Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toerist spelen in Amsterdam.

<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 12 Jan 2018 16:11

Toerist spelen in Amsterdam.

Om er even uit te zijn gaan wij morgen een dag naar Amsterdam, we hebben besloten even stom echt toerist in eigen land te spelen. Nu wonen wij maar 30 km van Amsterdam, dus we zijn er ook zo. En komen er wel regelmatig om te borrelen en te winkelen.
Maar wat is nou echt leuk om te doen?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Jan 2018 16:26

Re: Toerist spelen in Amsterdam.

Ik vind rondvaarten altijd leuk, dan zie je een stad toch net weer van een andere kant.
❤ 7 juni 2018
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 12 Jan 2018 16:28

Re: Toerist spelen in Amsterdam.

Daar zaten wij ook aan te denken Bliss, dus dat moeten we dan ook gewoon maar gaan doen dan. :)
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 12 Jan 2018 16:29

Re: Toerist spelen in Amsterdam.

Leuk! Rondvaart is leuk, het is nu nog light festival dus ik zou je aanraden om dat te doen als het donker is.
Verder kan ik je heel veel tips geven maar die zijn niet perse toeristisch. Ik ga op zaterdag graag naar de markt om boodschappen te doen en een kop koffie of een borrel. De A'dam toren is wellicht ook leuk om te bezoeken! De TonTon club is leuk, spelletjes doen.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 12 Jan 2018 16:32

Re: Toerist spelen in Amsterdam.

Harrison schreef:Leuk! Rondvaart is leuk, het is nu nog light festival dus ik zou je aanraden om dat te doen als het donker is.
Verder kan ik je heel veel tips geven maar die zijn niet perse toeristisch. Ik ga op zaterdag graag naar de markt om boodschappen te doen en een kop koffie of een borrel. De A'dam toren is wellicht ook leuk om te bezoeken! De TonTon club is leuk, spelletjes doen.


Dat doen wij hier inderdaad ook vaak op zaterdag, even naar de markt, lunchen met een borrel.

Ik zat ook te denken om het 's avonds te doen die rondvaart.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 12 Jan 2018 16:40

Re: Toerist spelen in Amsterdam.

Harrison schreef:Leuk! Rondvaart is leuk, het is nu nog light festival dus ik zou je aanraden om dat te doen als het donker is.
Verder kan ik je heel veel tips geven maar die zijn niet perse toeristisch. Ik ga op zaterdag graag naar de markt om boodschappen te doen en een kop koffie of een borrel. De A'dam toren is wellicht ook leuk om te bezoeken! De TonTon club is leuk, spelletjes doen.


Dit inderdaad, ALF rondvaart 's avonds. Al ga ik denk ik gewoon even naar het terrein en wandelen.

Ga schaatsen!

Ik heb ook een vriendinnetje te logeren morgen dus ik ben ook net een beetje aan het bedenken wat we gaan doen. Is TonTon club ook met zijn tweetjes leuk Harri? Zit bij westergas toch?
<<

Anoniem232

Bericht 12 Jan 2018 17:18

Re: Toerist spelen in Amsterdam.

Tonton is superleuk, ook met z'n 2en! Zit bij westergas idd maar ook op de Wallen maar die is 'n stuk kleiner.
Ik zou ook gaan voor de light tour rondvaart en schaatsen. En borrelen. Ik ben niet origineel met m'n ideeën haha. 'n museum bezoeken vind ik ook altijd leuk.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 12 Jan 2018 17:19

Re: Toerist spelen in Amsterdam.

Is die op de wallen ook leuk? Wel stukje dichterbij voor mij met vriendinnetje zonder fiets.. (sorry for taking over)

Ik zou inderdaad ook vooral voor een lunch, winkelsessie, marktje, drankje, lekker eten, biosje of dat soort dingen gaan.
<<

Anoniem232

Bericht 12 Jan 2018 17:22

Re: Toerist spelen in Amsterdam.

Whatever schreef:Is die op de wallen ook leuk? Wel stukje dichterbij voor mij met vriendinnetje zonder fiets.. (sorry for taking over)

Ik zou inderdaad ook vooral voor een lunch, winkelsessie, marktje, drankje, lekker eten, biosje of dat soort dingen gaan.


Ik weet alleen dat die kleiner is dan op Westergas, en ze wisselen regelmatig van spellen dus ik durf niet te zeggen hoe 't daar is. Ik ben alleen op die bij 't Westergasterrein geweest.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 12 Jan 2018 17:22

Re: Toerist spelen in Amsterdam.

Ah ok thanks :))
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 12 Jan 2018 17:31

Re: Toerist spelen in Amsterdam.

Haha geeft niet hoor WE. Ik ben blij met de tips. :)
<<

Anoniem335

Bericht 12 Jan 2018 17:41

Re: Toerist spelen in Amsterdam.

Houden jullie van wandelen? Wij hebben pas de ns Amsterdam wandeling gedaan van centraal naar muiderpoort. Vond ik erg leuk. Het laatste gedeelte is wat saai dus die kan je prima overslaan vanaf Artis ongeveer en de tram pakken.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 15 Jan 2018 11:09

Re: Toerist spelen in Amsterdam.

Nou was uiteindelijk een geslaagde dag, zijn begonnen op de Wallen bij de Old Sailer, hebben uiteindelijk geluncht bij de Prael, hebben nog wat gewinkeld en best wel een stuk gelopen, we zouden 's avonds/eind van de middag nog een rondvaart gaan doen, maar hebben eerst wijn gedronken op de Nes en daar wat fingerfood gehad en zijn later gaan eten bij Bridges. Dus allemaal niet heel vervelend zo.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers