Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe belangrijk is social media voor jou?

<<

Anoniem304

Bericht 09 Jan 2018 18:56

Hoe belangrijk is social media voor jou?

Deze vraag stond op m'n thee label vandaag.

Kom maar op!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 09 Jan 2018 19:05

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Voor mij persoonlijk niet zo bijzonder belangrijk. Met m’n fb doe ik praktisch niks. Op m’n persoonlijke insta ook niet heel veel. Voor m’n babykledinghandeltje is insta m’n enige platformpje dus daar is het vrij belangrijk voor :)
#teammaple🍁
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 09 Jan 2018 19:06

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Hmm, ik ben geneigd te zeggen dat het niet zo belangrijk voor mij is. Niet om zelf te delen tenminste. Ik merk wel dat ik mijn tijd best wel eens vul met het rondneuzen op Facebook en Instagram haha. Dan kom ik via via uit bij mensen die vroeger bij mij op de basisschool zaten en dan vind ik het mega interessant om te weten wat ze nu doen en waar ze wonen haha. Klinkt vet creepy :laughcry: .

Maar als Social Media in 1 klap niet meer zou mijn wereld niet instorten maar zou het wel wat saai vinden haha.
<<

anoniem224

Bericht 09 Jan 2018 19:13

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Ik doe er best veel mee, vooral met Instagram en Twitter., Facebook doe ik niks mee. Maar ik heb 2 maanden terug in NY gemerkt dat ik het ook heerlijk vond om het te beperken tot hooguit een kwartiertje per dag. Heerlijk was dat eigenlijk.
<<

Anoniem242

Bericht 09 Jan 2018 19:18

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Voor mijn bedrijfje is het heel belangrijk en ben ik ook actief. Prive gebruik ik ook facebook en instagram maar de nee keer meer dan de andere keer.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Jan 2018 19:38

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Belangrijk vind ik het niet, maar wel interessant. Ik check regelmatig even Instagram. Facebook begint me steeds minder te boeien.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Jan 2018 19:40

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

ik kijk er echt veel op. Zet er af en toe iets op. Is het belangrijk nee maar is gewoon leuk. Ik probeer wel minder vaak op facebook te kijken.

Ik kreeg laatst een app van iemand je hebt niet gereageerd op mijn foto. Tja ik ga niet alles terug kijken hoor en mis daardoor wel eens dingen.
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jan 2018 19:43

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Exogenesis schreef:Belangrijk vind ik het niet, maar wel interessant. Ik check regelmatig even Instagram. Facebook begint me steeds minder te boeien.

Same here. En als ik eens iets op m'n Insta verhaal heb vind ik het leuk als mensen reageren dus dat ga ik ook meer doen!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 09 Jan 2018 20:27

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Cotton schreef:
Exogenesis schreef:Belangrijk vind ik het niet, maar wel interessant. Ik check regelmatig even Instagram. Facebook begint me steeds minder te boeien.

Same here. En als ik eens iets op m'n Insta verhaal heb vind ik het leuk als mensen reageren dus dat ga ik ook meer doen!

Ja dit. Ik check inderdaad de verhalen ook dagelijks.
Facebook vind ik niet meer zo.
2016
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Jan 2018 21:01

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Belangijk op zich niet maar omdat ik in zoveel verschillende landen jarenlang gewoond heb, is dit wel een fijne manier om in contact (of in elk geval op de hoogte) te blijven van bijzondere mensen in mijn leven. Direct contact is toch stuk minder geworden maar dat betekent niet dat ik niet geinteresseerd ben in die mensen.
Instagram doe ik alleen wat mee omdat een vriendin van mij daarop staat met haar interieur pagina en ik dat leuk vind te volgen. Verder doe ik eigenlijk niks online voor ontspanning, behalve het forum ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 09 Jan 2018 21:37

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Instagram heb ik sinds een week gedeactiveerd. Ik zag mezelf voor de zoveelste keer door die lijst heen scrollen en vroeg me echt af waar ik mee bezig was. Ik wil hem binnenkort gaan verwijderen. Heb het tot nu toe nog niet gemist.
Facebook vind ik wel leuk maar zit ik lang zoveel niet meer op.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 09 Jan 2018 21:59

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Helemaal niet. Jaren geleden Facebook verwijderd, nooit spijt gehad. Ook geen andere vormen van sociale media.
... Da's niet waar, ik heb een LinkedIn profiel! Maar daar doe ik niets mee, wellicht als ik in de toekomst weer werk zoek.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 09 Jan 2018 22:11

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Voor mijn werk heel belangrijk. Voor mij persoonlijk vind ik het leuk om andere mensen te volgen op FB (familie met kinderen etc.). Zelf plaats ik amper wat.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 09 Jan 2018 22:30

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Voor mij is social media niet belangrijk. Ik heb ooit facebook gehad, maar ik vond dat ik daardoor zoveel onzin las dat ik deze verwijderd heb. Verder niks. Alleen 't forum.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem304

Bericht 10 Jan 2018 09:05

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Salome schreef:
Cotton schreef:
Exogenesis schreef:Belangrijk vind ik het niet, maar wel interessant. Ik check regelmatig even Instagram. Facebook begint me steeds minder te boeien.

Same here. En als ik eens iets op m'n Insta verhaal heb vind ik het leuk als mensen reageren dus dat ga ik ook meer doen!

Ja dit. Ik check inderdaad de verhalen ook dagelijks.
Facebook vind ik niet meer zo.

Nee Facebook vind ik ook niet zoveel meer aan, maar zie op Instagram ook steeds meer reclame voorbij komen in de zin van; foto's van andere accounts die ik niet volg op m'n tijdlijn. Heel irritant.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Jan 2018 09:13

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Ik gebruik Facebook eigenlijk alleen nog om m'n man of vriendinnen in irritante plaatjes te taggen (sorry). Oh en grote levensgebeurtenissen zet ik daar ook wel op, zodat m'n familie die ik niet vaak spreek weer op de hoogte is :smile:

Instagram gebruik ik wel vaker, daar post ik regelmatig een foto op of een story. Ik vind het ook leuk als daar mensen op reageren. Net als Frankie klik ik ook heel vaak door naar profielen van mensen die ik van vroeger ken, of viavia. Als ik zie dat ze kinderen hebben ben ik altijd benieuwd hoe die kinderen heten dus dan ga ik als een Sherlockje dat profiel door.

Ik vind het niet belangrijk in de zin dat ik het nodig heb, maar ik vind het wel leuk en zou het wel missen als het niet meer zou bestaan denk ik.

♥♥
<<

Zero

Bericht 10 Jan 2018 09:30

Re: Hoe belangrijk is social media voor jou?

Ik gebruik nu heel veel instagram en dat is toch best belangrijk voor me merk ik. Ik ben echt blij met elke nieuwe volger en denk ook na welke foto ik plaats.

Facebook doe ik op het moment weinig mee. Ik gebruik het meer als kalender voor events en zo.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan