Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij echt BIZAR?

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 12 Jan 2018 22:31

Wat vind jij echt BIZAR?

Oké het is misschien een beetje een overdreven topictitel, maar laat ik dan zeggen ‘op z’n hoogst opmerkelijk’:

Morgenochtend om 11:11 uur start de kaartverkoop voor de carnaval hier. Nee, ik woon vér uit de buurt van Brabant, maarrrr wij hebben hier 2 dagen groot feest in een omgetoverde sporthal. Het is inmiddels zo populair dat je er heel wat voor over moet hebben om een kaartje te bemachtigen.
Onze groep gaat (in ploegendiensten hoor) vannacht om 4u al daarheen om dus buiten in de kou te wachten tot de kaartverkoop start. En ik zit zelfs al in de rats, want er wordt nooit bekend gemaakt hoeveel kaarten er in de verkoop gaan. Dussss je kan zomaar hebben dat je al die uren in de kou staat voor niks! In de kou ja, want je staat gewoon buiten voor de sporthal te wachten en sinds een paar jaar gooien ze uit coulance de deuren rond 7:30u open om binnen verder te kunnen wachten.

Tot zover al redelijk gekkenwerk, toch?

Nu is het zo dat de eerste in de rij z’n kaart gratis krijgt en dat is nu al 4 jaar op rij dezelfde jongen. Hij maakt er dus echt een sport van en vindt de publiciteit ook wel leuk geloof ik.
Hij stond dit jaar, nu op dit moment dus, al vanaf 21:00u in de rij!!!!!!!!!

Bizar toch?! Sta je dus 14 uur in de rij voor een kaartje voor een avondje carnaval, waarvan ook nog eens ruim 10 uur gewoon in de kou!


Wat heb jij onlangs meegemaakt wat onder de noemer bizar/opmerkelijk valt?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Jan 2018 22:46

Re: Wat vind jij echt BIZAR?

Haha ik vind dat van die jongen zéker bizar. Maar eigenlijk de rest ook wel hoor, midden in de nacht in de kou voor een plaatselijk carnavalsfeest.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 12 Jan 2018 22:52

Re: Wat vind jij echt BIZAR?

Ja het is ook gewoon van de zotte. Doe het anders digitaal ofzo.

Ik ben blij dat er voor mij een kaart gehaald word, want als dat niet werd gedaan dan ga ik dus gewoon niet te carnavallen. Ik heb het er niet voor over. Om het te compenseren ga ik ze morgenochtend vroeg wel wat warms te eten/drinken brengen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Jan 2018 22:56

Re: Wat vind jij echt BIZAR?

Waarschijnlijk is het wel een unieke sfeer zo'n nacht en vinden mensen die dat doen het gezellig. Maar idd, doe dat gewoon via internet? :')
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 12 Jan 2018 22:59

Re: Wat vind jij echt BIZAR?

Dat is inderdaad wel bizar! Maar waar ik vandaan kom wordt ook veel carnaval gevierd en hier zijn ook regelmatig feesten waar je op dezelfde manier aan kaartjes kunt komen. Het in de rij staan is dan vaak gewoon al een feestje op zich! Ging bij ons op een gegeven moment zo ver dat mensen dus echt met caravan of tent op straat gingen staan voor een nacht, incl drank en muziek etc. Je ziet wel dat het voornamelijk mannen zijn die daar aan mee doen. Ach ik kan er wel om lachen :)
09-07-2018
11-07-2021
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 12 Jan 2018 23:09

Re: Wat vind jij echt BIZAR?

Tenten/caravans enzo is het hier dan niet haha, maar idd wel met genoeg drank en eten, spelletjes, stoelen, dekentjes en muziek etc.
En de hoempapaband komt zodra de hal open is ook een aantal keer spelen, dus het is ook echt wel een feestje. Maar toch moet ik er niet aan denken om daarvoor in de rij te staan. Was ‘vroegah’ misschien wel anders, toen ik nog geen gezin had enzo. :)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers