Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 11 Jan 2018 22:18

Re: Tickets vroeg boeken goedkoper of fabel?

Huh dus je bent gewoon bij Achmea verzekerd, dat vroeg toch gewoon? Je kan daar dan dus de voorwaarden uitpluisen, maar inderdaad ook even contact met ze opnemen. Zou ze gewoon bellen, altijd fijner voor zo'n verhaal om iemand persoonlijk te spreken. Ze kunnen dan precies uitleggen wanneer je waar recht op hebt in jouw situatie.
<<

caribbeanlover

Orakel

Bericht 12 Jan 2018 11:35

Jorja schreef:Huh dus je bent gewoon bij Achmea verzekerd, dat vroeg toch gewoon? Je kan daar dan dus de voorwaarden uitpluisen, maar inderdaad ook even contact met ze opnemen. Zou ze gewoon bellen, altijd fijner voor zo'n verhaal om iemand persoonlijk te spreken. Ze kunnen dan precies uitleggen wanneer je waar recht op hebt in jouw situatie.

Ja bij Achmea dat zeg ik toch.;). Ik heb contact met ze opgenomen. Waarom stel je deze vragen als ik het al gezegd heb? Mag hoor ik geef wel antwoord hahaha. Ik mail/fb ze liever anders wordt het zo'n lang gesprek en op mijn manier heb ik d de antwoorden gelijk op zwart/wit. Toch bedankt voor je advies.
<<

caribbeanlover

Orakel

Bericht 14 Jan 2018 20:05

Dit is wat Achmea heeft gezegd dus zijn die voorwaarden van de vliegmaatschappij doorlezen niet echt nodig. Een beetje misschien.

Het wordt per situatie beoordeeld en het moet een onverwachte situatie zijn. Hierdoor kan de vakantie niet doorgaan of je moet direct de vakantie stoppen. Bijv. bij het overlijden van een familielid of een goede vriend zijn jullie verzekerd. Als je bij een overstap je vlucht mist is dat niet verzekerd. Als een vakantie vergoed wordt, dan bieden wij een vergoeding van 100% op de de niet genoten reisdagen. Ben je al in het buitenland, dan zorgen wij dat je zo snel mogelijk naar huis kan.

Dus ik vroeg hoe het zit als er iemand op sterven ligt en wij willen naar huis.

Antwoord; Als er onverwachts een arts contact opneemt, dan bieden wij hulp. Op zo'n moment wordt je ticket omgezet en vergoeden wij de niet genoten dagen.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties