Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leukste aan je kind?

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 12 Jan 2018 09:19

Re: Leukste aan je kind?

Van allebei vind in het leuk dat ze zo nieuwsgierig en leergierig zijn.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 12 Jan 2018 10:33

Re: Leukste aan je kind?

T. is enorm zorgzaam en attent en erg leergierig. Ze is geïnteresseerd in alles en iedereen om haar heen en onthoud alles altijd goed waardoor ze er soms een half jaar later nog op terug komt.

N. is vooral heel grappig en het is echt een zonnetje altijd vrolijk.

E. is echt superlief en houd enorm van kroelen.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 12 Jan 2018 10:34

Re: Leukste aan je kind?

Ze is zo lief, gezellig en vriendelijk maar iedereen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 12 Jan 2018 11:16

Re: Leukste aan je kind?

Zoon dat hij zo intens lief en oprecht is. Hij leeft altijd met iedereen mee, voelt zich rot als hij een beetje boos tegen ons gedaan heeft, knuffelt het liefst de hele dag, eet geen vlees omdat hij dat zielig vindt voor de diertjes, wordt boos om al het onrecht dat hij ziet of hoort enz.

Dochter is over het algemeen gewoon een vrolijk huppelkind. Wil de hele dag leuke dingen doen, vindt alles gezellig en is heel behulpzaam met alles.
2010 2012
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 12 Jan 2018 21:55

Re: Leukste aan je kind?

Onze dochter is heel erg zorgzaam. Vooral nu ik zwanger ben wil ze mij overal mee helpen en als ik wat laat vallen rent ze er meteen op af want ik kan niet meer zo goed bukken. Op school is ze ook heel zorgzaam en lief voor de andere kindjes, als er iemand pijn of verdriet heeft komt ze als één van de eerste met de troostkoffer aan rennen! :love:
Ze is ook heel erg creatief en vind het erg leuk om dingen te tekenen en te knutselen. Verder is ze ook enorm leergierig zowel op school als thuis, neemt heel veel in zich op en kan het later nog precies aan ons na vertellen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 12 Jan 2018 22:41

Re: Leukste aan je kind?

Dat ze zo eigen is! F is echt F. ze is lief maar ook ondeugend, ze maakt grapjes en voelt alles zo.goed aan.

Ze gaat met plezier naar de gastouder en de psz. Laatste tijd is rommelig geweest hier maar ze heeft het zo goed gedaan!

Uiterlijk vind ik haar krullen en ondeugende.blik het leukste!
⁠♡♡♡
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 12 Jan 2018 22:50

Re: Leukste aan je kind?

Hoe ze zich bovenop mama/papa/beer kan storten om te knuffelen.
Dat ze houdt van gekke bekken trekken en die van ons probeert na te doen.
Dat ze zo leuk kan spelen, alleen, maar ook met andere kindjes.
Dat ze enorm nieuwsgierig is en alles wil zien/horen/voelen/eten/drinken/etc wat wij ook doen.
Ik kan nog wel even doorgaan. Ik heb gewoon een heel leuk kind :ja:
december 2016
juli 2019
<<

Lays

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 12 Jan 2018 23:02

Bericht 12 Jan 2018 23:22

Re: Leukste aan je kind?

Dochter (6 jr):
-Ze is een echte grapjas en kan lekker gek doen.
-Er gaat geen dag voorbij, waarin ze zegt dat ze van mij houdt en dat ze mij de liefste mama van de wereld vindt :love:

Zoon (4 jr):
-Hij is ontzettend lief en gevoelig, maar kan zijn muurtje optrekken (vooral bij onbekende personen of in nieuwe situaties) en dan het tegenovergestelde laten zien. Echt een zachtgekookt eitje :smile:
-Hij is heel leergierig. Wil alles weten, zelf de meest onbenullige details.
<<

Brooke

Bericht 13 Jan 2018 07:08

Re: Leukste aan je kind?

Ze is heel vrolijk. Pakt iedereen in met d'r lach, enthousiasme en haar stralende ogen. Zelfs bij het stoplicht zwaait ze naar vreemden of bergroet mensen in de winkel.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 13 Jan 2018 07:13

Re: Leukste aan je kind?

Oudste van 4,5: heel leergierig
Jongste van 3: humor, hij is zo grappig en expressief met z’n gezicht :heart:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers