Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #8

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 11 Jan 2018 21:04

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Leuk Whatever, op de jaap Eden?
Ah chava wat een lief gebaar. Wist hij van je baaldag of was het gewoon toeval?

Ik baal omdat ik zo’n slome rotslak ben. Zit al heel lang te etteren op een rits beoordelingen van m’n examenklas en ik schiet maar niet op. Steeds weer andere dingen aan het doen. Voor me ligt een pakketje met make up (styletone box), ongeopend want ik mag m pas open maken aks ik klaar ben vind ik. Maar zelfs dat trekt me niet over de streep. Blehh.
#teammaple🍁
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 12 Jan 2018 07:47

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Het was puur toeval!
Heb je de beoordelingen nog afgekregen?
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Jan 2018 08:15

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Nou prima toeval dan! Ja ik heb ze afgekregen, om 22.10 was ik klaar. Nouja ik moet er eigenlijk nog 6 maar die kinderen had ik niks beloofd dus die kunnen iets langer wachten :)
#teammaple🍁
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 12 Jan 2018 13:23

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Poeh dat het behoorlijk omslachtig is om weer aan de anticonceptie te mogen.
Ik gisteren naar de apotheek vragen om de pil nee mevrouw die mogen wij u niet meegeven moet u eerst een recept van uw huisarts hebben als u na uw bevalling weer met de pil wil starten. Damnt ik slik die pil al jaren doe niet zo moeilijk. Ik had nog 2 oude strips liggen dus die eerst opgemaakt maar ja heb nu wel nieuwe nodig he. Maar goed ik dus huisarts bellen krijg je de assistente aan de telefoon die ook denkt owh werkt dat zo nou dan stuur ik wel ff een receptje. Ik dus vandaag apotheek weer bellen of het recept er is en dus de pil klaar ligt. Nee niks ontvangen ik denkt nee hè gaan we weer. Dus ik huisarts bellen niet bereikbaar praktijk is vanaf 12.00u dicht ja weet ik veel kom daar toch niet elke dag. Ik dacht zoek het uit ik bel gewoon het spoednummer ik heb die pil nodig. Uiteindelijk heel vriendelijk geholpen door een andere assistente en als het goed is ligt nu het recept bij de apotheek. Straks nog maar weer bellen of er nu echt ligt en anders word ik gek.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 12 Jan 2018 14:35

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Lekker omslachtig Sanskie. Anticonceptie, ja daar moet ik ook nog over na gaan denken...

Ik wil kwijt dat ik mijn moeder mis. Tijdens mijn zwangerschap viel het wel mee, maar nu dochter geboren is heb ik wel regelmatig momenten dat ik haar iets zou willen vragen, maar dan keihard met de neus op de feiten wordt gedrukt, want ze is al een paar jaar niet meer in ons midden.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem316

Bericht 12 Jan 2018 14:37

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wat verdrietig. Dikke knuffel Amandine
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 12 Jan 2018 14:50

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ah wat naar om te horen. Dikke knuffel.
Mijn moeder heb ik nog wel maar woont aan de andere kant van het land. Ze komt nooit/amper hier na toe. Ze heeft altijd druk en krijgt nooit vrij van haar werk beweert ze. Tevens is het contact tussen haar en mij al jaren heel slecht. Je zult wel denken dan ga je toch naar haar. Haar huis is een opslagruimte ze heeft in mijn ogen verzamelwoede. Ik kan daar niet slapen en even op en neer is ook lastig met een kleine. Nog een paar maanden en dan is ze met pensioen hopelijk zien we elkaar dan vaker. Ze heeft de kleine pas 1 keer gezien.
<<

Anoniem250

Bericht 12 Jan 2018 14:52

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wat verdrietig voor jullie Amandine en Sanskie.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 12 Jan 2018 15:15

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wat verdrietig Amandine.. dat lijkt me echt heel moeilijk om zulke dingen niet meer met je moeder te kunnen delen.

Wat irritant SaNskie. En dan willen ze allemaal dat je zo goed gelijk weer aan de anticonceptie gaat na je zwangerschap... moeten ze wel een beetje meewerken zeg! ;) Ligt het nu wel klaar?
Edit: ik lees nu pas de reactie over je moeder. Wat verdrietig. Je ouders nog om je heen hebben garandeert ook lang niet altijd een band die stabiel, veilig of liefdevol is helaas. :( Ik hoop dat het verbetert als de omstandigheden weer beter zijn!
Laatst gewijzigd door Whatever op 12 Jan 2018 15:37, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem278

Bericht 12 Jan 2018 15:32

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wat verdrietig, Amandine en Sanskie.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 12 Jan 2018 15:44

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dat is ook niet bepaald fijn Sanskie. :hug: voor jou!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 12 Jan 2018 16:13

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Lief van jullie allemaal.
Als het goed is ligt het nu klaar heb gebeld ;).
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Jan 2018 16:26

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Whatever schreef:
Wat irritant SaNskie. En dan willen ze allemaal dat je zo goed gelijk weer aan de anticonceptie gaat na je zwangerschap... moeten ze wel een beetje meewerken zeg! ;) Ligt het nu wel klaar?


Had van jou wel een andere reactie verwacht. Je kunt niet zomaar de pil halen zonder recept omdat vrouwen vaak borstvoeding geven en dan mag je de meeste AC-pillen niet gebruiken. Daarom eerst naar de huisarts. Vrij logisch lijkt me en zeker geen zaak van ''ik heb hem NU nodig''.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 12 Jan 2018 16:33

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Scandic schreef:
Whatever schreef:
Wat irritant SaNskie. En dan willen ze allemaal dat je zo goed gelijk weer aan de anticonceptie gaat na je zwangerschap... moeten ze wel een beetje meewerken zeg! ;) Ligt het nu wel klaar?


Had van jou wel een andere reactie verwacht. Je kunt niet zomaar de pil halen zonder recept omdat vrouwen vaak borstvoeding geven en dan mag je de meeste AC-pillen niet gebruiken. Daarom eerst naar de huisarts. Vrij logisch lijkt me en zeker geen zaak van ''ik heb hem NU nodig''.


Oh je hebt gelijk hoor! Ik reageerde meer op het omslachtige recept verkrijgen stukje ;) dat je niet zonder recept de anticonceptiepil meekrijgt is niet meer dan terecht natuurlijk en het eerste stukje dat je bij de apotheek niets meekrijgt zonder klopt dus ook helemaal. Maar het verkrijgen van dat recept zou niet zo'n probleem moeten zijn, dat was meer mijn reactie. Dat zou inderdaad enkel even assistente bellen moeten zijn. En dat het vervelend is dat er gezegd wordt dat er een recept klaarligt en dat die er dan niet ligt en dat je dan weer moet bellen en dan de praktijk niet meer bereikbaar is (die van mij is gelukkig gewoon van 8-17 bereikbaar, maar heel veel praktijken niet, wel een luxe weet ik inmiddels). En meestal heb je dingen niet NU nodig, maar recepten en herhaalrecepten zijn wel klusjes die vaak even dezelfde dag of in ieder geval snel kunnen en ze had er dus al eerder om gevraagd wat niet gedaan was. En als ze alweer begonnen was en nu in een stopweek zit wil je wel weer gewoon door dus wat dat betreft wel "nu nodig". Niet "ik heb nog voor 3 weken kunnen jullie het herhaalrecept vast klaarleggen".

Die pil is gewoon op recept en met reden. Punt. Daar heb je helemaal gelijk in. ;)
Laatst gewijzigd door Whatever op 12 Jan 2018 16:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 12 Jan 2018 16:47

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Scandic schreef:
Whatever schreef:
Wat irritant SaNskie. En dan willen ze allemaal dat je zo goed gelijk weer aan de anticonceptie gaat na je zwangerschap... moeten ze wel een beetje meewerken zeg! ;) Ligt het nu wel klaar?


Had van jou wel een andere reactie verwacht. Je kunt niet zomaar de pil halen zonder recept omdat vrouwen vaak borstvoeding geven en dan mag je de meeste AC-pillen niet gebruiken. Daarom eerst naar de huisarts. Vrij logisch lijkt me en zeker geen zaak van ''ik heb hem NU nodig''.


Ben daar al vaker geweest en ze weten dat ik geen borstvoeding meer geef dat staat in mijn medisch dossier. En als ik nu niks had had ik dat heel irritant gevonden mag ik.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 12 Jan 2018 17:35

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Tuurlijk mag dat Sanskie maar het is wel een beetje in de categorie first world problems. Er is een recept nodig, logisch. Er is even wat misgegaan maar nu is het opgelost. Geen drama. Wees blij dat je van tevoren hebt gebeld. Dan sta je in ieder geval niet voor niks in de rij. Ik vind het eerlijk gezegd best raar dat je daarvoor het spoednummer belt en vind het heel sympathiek dat ze je zo goed geholpen hebben.
<<

Anoniem316

Bericht 13 Jan 2018 17:09

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik wil kwijt dat ik vandaag voor het eerst een 'fotoshoot' heb gedaan met een mens (ipv poezen, planten, bomen etc) en dat ik best trots ben op mezelf! De foto's zijn echt leuk geworden. Ik vond het altijd een beetje spannend(familie heeft wel vaker gevraagd enzo) , fotograferen maar heb nu echt zin om meer te doen.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 13 Jan 2018 20:45

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wij hebben bij vrienden gegeten en we zijn net thuis. Ben onwijs trots op mijn dreumes die gewoon 1,5 uur aan tafel gezeten heeft en daarna nog lief gespeeld heeft.
2016
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 14 Jan 2018 01:21

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik heb vanmiddag urenlang geslapen met mijn jongste en ben nu nog niet moe genoeg om te kunnen slapen terwijl de kinderen om 7.30 uur wakker zijn. Niet meer doen dus, lekker meeslapen.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem242

Bericht 14 Jan 2018 08:16

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Vandaag is de mansluujzitting en mijn vriend gaat daarheen. Vorig jaar is het behoorlijk uit de hand gelopen en ik maak mij echt heel druk. Ben er al een week onrustig van. Hij weet dat ook en heeft me oprecht beloofd dat hij na afloop naar huis komt en mate houd met drinken. Ik ga hem vertrouwen op zijn woord. Hij heeft zich de afgelopen jaar ontzettend verbeterd met drinken. Krijgt ook nog altijd therapie. Dus ik gun hem deze dag ook. Alleen knaagt het gewoon omdat de trigger en verleiding zo ontzettemd groot is vandaag.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Jan 2018 08:35

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt Stuiter. Hopelijk beschaamt hij jouw vertrouwen niet.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem245

Bericht 14 Jan 2018 09:24

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wat naar dat je je er zo'n zorgen om maakt. Ik hoop echt dat hij jouw vertrouwen niet beschaamt.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 14 Jan 2018 09:29

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Kira schreef:Wat naar dat je je er zo'n zorgen om maakt. Ik hoop echt dat hij jouw vertrouwen niet beschaamt.


Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Kira, hoe gaat het met je?
<<

Anoniem242

Bericht 14 Jan 2018 10:00

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dank je meiden. Het is ook gewoon mijn vertrouwen wat geschaad is op dat gebied en niet alleen door mijn vriend. Maar hij heeft mij net plechtig beloofd dat hij netjes op tijd thuis is, het netjes houd en tussen door ook water gaat drinken. Nu ben ik wel blij dat hij met een andere groep is dan vorig jaar en deze mannen waren destijds wel op tijd thuis. De heren die het bond hadden gemaakt zijn er dit jaar niet bij. Dus dat scheelt vast een hele hoop.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 14 Jan 2018 13:28

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Vervelende situatie Stuiterbal. Maar het klinkt in je laatste reactie wel dat het goed komt.

Ik ben rapporten aan het maken/invullen (digitaal) en ik doe steeds na 5 minuten wat anders. Ik heb zo'n slechte concentratie!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers