11 Jan 2018 13:03 door Susan
Ik had laatst trouwens wel een negatieve ervaring, niet met het pension zelf maar met de nasleep. Y had speelgoed gekregen tijdens een weekendje weg, maar ze had een poppetje in de kamer laten liggen. Ze had er nog niet eens mee gespeeld, maar ze moest van mij de doosjes eraf halen omdat we alleen een rugzak hadden en het anders niet paste. Heel sneu, en ik heb toen vanaf het vliegtuig gebeld of hij het op wilde sturen. De reactie van die man was een op heel zeikerige toon: ' En hoe wilde je dat gaan betalen, want het kost MIJ geld om iets op te sturen.' Het ging dus om een minipoppetje dat met gemak in een envelop past (Sylvanian Families en dan een kindje, dus een poppetje van 5 cm hoog dat haast niks weegt) en niet meer kost dan een postzegel. Ik wil best die postzegel vergoeden, maar ik vond de manier waarop het ging zo stom en zeikerig, ik stond met een huilend kind op het vliegveld en hij begon te zeuren over geld en wilde niet eens even kijken of het er überhaupt lag.
Ik heb het setje maar gewoon nieuw gekocht in Nederland en geen aandacht meer aan die man besteed, maar kreeg achteraf van verschillende mensen te horen dat zij een negatieve review zouden plaatsen. Ik vind dat zelf wel wat ver gaan, al ga ik daar dus zelf niet meer naartoe terug.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)