Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #8

<<

Anoniem316

Bericht 09 Jan 2018 21:40

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Beterschap Elliot. Goede keuze om naar huis te gaan. Straks blijf je kwakkelen en begin je brak aan je nieuwe baan. Nu maar lekker uitzieken!
<<

Anoniem278

Bericht 11 Jan 2018 14:42

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Er liep net een man hier voorbij op slippers. Zonder sokken.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 11 Jan 2018 14:44

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Slippers met sokken zijn ook net een witte legging eigenlijk..
<<

Anoniem278

Bericht 11 Jan 2018 14:49

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Volgens mij zijn dat soort slippers per definitie net een witte legging.

Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 11 Jan 2018 15:04

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Die slippers (met sokken) zijn toch juist helemaal hip en happening? Ik dacht dat dat juist weer helemaal hip was!

♥♥
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 11 Jan 2018 15:05

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dan komen die witte leggings vast ook snel weer terug!
<<

Anoniem278

Bericht 11 Jan 2018 15:10

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Serieus? Hip.
:palm:

Hoe dan ook, ik weet niet hoe het weer bij jullie is, maar hier niet persé blote voeten geschikt.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 11 Jan 2018 15:28

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Haha ik liep net ook op slippers buiten. Ik moest even wat weggooien in de container dus moest iets aan mijn voeten en mijn slippers lagen het dichtstbij. Maar als ik echt wat verder had gemoeten had ik wel sokken en schoenen aan gedaan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jan 2018 15:42

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Pff ik zie net dat er bij ons in 't dorp weer een kapper komt in een leegstaand pand. Echt het hele dorp bestaat uit kappers en bakkers onderhand, elke keer dat er iets nieuws komt is het één van die twee. How very unexciting. Is dat in andere plaatsen ook zo?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Jan 2018 15:53

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Marin schreef:Pff ik zie net dat er bij ons in 't dorp weer een kapper komt in een leegstaand pand. Echt het hele dorp bestaat uit kappers en bakkers onderhand, elke keer dat er iets nieuws komt is het één van die twee. How very unexciting. Is dat in andere plaatsen ook zo?

Kappers wel ja inderdaad. :thumbdown:

Ons dorp heeft net te weinig inwoners voor wat grotere ketens (zoals Xenos of H&M), dus het enige wat er hier bij komt zijn kappers. Er is ook heel veel leegstand.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Jan 2018 15:54

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Haha Marin die reactie van die kale man erbij op FB is wel priceless!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jan 2018 15:57

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Haha zag je 't langs komen? Ik reageer dus nooit op dat soort groepen maar nu floepte het er bij mij ook uit.

Leegstand is ook niks natuurlijk.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Jan 2018 15:59

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ja zag het toevallig net nadat ik reageerde haha!

Nee het schijnt dat het nogal prijzig is om een pand te huren bij ons in het centrum, panden zijn ook allemaal best groot. De kleine leuke ondernemers komen er zo niet tussen en voor de grote ketens zijn we niet groot genoeg.

Dusja, dan staat de boel leeg.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jan 2018 16:10

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ja hè wat ongezellig. Wij hebben op zich een hele leuke gevarieerde winkelstraat (één van de langste van Nederland) maar ben wel kapper moe.
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 11 Jan 2018 16:21

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Marin, ik was dus fietsen in jouw omgeving afgelopen herfst en ik kwam alleen maar arrogante onaardige mensen tegen dus ik was een beetje teleurgesteld want de omgeving is zo ontzettend mooi! Ik had vorige week een bezichting bij kamer in Haarlem dus ik zeg tegen die jongen (ik was er net 3 minuten): 'ja, ik wil graag hier wonen vanwege de omgeving. Kunt hier prachtig fietsen, vind alleen de mensen in 'H' niet erg sympathiek' .Hij: oja, daar kom ik vandaan. Nou, kon meteen m'n koffer wel weer pakken haha
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 11 Jan 2018 16:21

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Haha Marin bij mij in de straat zitten ook 12 kappers :smile: En blijkbaar draaien ze allemaal ook nog goed, echt niet te geloven.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 11 Jan 2018 16:21

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Niks aan. Net als 25 belwinkels waar ze zich kapot schrikken als je daadwerkelijk naar binnen stapt op zoek naar een telefoonhoesje :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem250

Bericht 11 Jan 2018 16:24

Re: Wat wil je even kwijt? #8

In het winkelcentrum hier zitten 5! kappers. Maar geen Hema :nopompom:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jan 2018 16:34

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Feline schreef:Marin, ik was dus fietsen in jouw omgeving afgelopen herfst en ik kwam alleen maar arrogante onaardige mensen tegen dus ik was een beetje teleurgesteld want de omgeving is zo ontzettend mooi! Ik had vorige week een bezichting bij kamer in Haarlem dus ik zeg tegen die jongen (ik was er net 3 minuten): 'ja, ik wil graag hier wonen vanwege de omgeving. Kunt hier prachtig fietsen, vind alleen de mensen in 'H' niet erg sympathiek' .Hij: oja, daar kom ik vandaan. Nou, kon meteen m'n koffer wel weer pakken haha


Hahaha. Het is mij nog niet opgevallen, vind de meeste mensen wel erg vriendelijk, of niet in het bijzonder onvriendelijk. Wel jammer van je kamer!
Let's discover the world together.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 11 Jan 2018 16:46

Re: Wat wil je even kwijt? #8

HollyGolightly schreef:In het winkelcentrum hier zitten 5! kappers. Maar geen Hema :nopompom:


Als je haar maar goed zit.. :thumbup:

Edit: wij hebben trouwens wel een Hema. Maar een kleiner dorp dan jullie.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem250

Bericht 11 Jan 2018 16:59

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Sam schreef:
HollyGolightly schreef:In het winkelcentrum hier zitten 5! kappers. Maar geen Hema :nopompom:


Als je haar maar goed zit.. :thumbup:

Edit: wij hebben trouwens wel een Hema. Maar een kleiner dorp dan jullie.


Wat een geluk voor jou! En pech voor mij. Ook spullen van de Hema bestel ik online. Ik vind het echt een gedoe naar Eindhoven te gaan.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 11 Jan 2018 20:26

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Vet tof. Ik ging net schaatsen en Erben Wennemars ook. Holy moly die gaat hard en dan deed ie niet eens zijn best.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 11 Jan 2018 20:31

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Hah wat leuk! Ga je gewoon voor de lol af en toe schaatsen dan?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 11 Jan 2018 20:46

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Joey schreef:Hah wat leuk! Ga je gewoon voor de lol af en toe schaatsen dan?


Ik had met een vriendinnetje in de kerstvakantie besloten een 3 daagse schaatscursus te doen. Omdat we allebei al 15 jaar niet meer geschaatst hadden ofzo. En dat vonden we zo leuk, wel een beste workout, maar low impact en vet leuk en gezellig en lekker in de buitenlucht enzo. Echt leuk! Dus nu willen we graag een 10 weekse wekelijkse cursus doen. Niet met de illusie dat we topschaatsers worden maar meer als sport/hobby activiteit en omdat het leuk is. :smile: Inderdad schaatsen voor de lol en de les dan toch ook wel fijn!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 11 Jan 2018 20:59

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wat leuk, Whatever!

Vandaag had ik een enorme baaldag: moe, zware werkdag. Gewoon blegh.
Bij thuiskomst lag er een heel lief kaartje van mijn vriend op de mat. Maakte mijn dag in één keer goed :love:
To travel is to live
Mijn instagram
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers