindje in 2018

Lot, ik heb een miskraam gehad met 6 weken. Begon op vrijdag licht bloedverlies, zaterdag wat meer (menstruatie achtig), zondag niks en maandag had ik al een negatieve test. Het kam dus helaas wel
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 10 Jan 2018 09:33

Re: Voor een kindje in 2018

Klinkt een beetje als hoe het bij mijn blindedarm ontsteking ging Sophie!
Wat doet ustrogestan eigenlijk? Kan het kwaad om zwanger te zijn en daarmee te stoppen?

Wel fijn dat het zo kan Highway. Ik wil denk ook nog een afspraak maken bij de gynaecoloog omdat ik het vertrouwen zo kwijt ben in mijn lichaam.
⁠♡♡♡
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Jan 2018 12:54

Re: Voor een kindje in 2018

Hmm ik ben vandaag vrij en heb wel een heftig weekje. Familielid heeft hartoperatie, anders zwanger familielid werd met vervroegde weeën opgenomen en ik testte vorige week positief en nu dus niet meer. Ik weet van mezelf dat dingen altijd even moeten landen. Het was nog maar zo kort dus eigenlijk meer een uitgestelde menstruatie maar toch is het raar, het was een kans. Ik weet even niet hoe ik er mee om moet gaan en of ik het mensen wil vertellen of niet. Hoort misschien niet helemaal hier thuis maar wil het even kwijt.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 10 Jan 2018 13:10

Re: Voor een kindje in 2018

Lot ik heb hetzelfde gehad, een licht positieve test die niet opliep en uiteindelijk werd ik dus toch een paar dagen later ongesteld. Ik heb na mijn menstruatie wel even de verloskundige gebeld om te vragen hoe nu verder. Dat was wel een geruststellend gesprek.
Ik heb mensen het wel verteld. Of er niet niks over gezegd zeg maar. Dus als het moment zich voordeed, bracht ik het wel ter sprake. Mensen weten ook allemaal dat we al even bezig zijn dus voelde voor mij goed om te doen. Voor iedereen natuurlijk dus doen wat voor jou goed voelt.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Jan 2018 13:14

Re: Voor een kindje in 2018

Vervelend lot. En ik begrijp jou helemaal uffe. Zelf Heb ik nu een doorverwijzing gekregen naar een gynaecoloog.
<<

Countingdays

Noob

Berichten: 100

Geregistreerd: 24 Aug 2017 10:21

Bericht 12 Jan 2018 10:49

Re: Voor een kindje in 2018

Wat vervelend dat er zo veel dames hier niet zo maar zwanger raken. Tabbie, ben jij al lang bezig?
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 12 Jan 2018 22:32

Re: Voor een kindje in 2018

Tabbie wat rot dat jij ook het vertrouwen in je lichaam kwijt bent. Wanneer kan je.terecht in het ziekenhuis?

Ik heb nog niet gebeld, weet even niet zo goed wat ik wil. Ga deze cyclus eerst maar ovulatietesten gebruiken en die Etos zwanger worden tabletten en daarna een beslissing nemen.
⁠♡♡♡
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Jan 2018 00:14

Re: Voor een kindje in 2018

En misschien toch nog een keer testen, Uffe.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 13 Jan 2018 00:18

Re: Voor een kindje in 2018

Van wat andere orde dan de rest hier nu. Maar als mijn strip op is(nog 5 stuks) dan stop ik met de pil. En gaan we ervoor. Vind het nu al spannend. Kunnen we dat wel. Redden we het wel. Maar de meesten kunnen het dus zal het hier ook wel goed komen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem284

Bericht 13 Jan 2018 00:20

Re: Voor een kindje in 2018

Leuk en spannend!
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 13 Jan 2018 06:27

Re: Voor een kindje in 2018

Leuk justmedaan!! En dat spannende snap ik hoor, dat heb ik nu voor een 2e opnieuw wel weer met vlagen haha.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 13 Jan 2018 06:30

Re: Voor een kindje in 2018

Lot volgend mij had ik nog helemaal niet op jou gereageerd. Hoe voel je je nu? Rot zeg! Ja t was pril maar t was toch echt een positieve test! Dus daar mag je ook best verdrietig van zijn. Ik heb met vertellen t zelfde als mdu gedaan, voelde voor mij ook t best (al weten bij ons ook best wat mensen dat we er weer mee bezig zijn door omstandigheden)
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 13 Jan 2018 06:36

Re: Voor een kindje in 2018

Uffe schreef:Klinkt een beetje als hoe het bij mijn blindedarm ontsteking ging Sophie!
Wat doet ustrogestan eigenlijk? Kan het kwaad om zwanger te zijn en daarmee te stoppen?

Wel fijn dat het zo kan Highway. Ik wil denk ook nog een afspraak maken bij de gynaecoloog omdat ik het vertrouwen zo kwijt ben in mijn lichaam.


Brrrr dat klinkt heftig!
Bij mij lijkt t mee te vallen, pijn is weer bijna helemaal weg. Volgende week nog een belafspraak met m’n huisarts, maar waars hoef ik niet meer terug.

Ik word altijd heel snel na de eisprong ongesteld, zit maar 8/9 dagen tussen vaak. Utrogestan helpt om 2e helft cyclus te verlengen, zodat een evt embryo meer kans heeft in te nestelen. 1 van mijn gyns gelooft hier niet in, de ander vond dat ik t wel kon proberen. Eerste keer met utrogestan was ik dus gelijk zwanger! Kan toeval zijn natuurlijk, maar baadt t niet... ;)
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Jan 2018 16:21

Re: Voor een kindje in 2018

Lady schreef:En misschien toch nog een keer testen, Uffe.


Menstruatie heeft uiteindelijk wel echt doorgezet.

Spannend Justmedaan!

Ah Sophie duidelijk, gek dat ze daar zo verschillend over denken!
⁠♡♡♡
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 13 Jan 2018 16:58

Re: Voor een kindje in 2018

Uffe schreef:Tabbie wat rot dat jij ook het vertrouwen in je lichaam kwijt bent. Wanneer kan je.terecht in het ziekenhuis?

Ik heb nog niet gebeld, weet even niet zo goed wat ik wil. Ga deze cyclus eerst maar ovulatietesten gebruiken en die Etos zwanger worden tabletten en daarna een beslissing nemen.


Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen, maar zijn dit speciale tabletten? Slikken jullie partners ook tabletten?

Als mijn curretage woensdag achter de rug is wil ik hier ook weer snel aansluiten en dan hoop ik dat we met zijn allen snel zwanger mogen worden!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Jan 2018 17:31

Re: Voor een kindje in 2018

Uffe schreef:
Lady schreef:En misschien toch nog een keer testen, Uffe.


Menstruatie heeft uiteindelijk wel echt doorgezet.

Spannend Justmedaan!

Ah Sophie duidelijk, gek dat ze daar zo verschillend over denken!

Sorry, verkeerd gelezen..
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 14 Jan 2018 08:42

Re: Voor een kindje in 2018

Sophie: voel me nu wel goed hoor! Ik heb het toch maar tegen mijn vriendinnen verteld en daarmee voelde het al een stuk minder beladen of als een geheim.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 14 Jan 2018 20:11

Re: Voor een kindje in 2018

Geeft niet Lady.

Lot fijn dat je je goed voelt! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden!
⁠♡♡♡
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kira