Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op wie lijkt je kind het meest?

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 11 Jan 2018 17:49

Op wie lijkt je kind het meest?

Zwanger zat ik daarover na te denken, hoe zal zoon eruit zien, op wie zou hij kijken... op wie lijkt jouw kind?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jan 2018 17:59

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Qua uiterlijk op m'n man, met de ogen van mij. Soms als ik hem van boven zie of de fles geef, dan kijk ik echt in m'n eigen ogen. M'n moeder en alle familieleden van haar die mij als kindje kennen zeggen dat ook. Hele gekke gewaarwording. Maar verder duidelijk m'n man.

Qua innerlijk denk ik dat het net zo'n brokkenpiloot wordt als m'n man als kind was :laughcry:
Let's discover the world together.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 11 Jan 2018 18:12

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

De oudste lijkt op mijn man, de jongste meer op mij.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem281

Bericht 11 Jan 2018 18:14

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Als ie lacht, lijkt ie heel erg op mij! Sowieso heeft ie mijn ogen, maar als ie lacht, gaan z'n bolle wangen omhoog en lijkt ie nog meer op me :smile:

Terwijl hij juist op m'n man kijkt als ie bedachtzaam en dromerig kijkt.

Qua innerlijk is het echt m'n man, heel relaxed en meegaand. We denken wel dat ie het sociale meer van mij heeft, maar volgens m'n schoonmoeder niet :nerd:
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 11 Jan 2018 18:21

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Heel grappig. Dochter en zoon lijken heel erg op elkaar, ziet dorect dat ze broer en zus zijn. Toch lijkt meer op mij en dochrer lijkt op man.
Qua innerlijk lijkt dochter op man, vrij negatief van aard en maakt dingen onnodig moeilijk.
Zoon lijkt op mij qua innerlijk. Koppig maar wel vrolijker.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 11 Jan 2018 18:27

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Wij krijgen heel vaak te horen dat zoon op mijn man lijkt. Dochter vind ik wel op zoon lijken toen hij dezelfde leeftijd had alleen dan de meisjes versie. Dus die zal ook we wat weg hebben van mijn man. Ik vind het zelf alleen altijd lastiger zien.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 11 Jan 2018 19:17

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Qua uiterlijk heel moeilijk ze heeft bolle wangen net als ik en meer overeenkomsten zie ik gewoon niet.

Qua innerlijk dat ze super snel afgeleid is echt van haar vader.
Helup als ze straks naar school gaat.
Snel boos zijn als het eventjes niet zo gaat als zij wilt maar daarna ook gelijk weer klaar. Heeft ze echt van mij ben net zo. Snel gefrustreerd noemen ze dat ;)
Hoe gekker hoe beter ...dat heeft ze ook van mij ik ben een grote waaghals en ben zelden voor iets bang.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 11 Jan 2018 19:33

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Ons dochtertje is mijn evenbeeld. Zie t aan mijn eigen kinderfoto’s, maar ook mensen die mij alleen als volwassene kennen roepen altijd gelijk dat ze zoveel op mij lijkt :)

Qua karakter ook, precies t zelfde. M’n ouders wanen zich als ze oppassen zo weer 30 jaar terug in de tijd haha.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 11 Jan 2018 19:54

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Leuk om te lezen dit!
Mijn kinderen lijken beide op mijn vriend. En ook op elkaar, precies dezelfde haarkleur en oogkleur. Ik ben gewoon een soort kopieerapparaat.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 11 Jan 2018 19:59

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Op mij! Maar toch is het wel echt een mengelmoesje van eigenlijk heel de familie. Zo lijkt ze als ze zit te eten heel veel op m'n oudste broer en met bijvoorbeeld tv-kijken is het sprekend m'n man.
Paar weken terug na het babyzwemmen zag ik in de maxicosi ineens een kopie van m'n nichtje van J z'n kant en die lijkt heel veel op dr moeder (zus van J).
Heel grappig dat de de hele familie de revue passeert maar in general is het een echte mini-me.
30-04-2017
<<

Anoniem236

Bericht 11 Jan 2018 20:04

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

De oudste is de jongensvariant van mij qua uiterlijk, korte lontje en weinig geduld van mijn man en het clowneske van mij.

De jongste is van de melkboer
<<

Anoniem298

Bericht 11 Jan 2018 20:07

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

De oudste lijkt wel een directe kloon van mij, zowel innerlijk als uiterlijk, hoewel ze qua bouw meer op haar vader lijkt. De jongste lijkt schijnbaar eveneens op mij qua uiterlijk (ik zie het zelf niet), maar heeft absoluut het karakter van haar vader.
Laatst gewijzigd door Anoniem298 op 12 Jan 2018 10:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 11 Jan 2018 20:07

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Zit niks van mij bij, precies een kopietje van mijn vriend als baby. Mijn ouders zeiden net nog dat ze echt helemaal niks van mij in haar herkennen. Vind ik wel leuk, toen ik zwanger was had ik het idee dat ze op mij zou lijken omdat ze een meisje was. Nu ben ik wel benieuwd hoe een meisjesversie van mijn vriend zich ontwikkelt, aangezien er in zijn familie alleen maar mannen zitten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 11 Jan 2018 20:11

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

M'n oudste qua uiterlijk op m'n man. Qua innerlijk weet ik het niet. Hij heeft een ongoing gedachtenstroom en die uit hij ook voortdurend. Mijn man heeft dat ook alleen hij houdt juist alles in z'n hoofd, dus in wat je van ze merkt lijken ze daarin niet op elkaar.

M'n jongste lijkt qua uiterlijk op geen van ons. Sommigen zeggen dat hij mijn ogen heeft.
Qua innerlijk weet ik het niet, hij is 1. Hij is wel vet goed in mimiek, dat oefen ik ook vaak met hem (dramadocent.. kan het niet laten), en hij kan emoties al heel mooi en dramatisch laten zien en horen in zijn spel.
#teammaple🍁
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 11 Jan 2018 20:20

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Mijn zoon lijkt qua uiterlijk erg op mijn man. De eerste weken leek hij op mij als baby, maar naar mate dat pasgeborene eraf ging en hij meer een echt dreumeskoppie kreeg begon hij met de dag meer op m’n man te lijken. Hij heeft ook groene ogen net als m’n man.
Qua innerlijk vind ik het lastig om daar nu al iets over te zeggen. Hij is erg druk en dat was m’n man als klein kind ook, maar verder, geen idee.

♥♥
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 11 Jan 2018 20:25

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

De oudste is zowel uiterlijk als innerlijk echt een typisch mijn man (behalve haar blauwe ogen) en de jongste is precies mij. Maar toch lijken ze qua uiterlijk ook wel weer veel op elkaar. Qua innerlijk zijn ze totaal verschillend.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Jan 2018 20:27

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Sorry ik kan niet reageren want heb geen kind, ik voel me bijna buiten spel gezet met al die topics van pippa. Grapje hoor!

UN: ben jij een typische drama docent? Lekker veel zelfvertrouwen, weinig gene en veel drama?
<<

Anoniem247

Bericht 11 Jan 2018 20:32

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Ik vind zelf dat mijn oudste qua uiterlijk op mij lijkt en mijn jongste op mijn man. Alleen iedereen vind het andersom ;) De oudste lijkt qua innerlijk het meest op mij en mijn jongste qua innerlijk op mijn man.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 11 Jan 2018 20:35

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Qua uiterlijk is ze echt mijn man, hoewel sommige mensen mij er ook in zien gelukkig, haha.
Het innerlijk heeft ze denk ik wat meer van mij als kind zijnde. Van wat ik begrepen heb was ik vroeger ook heel duidelijk in wat ik wel of niet wilde (niet brutaal oid). Volgens m'n schoonouders was mijn man een rustig engeltje, haha.
Nu kunnen we allebei wel pittig uit de hoek komen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 11 Jan 2018 20:41

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Uiterlijk is ze een mini me! Innerlijk en karakter echt mijn man. Dat maakt dat ze regelmatig botsen maar ik vind het voor hem ook wel weer leuk. Anders had hij er een kleine versie van mij bij haha!
⁠♡♡♡
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 11 Jan 2018 20:59

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Lot schreef:UN: ben jij een typische drama docent? Lekker veel zelfvertrouwen, weinig gene en veel drama?
Haha nou, ik vind zelf van niet eigenlijk. M’n zelfvertrouwen zit wel snor maar ik hou me liever op de achtergrond als ik niet aan het werk ben. Ik vind mezelf eerder rationeel dan ‘lekker dramatisch’, eigenlijk kan ik ook slecht tegen drukke emotionele mensen. Vanwaar de vraag? Ken je dat soort ‘typische dramadocenten’? :)
#teammaple🍁
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 11 Jan 2018 21:10

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Qua uiterlijk absoluut op mijn man. Qua innerlijk het meest op mij. Hij is net zo ongeduldig en snel gefrustreerd als dat ik ben.. :face:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Jan 2018 21:17

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Ik probeer me gewoon een inschatting te maken :). Nee ik ken ze niet per se, is meer een beeld hoe ik denk dat 'ze' kunnen zijn. Vind jou hier trouwens ook wel nuchter/relativerend en met humor overkomen. En drama is voor mij uit m'n comfortzone dus denk dan meteen dat het mensen zijn die graag in de belangstelling willen staan of zo. Ik was gewoon benieuwd.
<<

Patsy

Bericht 11 Jan 2018 21:18

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

De oudste is qua uiterlijk precies mijn man en qua innerlijk precies mij. De jongste net andersom.
<<

Anoniem250

Bericht 11 Jan 2018 21:29

Re: Op wie lijkt je kind het meest?

Zoon lijkt qua uiterlijk sprekend op zijn vader. Al is hij wel veel fijner gebouwd. Dat hebben ze alledrie van mij trouwens. Het zijn drie fijne en tengere kinderen. Ze hebben ook alledrie amandelvormige ogen. Dat hebben ze van mij. Maar de tweeling heeft de helderblauwe ogen van hun vader.

Oudste dochter lijkt erg op mij zeggen ze. Ik zie dat niet zo, omdat ze blauwe ogen heeft, maar vrienden van mijn ouders en familie vinden haar sprekend op mij lijken. Ik zie wel dat ze mijn vorm gezicht heeft en heel smalletjes is.

De jongste is heel donker. Ik weet niet op wie ze lijkt. De familie van mijn moeder vindt dat ze helemaal op hun kant lijkt.
Op mijn moeder en haar zussen (mijn tantes dus). Maar dat zie ik zelf niet. Ik ben zelf ook vrij donker, dus dat heeft ze wel van mijn kant.

Qua karakter vind ik het moeilijk. Ik vind het hele eigen karakters.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Uffe