Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Anoniem304

Bericht 12 Jan 2018 09:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Julia schreef:
Julia schreef:Even een ontzettend wereld non-problem tussendoor. Ik baal dat de woonkamer een enorme onzettende ontplofte bende is. Ik zit er tegen aan te hikken om op te ruimen. Pffff.....


De rotzooi is alleen maar erger geworden :palm: . Nog even ontbijten en dan maar beginnen.

Beterschap voor je dochter Suus.

Aaah nee Cotton dat is zuur zeg. Zijn de gordijnen onherstelbaar vernaggelt, of kan je ze nog maken?

Veel succes vandaag. Even doorbijten dan kan je later weer relaxen!

Nee onderin zitten 2 gaatjes en er zat wat 'trekkende' stof, dus ik heb ze gestreken en een beetje 'uitgetrokken' zodat het weer allemaal plat en recht is en nu valt het bijna niet meer op, maar jeetje ik was wel even verdrietig (hormonen?).

Stomme dikke poes ook, veel te dik om zich uit te rekken in de vensterbank haha.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jan 2018 09:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Lekker bezig op je werk Winegum, goede communicatie ook. :laughcry:
<<

Anoniem331

Bericht 12 Jan 2018 09:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik heb net de auto van mijn vriend naar de garage gebracht. Kabeltjes doorgeknaagd, waarschijnlijk werk van een marter.
Nu zit ik thuis, kan niet weg zonder auto :(
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 12 Jan 2018 09:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ooh wat balen Popcorn!

Ik baal dat ik nog steeds zo verkouden ben en ik er wel klaar mee ben.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem331

Bericht 12 Jan 2018 09:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Als het goed is dan heb ik'm rond 13.00u weer terug, dus dat scheelt. Maar toch.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jan 2018 09:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ohjee Popcorn, hopelijk heb je 'm straks weer terug. Bouwen ze ook zo'n kastje onder je motorkap met zo'n piep tegen marters?

Ik ben zaterdag door je durpie gereden. We gingen naar Datona.
<<

Anoniem331

Bericht 12 Jan 2018 09:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hij vervangt eerst de kabeltjes. De rest kijkt mijn vriend zelf maar hoe of wat.

Oh grappig, kan het bijna niet anders dan dat je bij me langs bent gereden.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jan 2018 09:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik heb wel opgelet, maarja natuurlijk geen idee waar je woont :P
<<

Anoniem331

Bericht 12 Jan 2018 10:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Naast de brug, kan niet anders dan dat je over de brug moest. :)
Je kwam van de grote weg denk ik, laatste stukje binnendoor, dan kan het niet missen.
Nog wat gekocht dan? Ik wist niet eens dat je daar zo heen kon, ik dacht dat het alleen online was.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jan 2018 10:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Popcorn schreef:Naast de brug, kan niet anders dan dat je over de brug moest. :)
Je kwam van de grote weg denk ik, laatste stukje binnendoor, dan kan het niet missen.
Nog wat gekocht dan? Ik wist niet eens dat je daar zo heen kon, ik dacht dat het alleen online was.

Oh grappig. Ja dan weet ik wel ongeveer waar je woont nu.

Ja het is ook een soort van winkel. M'n vriend moest iets hebben voor aan de compressor en dat was daar goed geprijsd.
<<

Anoniem331

Bericht 12 Jan 2018 10:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Als ik ooit dan nog eens iets nodig ben, weet ik waar ik moet zijn. Haha.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 12 Jan 2018 10:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Heb ik na jaren veel te veel geld te hebben gespendeerd aan een tandartsverzekering, deze nu uit mijn pakket gegooid... en nu zit ik met flink ontstoken tandvlees en tandpijn :laughcry: ik poets twee keer per dag grondig, gebruik mondspoelwater en tandenstokers... ik wil ook niet teveel gaan poetsen, dat irriteert alleen maar meer. Ik hoop dat het over gaat. :pale:
december 2016
juli 2019
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 12 Jan 2018 10:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Auw! Spoelen met waterstofperoxide helpt erg goed! Te koop bij drogist en dan wel 1 op 1 aanlengen met water (1 deel waterstofperoxide met gelijk deel water mengen).
Je kan ook kauwen op een watje dat ermee doordrengt is. En uiteraard niet doorslikken de waterstofperoxide.
<<

Dorien

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 169

Geregistreerd: 08 Aug 2017 10:58

Woonplaats: Aalst (BE)

Bericht 12 Jan 2018 11:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat we al 3 uur zonder internet, tv en telefoon zitten. Zeiden ze doodleuk aan de telefoon dat het nog 3 uur kan duren eer alles weer werkt.

Daar gaat het studeren voor mijn examens :laughcry:
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 12 Jan 2018 11:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat irritant Dorien! Zul je altijd zien op zulke momenten. Ben je aan huis gebonden of kun je ergens in een café gaan zitten met Wi-Fi?

Ik baal van mijn schildklier en mijn huisarts. In november geprikt ter controle en zij was het niet eens met mijn al tien jaar stabiele heel licht overgedoseerde staat (maar nog steeds laag normale actieve schildklierwaarden) en ik moest omlaag. Pilletje eraf en compleet over de kop veel te traag. Zes weken me lamlendig als een moeie slappe vaatdoek gevoeld met hele avonden krampende zeurende pijn in mijn bovenbenen en bijna 4 kilo aangekomen. En tadaaa: verrassing, van licht overgedoseerd compleet doorgeslagen naar mega ondergedoseerd. Pilletje erbij en weer 6 weken wachten en opnieuw prikken. Ik ben nu een maand verder. Aan het sporten en diëten omdat ik niet 10 kilo aan wil komen door dit gezeik (en die dan niet weer afval natuurlijk want van onderdoseren kom je wel aan maar van normaal doseren val je natuurlijk niet af) en alsnog NOG een kilo erbij. Nog steeds krampende spierpijn na iets inspanning en nog steeds moe en koud en een libido van nul. Ik word hier zo chagrijnig van (of dat komt ook door mijn hypofunctie nu, kan ook nog). Ik heb volgende week een afspraak gemaakt en wil dan al bloedprikken. Dan is het een maand ipv 6 weken maar ik ga gewoon zeuren. Kunnen best met 5 weken prikken en waarschijnlijk wéér omhoog. Zo. Puh! Gewoon fucking 10 jaar stabiel en prima en nu mijn hele lichaam overhoop. Kloothommels.

Sorry, lange post. Ik baal echt!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 12 Jan 2018 11:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh vreselijk WE! Dat het zo’n impact had wist ik niet eens. Sterkte hoor.

Ik baal, want ik heb een buikgriep achtig iets te pakken. Ik loop finaal leeg vanonder en ik heb om 13.00 uur een sollicitatiegesprek! Bad timing!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem336

Bericht 12 Jan 2018 12:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Norit in huis thunder? Balen zeg.
Cola schijnt ook te helpen...?

Zit je niet op te wachten als je een soll.gesprek hebt.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 12 Jan 2018 12:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Geen norit. Wel cola. Ik ga nu een glaasje nemen en dan ga ik zo maar op goed geluk die kant op.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 12 Jan 2018 12:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat rot, succes Thunder!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 12 Jan 2018 12:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh wat shit Thunder!! (no pun intended). Kun je nog ergens loperamide=immodium halen onderweg? Drogist? Ik zou denk ik juist niks eten of drinken als het er net zo hard weer uitkomt. En anders afbellen met buikgriep. Heeeeel kut maar daar naar de wc rennen is minstens even beroerd qua indruk.. Beterschap! En hopelijk alsnog succes!

En Ja, it sucks. Schildklier heeft gewoon op ontzettend veel invloed en hoeveel merk je pas dubbel als het dan ineens zo drastisch omgegooid wordt... normaal is dat veel sluipende en geleidelijker en daardoor vager natuurlijk..
Laatst gewijzigd door Whatever op 12 Jan 2018 12:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 12 Jan 2018 12:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Niekske schreef:Heb ik na jaren veel te veel geld te hebben gespendeerd aan een tandartsverzekering, deze nu uit mijn pakket gegooid... en nu zit ik met flink ontstoken tandvlees en tandpijn :laughcry: ik poets twee keer per dag grondig, gebruik mondspoelwater en tandenstokers... ik wil ook niet teveel gaan poetsen, dat irriteert alleen maar meer. Ik hoop dat het over gaat. :pale:


Aiii lekkere timing weer, zul je altijd zien!
Ontstoken tandvlees kun je met paradontax poetsen als je dat al niet deed. Evt na het poetsen een beetje paradontax nog op het ontstoken tandvlees smeren. En mondspoelmiddel alleen varianten zonder alcohol gebruiken. Mijn tandarts raadt spoelmiddel überhaupt af trouwens. 2 keer poetsen en 1x met tandenstokers zou voldoende moeten zijn (ik heb van die rubberen stokers, die vind ik heel fijn!)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Jan 2018 13:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

SophieZMY schreef:
Niekske schreef:Heb ik na jaren veel te veel geld te hebben gespendeerd aan een tandartsverzekering, deze nu uit mijn pakket gegooid... en nu zit ik met flink ontstoken tandvlees en tandpijn :laughcry: ik poets twee keer per dag grondig, gebruik mondspoelwater en tandenstokers... ik wil ook niet teveel gaan poetsen, dat irriteert alleen maar meer. Ik hoop dat het over gaat. :pale:


Aiii lekkere timing weer, zul je altijd zien!
Ontstoken tandvlees kun je met paradontax poetsen als je dat al niet deed. Evt na het poetsen een beetje paradontax nog op het ontstoken tandvlees smeren. En mondspoelmiddel alleen varianten zonder alcohol gebruiken. Mijn tandarts raadt spoelmiddel überhaupt af trouwens. 2 keer poetsen en 1x met tandenstokers zou voldoende moeten zijn (ik heb van die rubberen stokers, die vind ik heel fijn!)


Dat is balen! Ik zou ragertjes gaan gebruiken, dat reinigt nog veel meer. Elmer en Paradontox zijn goede tandpasta’s voor je tandvlees.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem316

Bericht 12 Jan 2018 14:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zal je altijd zien Niekske! Hopelijk knapt het vanzelf wat op met spoelen en poetsen en anders inderdaad maar heen.. Sterkte!

Wat een ellendig ding die schildklier. Raar ook dat ze vonden dat het opeens anders moest. Je gestel is zo afhankelijk van sat kleine ding! Ik ben nu bijna 1,5 jaar verder (door de zwangerschap was mijn schildklier in de war) dus kan me voorstellen hoe je je voelt!

Beterschap Thunder! Ben je nog heen geweest?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 12 Jan 2018 14:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ja, ik ben geweest. Goed gesprek gehad wel, maar betwijfel of er een tweede gesprek komt. Onze visies lagen toch wel wat uiteen. Afwachten dus. Verder was ik blij dat ik thuis was, want ik moest rennen :laughcry: Ook mijn man kwam net ziek thuis van het werk die is alleen maar aan het overgeven. Wordt een top weekend!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Jan 2018 14:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Goed dat je heen bent gegaan! Wie weet wat er uit komt. Voor jullie beiden veel beterschap!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers